Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zou ook erg afhangen van hoe hij reageert. Als hij er niets over kwijt wil zou ik het al meer verdacht vinden. Maar iedereen denkt daar het zijne over natuurlijk. Het is maar een mening en ik heb zelf nog nooit echt in die situatie gezeten dus wie weet zou ik er dan anders over denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou ja... 'vriendschap'... Tis toch iemand die hij op vakantie ontmoet heeft? Ik zou het wel weten, hoor! In dat geval vind ik dat je echt moet kiezen voor je relatie. Maar je hebt gelijk: iedereen denkt er anders over ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het beter om toch nog echt een keer met hem hierover te praten. Ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend gezellig met zijn ''vakantievriendin'' op de foto's zou staan... Nou ja zegt je vriend dat er echt niks is gebeurd, dan heb je hem eigenlijk maar te geloven ofzo. Je zou dan kunnen zeggen dat je het vervelend vindt dat hij nog contact met haar heeft, maar van de andere kant mag hij dat natuurlijk helemaal zelf bepalen. Lastig. Succes ermee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tja je kunt et doe, op welke manier dan ook, maar de vraag is of je je dan niet sowieso al kutter gaat voelen... En wat nou als je gewoon heel vriendelijke gesprekken kunt lezen enzo? Hoogstwaarschijnlijk moet je daar absoluut niets achter zoeken, het enige wat het dan oplevert is dat je je nog vervelender gaat voelen. En mochten er ECHT "interessante" dingen instaan, dan is het sowieso al een klootzak.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezien mijn ervaringen zeg ik: nu dumpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De relatie is sowieso al kapot alstie is vreemdgegaan hoe dan ook. Als je een slecht gevoel hebt moet je automatisch kappen met iets, dat is eerder een keus die je maakt als je er toch voor kiest om te blijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iemand spreekt van ons, dan moet er wel meer aan de hand zijn (geweest). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Software & Hardware |
[GSM] Anonieme gesprekken blokkeren? DG | 12 | 09-08-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Relatie MET je beste vriend/vriendin QT | 31 | 15-01-2004 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Waar heb jij je partner ontmoet? l00k At Me | 75 | 28-05-2003 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Doen of niet??? FB | 35 | 26-05-2002 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Vakantievriendin Mark | 8 | 20-05-2002 19:52 |