![]() |
Vriend met vakantievriendin?
Ik heb sinds een paar maanden een vriend en dat gaat erg goed.
We hebben bijna geen ruzie en elke keer als ik hem zie word ik weer warm van binnen. En hij ook, volgens mij :rolleyes: Hij is een week met vrienden op vakantie gegaan naar Salou. Ik vertrouw(de) hem volledig en wist dat hij niet vreemd zou gaan. Toen hij terugkwam heeft hij verteld dat hij alleen door een meisje op de mond is gekust maar dat hij haar afwees, en ik geloofde hem. Nu merk ik dat hij en dat meisje nog contact hebben (ze staat in zijn msnlijst, haar telnr staat in zijn mobiel en hij had gisteren 3 gemiste gesprekken van haar. Én ze staat op superveel vakantiefoto's met hem, heel close..). Hij heeft het nog regelmatig over haar en als ik hem vraag of hij haar leuk vind haalt hij zijn schouders op en zegt: 'gewoon een leuk meisje'. En tóch voel ik dat er meer iets tussen hen! Ik weet niet of ik mezelf nu gek zit te maken of dat mijn intuïtie juist is en ik ga er niet vanuit dat hij me er veel meer over zal vertellen. Toch heb ik sterk het gevoel dat er iets is gebeurd tussen hen, of dat zij iets voelt voor hem (misschien hij voor haar?). Ik weet niet wat ik met dit gevoel aanmoet. Wat vinden jullie hiervan? |
Tsja, dat is een kwestie van vertrouwen. Je zegt dat je hem vertrouwt, nou geloof hem dan ook als hij zegt dat er niks gebeurd is. Geloof je hem niet, maak het dan uit. Een relatie zonder vertrouwen komt er niet.
|
gewoon nog eens vragen wat er allemaal gebeurd is en aangeven dat je het niet echt leuk van m vind dat ie zo close met haar is....hij heeft wel een vriendin hoor! gewoon eerlijk zijn over je gevoel!!!
|
Joh, ik was ook superclose met meisje op vakantie. Was erg leuk. Maar ze had vriend, dus (!) doe je niks. We hebben ook e-mail uitgewisseld.
Maar goed, als jij het niet vertrouwd, vraag het dan nogmaals aan je vriend. |
Misschien vertrouw je hem wel dat hij niet is vreemdgegaan, maar vind je gewoon dat zoiets niet kan! (dat zou ik tenminste vinden: je moet niet superclose zijn (ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt) met een meisje als je een vriendin hebt)
|
Misschien is er niks gebeurd, misschien wel, het kan natuurlijk allebei. Misschien vindt zij hem wel leuk, maar is er idd niks gebeurd. Ik ken jouw vriend niet, dus kan er ook niet over oordelen.
Wat ik in ieder geval niet zou doen is in zijn MSN lijst en telefoonlijst kijken, en kijken van wie zijn gemiste oproepen zijn. |
Och, hij heeft toch niets verkeerd gedaan? Geef hem dan het voordeel van de twijfel. Hij vond dat meisje wel leuk, nou ja, je loopt hier nou eenmaal niet alleen rond. Het is zijn goed recht om dat te vinden. Hij wees haar af, prima. Of er meer is gebeurd zal je nooit te weten komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou ook erg afhangen van hoe hij reageert. Als hij er niets over kwijt wil zou ik het al meer verdacht vinden. Maar iedereen denkt daar het zijne over natuurlijk. Het is maar een mening en ik heb zelf nog nooit echt in die situatie gezeten dus wie weet zou ik er dan anders over denken :) |
Het is gewoon zo moeilijk wat ik moet geloven. Mijn gevoel, of zijn woord? Ik vertrouw hem, maar je weet het nooit!
@ Roos: Ik ben niet 'op zoek' gegaan in zijn msnlijst en telefoon! Die mag ik allebei gewoon zien van hem.. Ik zit erover na te denken msngesprekken te gaan lezen van hun. Maar het is eigenlijk iets wat ik absoluut niet kan maken tegenover hem.. toch? Maar dan heb ik wel zekerheid..En als er toch niks aan de hand is.. En hoe hij reageerd als ik erover begin.. hij geeft antwoord op mijn vragen en verteld er oppervlakkig over maar is niet van plan er diep op in te gaan.. Hij kapt het meestal snel af.. |
Citaat:
nou ja... 'vriendschap'... Tis toch iemand die hij op vakantie ontmoet heeft? Ik zou het wel weten, hoor! In dat geval vind ik dat je echt moet kiezen voor je relatie. Maar je hebt gelijk: iedereen denkt er anders over :) |
Niet doordrammen en niet zijn gesprekken lezen. Jij zegt dat je hem vertrouwt, handel er dan ook naar. En juist door die gesprekken te lezen zal hij jou niet meer vertrouwen. Kijk het even aan en zeg er niets over. Moeilijk, maar ik denk wel het beste. Als je er over een paar weken nog zoveel last van hebt of als het al eerder teveel wordt zou ik het er gewoon rustig nog eens met hem over hebben. Maar dan meer over jouw gevoel en niet zeggen dat hij dat en dat wel niet gedaan kan hebben en dat en dat doet en dat en dat zegt. Hou het bij jezelf, want voor je het weet zal de afstand alleen maar groter worden en zal hij misschien juist, of misschien wel meer mocht het al zo zijn, dingen niet vertellen.
Daarnaast zegt hij wel dat je er in mag kijken enzo (tel. en msnlijst), maar waarom moet je dat dan doen als je hem vertrouwt? Je maakt jezelf er alleen maar gek mee terwijl er misschien niets aan de hand is. Hij heeft ook verteld over die kus op de mond, waarom denk je dan dat het fout zit? Ik weet dat je gevoel veel kan doen, maar laat je niet teveel door je gevoel leiden en denk ook rationeel na. |
Citaat:
Misschien is het beter om toch nog echt een keer met hem hierover te praten. Ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend gezellig met zijn ''vakantievriendin'' op de foto's zou staan... Nou ja zegt je vriend dat er echt niks is gebeurd, dan heb je hem eigenlijk maar te geloven ofzo. Je zou dan kunnen zeggen dat je het vervelend vindt dat hij nog contact met haar heeft, maar van de andere kant mag hij dat natuurlijk helemaal zelf bepalen. Lastig. Succes ermee. |
Mijn ex had dat soort geintjes ook, en achteraf gezien bleken mijn vermoedens altijd terecht te zijn.
Aan de andere kant: Je hebt ook echt van die jongens die niet door hebben dat ze versierd worden en echt oprecht alleen maar vriendschap willen en meer niet... Als het je echt niet zint, kun je vragen aan hem om geen contact meer met haar te hebben omdat ze hem probeerde te zoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij voelt echt wel meer voor dat meisje dan dat ie zegt
jij checkt zijn msn / telefoon ik zeg: dit loopt hoe dan ook op de klippen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Ik voel me (een beetje) onzeker omdat jij zo close deed met dat meisje van vakantie. Vond je haar leuk? Zie je haar als een vriendin? bla bla bla'. Als jij nou duidelijk bent en niet achterdochtig gaat doen, kan hij het jou uitleggen en zich misschien aanpassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja je kunt et doe, op welke manier dan ook, maar de vraag is of je je dan niet sowieso al kutter gaat voelen... En wat nou als je gewoon heel vriendelijke gesprekken kunt lezen enzo? Hoogstwaarschijnlijk moet je daar absoluut niets achter zoeken, het enige wat het dan oplevert is dat je je nog vervelender gaat voelen. En mochten er ECHT "interessante" dingen instaan, dan is het sowieso al een klootzak. |
Citaat:
|
Ik heb er vandaag met hem over gepraat, en gezegd dat ik me niet fijn voel over het feit dat hij zo close is met haar, terwijl hij weet dat zij hem leuk vind. Eerst reageerde hij sussend, maakte het allemaal heel onschuldig maar naarmate het gesprek vorderde werd hij geïrriteerd en vroeg of ik hem soms niet vertrouwde. Ik zei van wel en hij zei: "waar hebben we het dan over!?"
Toen werd ik even naar beneden geroepen door zijn moeder (moest me iets laten zien) en toen ik terugkwam gingen we het 'goedmaken'. Opeens ging zijn telefoon af, had hij een sms ontvangen! Ik mocht het niet lezen :| ! Voor de gein ging ik het afpakken en toen was het een sms van HAAR ! Er stond zoiets in van 'Niks van aantrekken, zij heeft toch niks met ons te maken? Niet op je kop laten zitten hé!' Toen hebben we knallende ruzie gehad en nu zit ik thuis.. |
ik mag hopen dat hij nu verleden tijd is?
|
Jij was kinderachtig/stom bezig om die telefoon af te pakken, want je deed het (wees eerlijk) om te zien of zij het was.
Hij is stom bezig om zijn relatie met een 'vakantievriendin' te bespreken. En aan haar reactie te zien ('ons') is er wel meer gebeurd in Salou. Ik denk dat je zijn gesprekken niet hoeft te lezen om te weten waar dit op uit zal draaien. |
Eikel van een vent
|
Citaat:
|
Dumpen die kerel. Is niet te vertrouwen. Je zegt het zelf al. foto s, msnen, telefoontjes en ga zo maar door. DUMPEN DUS
|
:| :| :(
Ik vraag me af of uitmaken wel genoeg is... Er is een site waar je een doos paardenstront kunt laten bezorgen bij iemand... |
Ik weet het allemaal even niet.. Ik wil hem niet kwijt!
Misschien heeft ze het wel over 'hun' vriendschap waar ik 'niks mee te maken heb'. Want als ze een relatie hadden dan had ik er 'wel' iets mee te maken.. |
Dumpen.
PS: leer de betekenis van de roloog-smiley. |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien mijn ervaringen zeg ik: nu dumpen. |
Nou die gast zou ik niet meer vertrouwen. Er is iig meer gebeurd dan hij zei dat er gebeurd was.
|
heerlijk vaag smsje, je kan het nogal op 2 manieren opvatten. ik dénk dat er idd wel meer gebeurd is, maar zeker weten kan je het nu nog niet. ik zou gewoon zeggen dat je het echt zeker wil weten en dat je zo'n smsje nogal twijfelachtig vindt en dat je meer dingen wil lezen oid. weigert ie, dan heeft hij daar denk ik wel redenen voor. en dan is het kut, maar dan zou ik m echt dumpen. hij is dan niet alleen vreemdgegaan, maar heeft er ook nog over gelogen
|
Citaat:
De relatie is sowieso al kapot alstie is vreemdgegaan hoe dan ook. Als je een slecht gevoel hebt moet je automatisch kappen met iets, dat is eerder een keus die je maakt als je er toch voor kiest om te blijven :) |
Citaat:
(n) |
Als hij die slet pakt of heeft gepakt, wat niet onwaarschijnlijk is, dan moet je die relatie beëindigen omdat die toch niets waard is.
|
Die relatie is al over, want er is op vakantie iets gebeurd met iemand anders, iets wat dat meisje beschouwt als iets wat de term "ons", in de zin van jij en ik, waard is, iets intiems dus, en die heeft hij niet afgekapt op het moment dat hij terugging naar huis.
|
Citaat:
Als iemand spreekt van ons, dan moet er wel meer aan de hand zijn (geweest). |
Weet dat meisje dat je ook zijn vaste vriendin bent?
|
@ Estar: Ja, want hij heeft haar op vakantie afgewezen omdat hij zei dat hij een vriendin had. (heeft hij mij verteld).
Ik heb vandaag niks van hem gehoord en heb hem zelf ook niks laten horen. Ik vind het heel moeilijk omdat jullie nu allemaal roepen "dumpen!' omdat ik dat helemaal niet wil.. Ik zit echt allerlei redenen te bedenken waarom er niks gebeurd zou kunnen zijn.. hoe zeg je dat.. Smoesje voor hem :s . @ Juno & Cytherea: misschien heeft ze het wel over 'hun' vriendschap? (Ik hoop het zo..) Ik zit er over na te denken om zo langs te gaan, of is dat zwak? :bloos: |
Citaat:
|
Ik zou wachten tot hij iets van laten horen. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.
|
Ga langs, kom achter haar telefoonnummer, (kijk in zijn telefoon als hij naar de wc is en schrijf het op een papiertje) en bel haar als je thuis bent.
Dat recht heb je, als de vriendin van. Vriendschap? Ach lazer op, die meid zit achter je vriend aan. Ze heeft hem geprobeerd te zoenen, die wil meer. Geef hem vervolgens de keuze: zij of jij. Nu kiezen. En geen contact meer met haar, nooit meer, als hij voor jou kiest. Want zij zal het niet opgeven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |