![]() |
De winnaar van de verhalenwedstrijd: Freddy
Citaat:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen. Het feit dat jullie mijn verhaal verkozen tot beste van de wedstrijd geeft mij nou niet echt het gevoel dat het een echte wedstrijd is geweest. Ik bedoel, kom op zeg! Ik als winnaar? Aan de andere kant konden jullie dat ook niet weten. Helaas. Dus nu ik dat voor mijzelf aan de kant heb gezet, nog even wat bedankjes: Allereerst aan Freddy, want ja, Freddy bestaat echt. Ik bedank hem voor het feit dat hij aanbood mij af te zetten op een uitzonderlijk regenachtige dag. Door hem is het allemaal begonnen. De eerste zin heeft weliswaar wekenlang eenzaam op het bureaublad gestaan, maar dat nam niet weg dat ik een verhaal aan hem wilde wijden. Mijn tweede bedankje gaat naar de lezers die op mij gestemd hebben, dat spreekt voor zich. En nu ik ook dat achter de rug heb, wijs ik jullie nog eenmaal op de prachtige prestatie van grimm, door hem hartelijk te feliciteren, omdat hij toch wel een beetje zijn best heeft gedaan: Gefeliciteerd met je bijna-zege Grimm! En voor al diegenen die Freddy nog niet hebben gelezen: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1242571 |
Woehoe, eerste!
Gefeliciteerd Zut! |
Gefeliciteerd!
*plakkerig maakt* |
Gefeliciteerd! *plakkerig doet*
|
Ik wist het, ik wist het! Ik wist serieus dat jij dit had geschreven. :p Of nou ja, ik wist het niet, maar ik had een ijzersterk vermoeden en het klopte nog ook. :) Komt ws doordat je je eigen naam gebruikte en, nou ja, ik wist het gewoon of zo.
Feli! *ook plakkerig doet* |
Tof man! Gefeliciteerd!
En jaaa, we hebben Grimm niet laten winnen... ;) |
Citaat:
Gefeliciteerd Zut, het ging aardig dicht op elkaar ;) Goede winst en goed verhaal. |
Ik zit eigenlijk wel heel erg te wachten op de ongezouten kritieken die nog over mij heen gerocheld moeten worden. Iemand?
Citaat:
|
Nou, zal ik dan maar? ;)
Allereerst, gefeliciteerd, natuurlijk. En tof dat "Freddy" echt bestaat, dat vind ik dan wel weer leuk, is het helemaal op waarheid gebaseerd of geïnspireerd op? Maar je verhaal, tja. Ik vond het vrij voorspelbaar allemaal. Het is niet een heel erg slecht verhaal, maar ik vond je niet de beste. Er zat een bepaald soort sleur in het verhaal, waardoor het enigsinds een opgave werd het uit te lezen. Maar ach meningen verschillen gelukkig! Anniewees, nogmaals oprecht gefeliciteerd met je eeh, triomf! :D |
Mijn commentaar: je af en toe zeer opmerkelijke woordkeuze, wat soms jammer of haast onleesbaar is ;)
Verder vind ik het einde aan de ene kant heel sterk, emotieloos. Maar dat is ook de zwakte, vind ik. edit: ik moet zeggen dat ik je openingspost meer dan netjes vind jegens mij :o (y) |
Gefeliciteerd, ondanks dat t niet mijn keuze was:o
|
Gefeliciteerd! :)(y)
|
Gefeliciteerd.(y) Je opzet was zeer goed, je taalgebruik wat minder, mijns inziens.
|
Gefeli!
Ik zal m maar gaan lezen :o |
Gefeliciteerd!! Leuk verhaal!
Hoe kwam het zo dat er 1 stem van die van Grimm af ging? |
Citaat:
Citaat:
@ anki: valse stem? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat het lijstje nog compleet ingevuld worden? Kom op mensen, geen schaamte, maar trots!
Freddy: Zut! Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel: Grimm Zijn Openbare Vervoering: Changshan De bus:? De onvergetelijke treinreis: WolterB Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop: Soapsie De knusse knuffeltjesbus:? Meisje van gedachten: ? Rails: ? |
Citaat:
|
Freddy: Zut!
Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel: Grimm Zijn Openbare Vervoering: Changshan De bus:? De onvergetelijke treinreis: WolterB Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop: Soapsie De knusse knuffeltjesbus:? Meisje van gedachten: Vogelvrij Rails: ? Ach ja, ik wilde ook meedoen en ik wist niets en daarna ging ik op vakantie en had ik het druk, met als gevolg dat ik niet eens meer weet hoe mijn eigen verhaal ging en jullie dingetjes ook niet heb gelezen. Maar Zut, desondanks gefelicitieerd hoor;) |
Ik wil trouwens echt weten van wie de Knusse Knuffeltjesbus is.
|
Ik ook!
Gefeliciteerd Zut! Alors ! |
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat nog wel eens Diary of Dreams zou kunnen zijn. Hij had gezegd dat hij misschien nog wat in zou zenden, en eerlijk gezegd klinkt 't idioot genoeg.
Alleen rails dan, van wie is die. Ik zat al te kijken naar dit extract: Citaat:
|
@ Zut: Mij inderdaad ook. :o
En ik zou van de rest van de verhaaltjes ook wel eens willen weten van wie ze zijn, iemand? :) |
Misschien kunnen de forumbazen bekend maken wie wat schreef?
|
Ik vind inderdaad dat als je mee wilt doen aan een wedstrijd, je bereid moet zijn daar de consequenties van te dragen.
|
Toch denk ik dat de schrijvers van de verhalen die geen stem hebben ontvangen (vreemd, dat toeval :P) zich op de achtergrond willen houden. Soms wil het ook wel zo zijn dat mensen van buiten het forum meedoen. Ik denk niet dat de lijst bekend wordt gemaakt :)
|
Citaat:
Zie bij DoP, daar wordt meteen het hele rijtje vrijgegeven. Terecht ook, hoe zou schaamte nou ooit kunnen passen bij een wedstrijd. Winnen is toch belangrijker dan meedoen? ehh.. andersom dus :D |
Citaat:
Ach, dit is zodat jullie mij de volgende wedstrijd onderschatten en ik ineens er met de overwinning vandoor ga, gna:D |
Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd, schande. :bloos: GEFELICITEERD :)
|
Gefeliciteerd! Ik heb het juist gelezen en ik vind het boeiend tot het einde, mooi dat je zo'n koel einde kan schrijven. Is het hoofdpersonage eigenlijk samen met freddy in de bus gestorven?
Bij de weg, de knusse knuffeltjesbus was van mij :d Ik wilde ns een gebaar maken naar al die peuters die op letteren rondhangen maar dat werd duidelijk niet geapprecieerd ;) ik ben pas terug van op reis dus ik kon niet vroeger antwoorden waarom wilt iedereen weten van wie het was? Kan ik een gezamelijke linching verwachten? |
Citaat:
Jij kunt beter dan de knuffeltjesbus, echt. En leg je gebaar eens uit, ik volg 'em niet. |
Kan iemand mij misschien uitleggen wat er bedoeld wordt met 'tussen de slagbomen parkeren?' ik snap het niet :bloos: :confused:
|
Tuurlijk wil ik dat wel even uitleggen. Kijk, je hebt die grote bus, en twee slagbomen (één voor de ene kant, en één voor de andere), en daar zet je 'm tussen.
Simpel toch? ;) |
En dan is het van BOEM...
dood? Ja, dus. Maar ik heb dus eindelijk je verhaaltje gelezen en ik vind het moeilijk te beoordelen of je had moeten winnen, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar het feit dat je Grimm te slim af was, was het natuurlijk wel waard ;). Nee, gefeliciteerd joh, de volgende keer zal ik wel braaf weer columns/ verhaaltjes gaan lezen. ps. mogen we niet een keer een wedstrijd houden over wie het beste slechte verhalen kan schrijven. Ik heb het ooit geprobeerd, het is moeilijker dan je denkt! |
Citaat:
|
Dat zal dan de enige wedstrijd zijn waar ik niet aan meedoe. Misschien moet je dan random fancy grut halen ergens en dan een wedstrijd maken, maar ik denk niet dat ik er iets van leer als ik alleen maar bagger produceer. Voor de mods is het ook niet grappig, denk ik ;)
|
Dan kun je beter een verschrikkelijk slecht thema nemen. Bouquette-reeks:D, want het doel daarvan is toch vrij soapachtig.:P
|
Citaat:
|
Citaat:
en bedankt voor de leerkrachtachtige aansporing 'jij kunt beter' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat Rails is van eeh, fuck, ik kan niet op zijn naam komen..., maar iig, die ene die altijd stukjes erop zet en dan een uur later er weer af haalt, weet iemand wie ik bedoel? Hij heeft volgens mij al een tijdje niet gepost...
Oh, jammer dat Zut Alors! niet reageerd op mijn vraag in mijn post, :o. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |