Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2005, 18:09
SellaYoung
SellaYoung is offline
Ik heb sinds een paar maanden een vriend en dat gaat erg goed.
We hebben bijna geen ruzie en elke keer als ik hem zie word ik weer warm van binnen. En hij ook, volgens mij

Hij is een week met vrienden op vakantie gegaan naar Salou. Ik vertrouw(de) hem volledig en wist dat hij niet vreemd zou gaan.
Toen hij terugkwam heeft hij verteld dat hij alleen door een meisje op de mond is gekust maar dat hij haar afwees, en ik geloofde hem.

Nu merk ik dat hij en dat meisje nog contact hebben (ze staat in zijn msnlijst, haar telnr staat in zijn mobiel en hij had gisteren 3 gemiste gesprekken van haar. Én ze staat op superveel vakantiefoto's met hem, heel close..).
Hij heeft het nog regelmatig over haar en als ik hem vraag of hij haar leuk vind haalt hij zijn schouders op en zegt: 'gewoon een leuk meisje'.

En tóch voel ik dat er meer iets tussen hen! Ik weet niet of ik mezelf nu gek zit te maken of dat mijn intuïtie juist is en ik ga er niet vanuit dat hij me er veel meer over zal vertellen. Toch heb ik sterk het gevoel dat er iets is gebeurd tussen hen, of dat zij iets voelt voor hem (misschien hij voor haar?).

Ik weet niet wat ik met dit gevoel aanmoet. Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2005, 18:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja, dat is een kwestie van vertrouwen. Je zegt dat je hem vertrouwt, nou geloof hem dan ook als hij zegt dat er niks gebeurd is. Geloof je hem niet, maak het dan uit. Een relatie zonder vertrouwen komt er niet.
Oud 29-08-2005, 18:28
evanescence
evanescence is offline
gewoon nog eens vragen wat er allemaal gebeurd is en aangeven dat je het niet echt leuk van m vind dat ie zo close met haar is....hij heeft wel een vriendin hoor! gewoon eerlijk zijn over je gevoel!!!
Oud 29-08-2005, 19:00
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Joh, ik was ook superclose met meisje op vakantie. Was erg leuk. Maar ze had vriend, dus (!) doe je niks. We hebben ook e-mail uitgewisseld.

Maar goed, als jij het niet vertrouwd, vraag het dan nogmaals aan je vriend.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:10
snoopy
snoopy is offline
Misschien vertrouw je hem wel dat hij niet is vreemdgegaan, maar vind je gewoon dat zoiets niet kan! (dat zou ik tenminste vinden: je moet niet superclose zijn (ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt) met een meisje als je een vriendin hebt)
Oud 29-08-2005, 19:11
Roos
Roos is offline
Misschien is er niks gebeurd, misschien wel, het kan natuurlijk allebei. Misschien vindt zij hem wel leuk, maar is er idd niks gebeurd. Ik ken jouw vriend niet, dus kan er ook niet over oordelen.

Wat ik in ieder geval niet zou doen is in zijn MSN lijst en telefoonlijst kijken, en kijken van wie zijn gemiste oproepen zijn.
Oud 29-08-2005, 20:06
mara18
mara18 is offline
Och, hij heeft toch niets verkeerd gedaan? Geef hem dan het voordeel van de twijfel. Hij vond dat meisje wel leuk, nou ja, je loopt hier nou eenmaal niet alleen rond. Het is zijn goed recht om dat te vinden. Hij wees haar af, prima. Of er meer is gebeurd zal je nooit te weten komen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 20:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mara18 schreef op 29-08-2005 @ 21:06 :
Och, hij heeft toch niets verkeerd gedaan? Geef hem dan het voordeel van de twijfel. Hij vond dat meisje wel leuk, nou ja, je loopt hier nou eenmaal niet alleen rond. Het is zijn goed recht om dat te vinden. Hij wees haar af, prima. Of er meer is gebeurd zal je nooit te weten komen.
nou ja... ik vind toch wel een verschil tussen iemand leuk vinden en er niks mee doen, of iemand leuk vinden en haar expres opzoeken. Dat is ook iets wat je gewoon niet doet, in mijn ogen. Zeker als zij hem gezoend heeft, dan weet hij toch dat zij hem leuk vindt!
Oud 29-08-2005, 20:12
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 29-08-2005 @ 19:21 :
Tsja, dat is een kwestie van vertrouwen. Je zegt dat je hem vertrouwt, nou geloof hem dan ook als hij zegt dat er niks gebeurd is. Geloof je hem niet, maak het dan uit. Een relatie zonder vertrouwen komt er niet.
Ja, dan maakt ze het uit terwijl die jongen misschien niets misdaan heeft. Die zal ook raar staan kijken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 20:30
mara18
mara18 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 29-08-2005 @ 21:10 :
nou ja... ik vind toch wel een verschil tussen iemand leuk vinden en er niks mee doen, of iemand leuk vinden en haar expres opzoeken. Dat is ook iets wat je gewoon niet doet, in mijn ogen. Zeker als zij hem gezoend heeft, dan weet hij toch dat zij hem leuk vindt!
Mja, maar moet hij daarom een vriendschap opgeven, toevallig omdat dat meisje hem leuk vindt? Dat is haar schuld niet en zijn schuld niet. Het is toch echt een kwestie van vertrouwen denk ik.
Het zou ook erg afhangen van hoe hij reageert. Als hij er niets over kwijt wil zou ik het al meer verdacht vinden.

Maar iedereen denkt daar het zijne over natuurlijk. Het is maar een mening en ik heb zelf nog nooit echt in die situatie gezeten dus wie weet zou ik er dan anders over denken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:16
SellaYoung
SellaYoung is offline
Het is gewoon zo moeilijk wat ik moet geloven. Mijn gevoel, of zijn woord? Ik vertrouw hem, maar je weet het nooit!

@ Roos: Ik ben niet 'op zoek' gegaan in zijn msnlijst en telefoon! Die mag ik allebei gewoon zien van hem..

Ik zit erover na te denken msngesprekken te gaan lezen van hun. Maar het is eigenlijk iets wat ik absoluut niet kan maken tegenover hem.. toch? Maar dan heb ik wel zekerheid..En als er toch niks aan de hand is..

En hoe hij reageerd als ik erover begin.. hij geeft antwoord op mijn vragen en verteld er oppervlakkig over maar is niet van plan er diep op in te gaan.. Hij kapt het meestal snel af..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mara18 schreef op 29-08-2005 @ 21:30 :
Mja, maar moet hij daarom een vriendschap opgeven, toevallig omdat dat meisje hem leuk vindt? Dat is haar schuld niet en zijn schuld niet. Het is toch echt een kwestie van vertrouwen denk ik.
Het zou ook erg afhangen van hoe hij reageert. Als hij er niets over kwijt wil zou ik het al meer verdacht vinden.

nou ja... 'vriendschap'... Tis toch iemand die hij op vakantie ontmoet heeft? Ik zou het wel weten, hoor! In dat geval vind ik dat je echt moet kiezen voor je relatie.
Maar je hebt gelijk: iedereen denkt er anders over
Oud 29-08-2005, 21:49
Verwijderd
Niet doordrammen en niet zijn gesprekken lezen. Jij zegt dat je hem vertrouwt, handel er dan ook naar. En juist door die gesprekken te lezen zal hij jou niet meer vertrouwen. Kijk het even aan en zeg er niets over. Moeilijk, maar ik denk wel het beste. Als je er over een paar weken nog zoveel last van hebt of als het al eerder teveel wordt zou ik het er gewoon rustig nog eens met hem over hebben. Maar dan meer over jouw gevoel en niet zeggen dat hij dat en dat wel niet gedaan kan hebben en dat en dat doet en dat en dat zegt. Hou het bij jezelf, want voor je het weet zal de afstand alleen maar groter worden en zal hij misschien juist, of misschien wel meer mocht het al zo zijn, dingen niet vertellen.

Daarnaast zegt hij wel dat je er in mag kijken enzo (tel. en msnlijst), maar waarom moet je dat dan doen als je hem vertrouwt? Je maakt jezelf er alleen maar gek mee terwijl er misschien niets aan de hand is. Hij heeft ook verteld over die kus op de mond, waarom denk je dan dat het fout zit?

Ik weet dat je gevoel veel kan doen, maar laat je niet teveel door je gevoel leiden en denk ook rationeel na.

Laatst gewijzigd op 29-08-2005 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
SellaYoung schreef op 29-08-2005 @ 22:16 :
Ik zit erover na te denken msngesprekken te gaan lezen van hun. Maar het is eigenlijk iets wat ik absoluut niet kan maken tegenover hem.. toch? Maar dan heb ik wel zekerheid..En als er toch niks aan de hand is..
Nou ja zijn msn gesprekken lezen zou ik niet doen. natuurlijk wil je het graag (dat snap ik ook wel, om zekerheid te krijgen over alles), maar dat is echt niet netjes. Daarnaast kom je dan mss wel achter dingen die je helemaal niet wil weten. Ik denk ook dat je vriend het niet echt erg leuk zal vinden wanneer hij hier achter komt.

Misschien is het beter om toch nog echt een keer met hem hierover te praten. Ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend gezellig met zijn ''vakantievriendin'' op de foto's zou staan...

Nou ja zegt je vriend dat er echt niks is gebeurd, dan heb je hem eigenlijk maar te geloven ofzo. Je zou dan kunnen zeggen dat je het vervelend vindt dat hij nog contact met haar heeft, maar van de andere kant mag hij dat natuurlijk helemaal zelf bepalen.

Lastig. Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 22:29
Verwijderd
Mijn ex had dat soort geintjes ook, en achteraf gezien bleken mijn vermoedens altijd terecht te zijn.

Aan de andere kant: Je hebt ook echt van die jongens die niet door hebben dat ze versierd worden en echt oprecht alleen maar vriendschap willen en meer niet...

Als het je echt niet zint, kun je vragen aan hem om geen contact meer met haar te hebben omdat ze hem probeerde te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 22:39
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 29-08-2005 @ 19:09 :
Nu merk ik dat hij en dat meisje nog contact hebben (ze staat in zijn msnlijst, haar telnr staat in zijn mobiel en hij had gisteren 3 gemiste gesprekken van haar. Én ze staat op superveel vakantiefoto's met hem, heel close..).
Hij heeft het nog regelmatig over haar en als ik hem vraag of hij haar leuk vind haalt hij zijn schouders op en zegt: 'gewoon een leuk meisje'.
En wat is hier precies zo raar aan? Als je je vriend niet vertrouwt moet je het gewoon uitmaken, punt. MSN gesprekken zijn mi nog altijd prive, als ik jou was zou ik er eens over praten met hem... Maar of je er ooit achter zal komen of er iets gebeurt is als dat wel het geval is en hij het niet wilt vertellen... De kans is klein denk ik.
Oud 30-08-2005, 01:18
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 29-08-2005 @ 23:29 :

Aan de andere kant: Je hebt ook echt van die jongens die niet door hebben dat ze versierd worden en echt oprecht alleen maar vriendschap willen en meer niet...

idd, ze bestáán wel, maar ik denk dat het er in nederland een stuk of vijf zijn ofzo ...
Oud 30-08-2005, 06:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
@ Roos: Ik ben niet 'op zoek' gegaan in zijn msnlijst en telefoon! Die mag ik allebei gewoon zien van hem..

Ik snap dat je je verleid voelt om dat te doen, maar zelf zou ik het niet doen. Je vriend zal het eeeecht niet leuk vinden als hij erachter komt dat je zijn MSN hebt gelezen (vooral niet als hij eerlijk bleek te zijn over dat meisje!).
Oud 30-08-2005, 09:54
Maurice
Maurice is offline
hij voelt echt wel meer voor dat meisje dan dat ie zegt
jij checkt zijn msn / telefoon
ik zeg: dit loopt hoe dan ook op de klippen.
Oud 30-08-2005, 09:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

zou ik wel doen, als je zorgt dat hij het niet merkt en er is inderdaad niets aan de hand scheelt dat ook voor hem een hoop gedoe. en als er wel iets aan de hand is, dan maakt het niet zoveel meer uit dat het misschien niet helemaal klopte om een msngesprek te lezen.
Oud 30-08-2005, 11:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
little nemo schreef op 30-08-2005 @ 10:57 :
zou ik wel doen, als je zorgt dat hij het niet merkt en er is inderdaad niets aan de hand scheelt dat ook voor hem een hoop gedoe. en als er wel iets aan de hand is, dan maakt het niet zoveel meer uit dat het misschien niet helemaal klopte om een msngesprek te lezen.
mja... dit is misschien zo als er 1 ding te checken valt. Maar wat nou als ze in één gesprek niks ontdekt? Dan is ze even gerustgesteld, maar 5 min. later denkt ze misschien: 'misschien staat er in een ander gesprek wél wat'. Zo word je compleet paranoide en is idd het vertrouwen weg. Echt niet goed. Wel zou ze (TS) tegen haar vriend kunnen zeggen dat ze zich rot voelt, en dat ze het niet leuk vindt dat hij zo close doet met een meisje waarvan hij ook weet dat ze hem leuk vindt.
Oud 30-08-2005, 11:38
Iduna
Iduna is offline
'Ik voel me (een beetje) onzeker omdat jij zo close deed met dat meisje van vakantie. Vond je haar leuk? Zie je haar als een vriendin? bla bla bla'. Als jij nou duidelijk bent en niet achterdochtig gaat doen, kan hij het jou uitleggen en zich misschien aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 11:51
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-08-2005 @ 12:02 :
mja... dit is misschien zo als er 1 ding te checken valt. Maar wat nou als ze in één gesprek niks ontdekt? Dan is ze even gerustgesteld, maar 5 min. later denkt ze misschien: 'misschien staat er in een ander gesprek wél wat'. Zo word je compleet paranoide en is idd het vertrouwen weg. Echt niet goed. Wel zou ze (TS) tegen haar vriend kunnen zeggen dat ze zich rot voelt, en dat ze het niet leuk vindt dat hij zo close doet met een meisje waarvan hij ook weet dat ze hem leuk vindt.
nah, volgens mij als je een paar gesprekken checkt kan je het wel zeker weten hoor. en verder vind ik zelf het 'ze heeft me op mn mond gekust, maar ik heb haar afgewezen' en dat ie er zo vaag over doet toch wel reden genoeg om te denken dat er iets aan de hand is (geweest)
Oud 30-08-2005, 13:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
little nemo schreef op 30-08-2005 @ 12:51 :
nah, volgens mij als je een paar gesprekken checkt kan je het wel zeker weten hoor. en verder vind ik zelf het 'ze heeft me op mn mond gekust, maar ik heb haar afgewezen' en dat ie er zo vaag over doet toch wel reden genoeg om te denken dat er iets aan de hand is (geweest)
ja, dat denk ik ook. Ik vind alleen dat als het zover komt dat je elkaar wegen nagaat, het absoluut niet goed zit in de relatie. Gewoon vragen en hem geloven. En als je denkt dat hij liegt: daar wil je toch sowieso geen relatie mee?
Oud 30-08-2005, 18:10
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Het is gewoon zo moeilijk wat ik moet geloven. Mijn gevoel, of zijn woord? Ik vertrouw hem, maar je weet het nooit!

En hoe hij reageerd als ik erover begin.. hij geeft antwoord op mijn vragen en verteld er oppervlakkig over maar is niet van plan er diep op in te gaan.. Hij kapt het meestal snel af..
Lastig he, die verleiding

Tja je kunt et doe, op welke manier dan ook, maar de vraag is of je je dan niet sowieso al kutter gaat voelen...

En wat nou als je gewoon heel vriendelijke gesprekken kunt lezen enzo? Hoogstwaarschijnlijk moet je daar absoluut niets achter zoeken, het enige wat het dan oplevert is dat je je nog vervelender gaat voelen. En mochten er ECHT "interessante" dingen instaan, dan is het sowieso al een klootzak.
Oud 30-08-2005, 20:31
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-08-2005 @ 14:23 :
ja, dat denk ik ook. Ik vind alleen dat als het zover komt dat je elkaar wegen nagaat, het absoluut niet goed zit in de relatie. Gewoon vragen en hem geloven. En als je denkt dat hij liegt: daar wil je toch sowieso geen relatie mee?
nouja, dat ze dat denkt komt vooral doordat je gewoon weet dat in het algemeen jongens in dat soort situaties kunnen liegen. en als hij niet gelogen heeft, dan denk ik niet dat het heel erg verkeerd zit tussen hen
Oud 31-08-2005, 15:27
SellaYoung
SellaYoung is offline
Ik heb er vandaag met hem over gepraat, en gezegd dat ik me niet fijn voel over het feit dat hij zo close is met haar, terwijl hij weet dat zij hem leuk vind. Eerst reageerde hij sussend, maakte het allemaal heel onschuldig maar naarmate het gesprek vorderde werd hij geïrriteerd en vroeg of ik hem soms niet vertrouwde. Ik zei van wel en hij zei: "waar hebben we het dan over!?"

Toen werd ik even naar beneden geroepen door zijn moeder (moest me iets laten zien) en toen ik terugkwam gingen we het 'goedmaken'. Opeens ging zijn telefoon af, had hij een sms ontvangen! Ik mocht het niet lezen !

Voor de gein ging ik het afpakken en toen was het een sms van HAAR !

Er stond zoiets in van 'Niks van aantrekken, zij heeft toch niks met ons te maken? Niet op je kop laten zitten hé!' Toen hebben we knallende ruzie gehad en nu zit ik thuis..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 15:48
Verwijderd
ik mag hopen dat hij nu verleden tijd is?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 15:54
Verwijderd
Jij was kinderachtig/stom bezig om die telefoon af te pakken, want je deed het (wees eerlijk) om te zien of zij het was.
Hij is stom bezig om zijn relatie met een 'vakantievriendin' te bespreken. En aan haar reactie te zien ('ons') is er wel meer gebeurd in Salou.

Ik denk dat je zijn gesprekken niet hoeft te lezen om te weten waar dit op uit zal draaien.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 16:15
Maarten
Maarten is offline
Eikel van een vent
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 16:34
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Katje schreef op 31-08-2005 @ 16:48 :
ik mag hopen dat hij nu verleden tijd is?
Oud 31-08-2005, 18:50
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Dumpen die kerel. Is niet te vertrouwen. Je zegt het zelf al. foto s, msnen, telefoontjes en ga zo maar door. DUMPEN DUS
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 18:54
Badmutssssss
Badmutssssss is offline

Ik vraag me af of uitmaken wel genoeg is...
Er is een site waar je een doos paardenstront kunt laten bezorgen bij iemand...
Oud 31-08-2005, 19:59
SellaYoung
SellaYoung is offline
Ik weet het allemaal even niet.. Ik wil hem niet kwijt!

Misschien heeft ze het wel over 'hun' vriendschap waar ik 'niks mee te maken heb'. Want als ze een relatie hadden dan had ik er 'wel' iets mee te maken..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:11
Verwijderd
Dumpen.

PS: leer de betekenis van de roloog-smiley.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 31-08-2005 @ 20:59 :
Ik weet het allemaal even niet.. Ik wil hem niet kwijt!

Misschien heeft ze het wel over 'hun' vriendschap waar ik 'niks mee te maken heb'. Want als ze een relatie hadden dan had ik er 'wel' iets mee te maken..
Vraag het hem gewoon hoe het nou precies zit, en stel je heel afstandelijk op, ik bedoel als hij toch ook iets met haar heeft en jou bedriegt, dan wil hij helemaal geen gedoe en hoor je het dan wel of hij wel of niet iets heeft met haar.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 31-08-2005 @ 21:48 :
Vraag het hem gewoon hoe het nou precies zit, en stel je heel afstandelijk op, ik bedoel als hij toch ook iets met haar heeft en jou bedriegt, dan wil hij helemaal geen gedoe en hoor je het dan wel of hij wel of niet iets heeft met haar.
En dan zegt hij weer dat het niet zo is en dat er niets is en dan gaat hij maar door en kom je er achteraf allemaal achter, terwijl je relatie ondertussen niets meer is en jij je best doet om niet jaloers te zijn, te vechten voor je relatie en er toch een slecht gevoel bij hebt.
Gezien mijn ervaringen zeg ik: nu dumpen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 21:26
Roos
Roos is offline
Nou die gast zou ik niet meer vertrouwen. Er is iig meer gebeurd dan hij zei dat er gebeurd was.
Oud 31-08-2005, 21:35
little nemo
little nemo is offline
heerlijk vaag smsje, je kan het nogal op 2 manieren opvatten. ik dénk dat er idd wel meer gebeurd is, maar zeker weten kan je het nu nog niet. ik zou gewoon zeggen dat je het echt zeker wil weten en dat je zo'n smsje nogal twijfelachtig vindt en dat je meer dingen wil lezen oid. weigert ie, dan heeft hij daar denk ik wel redenen voor. en dan is het kut, maar dan zou ik m echt dumpen. hij is dan niet alleen vreemdgegaan, maar heeft er ook nog over gelogen
Oud 31-08-2005, 22:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-08-2005 @ 22:23 :
En dan zegt hij weer dat het niet zo is en dat er niets is en dan gaat hij maar door en kom je er achteraf allemaal achter, terwijl je relatie ondertussen niets meer is en jij je best doet om niet jaloers te zijn, te vechten voor je relatie en er toch een slecht gevoel bij hebt.
Gezien mijn ervaringen zeg ik: nu dumpen.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, maar inderdaad dat kan ook, maar jongens die peren em liever als het te moeilijk wordt en ze hebben toch een reserve dan is het eerder de lusten en niet de lasten.

De relatie is sowieso al kapot alstie is vreemdgegaan hoe dan ook.
Als je een slecht gevoel hebt moet je automatisch kappen met iets, dat is eerder een keus die je maakt als je er toch voor kiest om te blijven
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
SellaYoung schreef op 31-08-2005 @ 16:27 :
Er stond zoiets in van 'Niks van aantrekken, zij heeft toch niks met ons te maken? Niet op je kop laten zitten hé!' Toen hebben we knallende ruzie gehad en nu zit ik thuis..
Als er nou zoiets instond van: "Wat vervelend voor je, ik hoop dat jullie een goed gesprek zullen hebben en er uit komen samen..." was het heel wat anders. Dit soort sms'jes beschouw ik zelf eigenlijk als stoken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 00:01
Verwijderd
Als hij die slet pakt of heeft gepakt, wat niet onwaarschijnlijk is, dan moet je die relatie beëindigen omdat die toch niets waard is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 11:13
juno
juno is offline
Die relatie is al over, want er is op vakantie iets gebeurd met iemand anders, iets wat dat meisje beschouwt als iets wat de term "ons", in de zin van jij en ik, waard is, iets intiems dus, en die heeft hij niet afgekapt op het moment dat hij terugging naar huis.

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 12:13 :
Die relatie is al over, want er is op vakantie iets gebeurd met iemand anders, iets wat dat meisje beschouwt als iets wat de term "ons", in de zin van jij en ik, waard is, iets intiems dus, en die heeft hij niet afgekapt op het moment dat hij terugging naar huis.
Jij verwoort nu precies wat ik niet goed kon neerzetten

Als iemand spreekt van ons, dan moet er wel meer aan de hand zijn (geweest).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 14:46
Estar
Estar is offline
Weet dat meisje dat je ook zijn vaste vriendin bent?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:29
SellaYoung
SellaYoung is offline
@ Estar: Ja, want hij heeft haar op vakantie afgewezen omdat hij zei dat hij een vriendin had. (heeft hij mij verteld).

Ik heb vandaag niks van hem gehoord en heb hem zelf ook niks laten horen. Ik vind het heel moeilijk omdat jullie nu allemaal roepen "dumpen!' omdat ik dat helemaal niet wil..

Ik zit echt allerlei redenen te bedenken waarom er niks gebeurd zou kunnen zijn.. hoe zeg je dat.. Smoesje voor hem .

@ Juno & Cytherea: misschien heeft ze het wel over 'hun' vriendschap? (Ik hoop het zo..)

Ik zit er over na te denken om zo langs te gaan, of is dat zwak?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 18:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 01-09-2005 @ 18:29 :

Ik zit er over na te denken om zo langs te gaan, of is dat zwak?
vertrouw je hem dan ineens weer? Als je denkt dat ie is vreemdgegaan (of iets anders wat niet 'kan'), zou ik niet naar m toe gaan.
Oud 01-09-2005, 18:52
Verwijderd
Ik zou wachten tot hij iets van laten horen. Al is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:22
juno
juno is offline
Ga langs, kom achter haar telefoonnummer, (kijk in zijn telefoon als hij naar de wc is en schrijf het op een papiertje) en bel haar als je thuis bent.

Dat recht heb je, als de vriendin van. Vriendschap? Ach lazer op, die meid zit achter je vriend aan. Ze heeft hem geprobeerd te zoenen, die wil meer.

Geef hem vervolgens de keuze: zij of jij. Nu kiezen. En geen contact meer met haar, nooit meer, als hij voor jou kiest. Want zij zal het niet opgeven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 22:02
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 20:22 :
Ga langs, kom achter haar telefoonnummer, (kijk in zijn telefoon als hij naar de wc is en schrijf het op een papiertje) en bel haar als je thuis bent.

Dat recht heb je, als de vriendin van. Vriendschap? Ach lazer op, die meid zit achter je vriend aan. Ze heeft hem geprobeerd te zoenen, die wil meer.

Geef hem vervolgens de keuze: zij of jij. Nu kiezen. En geen contact meer met haar, nooit meer, als hij voor jou kiest. Want zij zal het niet opgeven.
Reageren

Regels voor berichten