![]() |
The Clash reunie ??
ik hoop dat dit een rumor is, maar goed:
Citaat:
reuni van the clash......met Tim Armstrong op zang :| ik weet het niet |
ik hoop dat 't een rumor is idd.
|
Citaat:
|
joe strummer is ded.
D-E-D |
Citaat:
Ik heb nog gehuild toen ik hoorde dat hij dood was |
ik vond het wel erg, maar huilen niet.
en dat van tim als frontman zie ik ook niet helemaal zitten, maar wie wel? dit soort dingen zijn nooit leuk. hetzelfde als met queen.(n) |
Citaat:
als ze hier om de hoek spelen ga ik zeker ook even kijken |
:( om te huilen is het
|
Joe Strummer will be spinning in his grave!
|
attentie ikspietorrrriks:
1. Er mist een e in je topictitel en in een paar van je posts. Je mag zelf raden waar. 2. Je hebt gehuild toen je hoorde dat Joe Strummer dood was? Kijk, dat doet je dus stijgen in mijn achting, en dat meen ik serieus. Man, ik was er kapot van toen ik hoorde dat Johnny Ramone stervende was... en toen ie uiteindelijk overleed weer. Ik bedoel, ze hebben wel volgelingen maar geen opvolgers he? Als je begrijpt wat ik bedoel. |
Ik mag leien dat tim armstrong eens word overreden ofzo...
Maar the clash is geniaal. Een reunie van the clash KAN niet meer en hoort ook niet vinnik. |
Citaat:
en idd, triest moment, maar goed ik ben er wel weer boven op gekomen. gelukkig was streetcore (van Joe Strummer & the Mescaleros) een waardig afscheid. Ben blij dat ze die plaat nog wel hebben uitgebracht. |
Er moet eigenlijk ook nog een trema op de u maar dat vergeef ik je want dat is niet met alle toetsenbordinstellingen even makkelijk.
Streetcore is idd een erg goed album, coole Bob Marley cover ook. |
Tim heeft geniale dingen gedaan, maar the transplants zijn achterlijk, en dit zal al helemaal onrespectvol van hem zijn.
|
jezus wat een fuckin bullshit is dit zeg. niemand zal joe strummer ooit kunnen vervangen. En zeker niet die aap van een tim armstrong. En als er dan echt zonodig een reunie moest komen zou Bruce Springsteen nog de beste veranger zijn (qua uitrstraling enz) als je het mij vraagt maar dan nog is het belachelijk.
Beetje hypocriet ook: nog even snel de zakken met geld vullen door het houden van een reunie.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |