![]() |
Uit na 1 jaar en 2 maanden
:( :( :(
8 uur geleden Het is uit zei hij.. en weetje waarom? omdat hij er geen zin meer in heb... lekker he.. Hij wilt er niet over praten.. Ik heb zoveel vragen nu, en zoveel dingen die ik nog tegen hem moet zeggen, wat krijg ik voor antwoord: " Ik heb hier geen zin in Diaan". Pfft Alles begint weer van voor af aan.. Zucht.. |
:(
Sterkte! Tip: Koop een mega bak ijs en een kwijl film en breng een dagje in bed door :) Gegarendeerd dat je daarna alles wat beter op een rijtje kunt zetten en misschien kun je dan eens bij hem langsgaan of hem een mailtje sturen o.i.d. |
|
En mededelingen mogen niet :o
Poep gebeurt op naar de volgende. Kop op Ohw en chocola werkt ook goed voor jullie dames (y) |
Citaat:
Ze wil het vast even kwijt omdat het haar dwars zit en ze krijgt er gewoon gratis tips bij van ons ;) Chocoladeijs! (y) |
Heb vanmiddag ook tv gekeken.. tekenfilms nog wel.. Maar ik heb nou zo'n hoofdpijn van het huilen...
Hij wilt ook niet echt dat ik meer langskom enzo, ik wil er gewoon echt een punt achter zetten, maar toch ook weer niet.. Hij is gewoon nogsteeds mijn vriendje in m'n gedachte.. M'n maatje enz.. Maar toch.. al die problemen steeds weer.. Hij wilt ook echt niet praten, echt niet! Hij zou bij me blijven slapen het weekend.. krijg ik op school 'n smsje van ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt.. Ik weer blij, belt hij daarna, ja we slapen wel vaak bij elkaar, dus dit weekend liever niet.. Zeg het dan niet :S Kom ik vanmiddag van m'n werk vandaan, bel ik hem. Ik vraag, waar zit je? Hij: op m'n kamer, Kim is er ook ( meisje waar hij mee omgaat uit zijn vriendenkring, voor de rest niets boeiends ).. Ik zeg waar dan? Ja naast me.. ik dacht nouja zeg.. :S lekker dan om te horen dat je vriend met 'n ander meisje in z'n kamer zit.. Pfft.. Dus ik viel daar over, hij zeg ja het is kim maar, maak je niet druk.. ik zeg nou, zij heeft ook tieten en 'n kont.. ja toch.. hij zeg diaan doe normaal blablabla.. En toen zei hij, als je dit zo erg vind maak je het uit toch? Ik zo dat wil je niet, Hij; wel!! Ik zei wil je dat echt.. zegt hij ja.. toen schrok ik.. En nu is het over :( |
oew zo'n onbegrijpelijke schrijfstijl en toch zo begrijpelijk verhaal (y)
en sorry schat maar lijkt me toch echt dat je gedumpt bent, en hij jouzelf de schuld probeert te geven ofzo |
Zo erg om dat te begrijpen :(
Sorry dat ik zo onduidelijk schrijf :bloos: |
ach meisje. Het is onbegrijpelijk maar je komt overheen. :) Als hij echt niets meer wil laat hem dan ook echt met rust, dan komt het ook goed met jou. Sterkte!
|
Sterkte meid! Even een weekje uithuilen, en eindeloos praten met iedereen, daarna leuke dingen gaan doen met vrienden.. en je voelt je dan echt wel weer beter. :)
|
Ahh, Lief van jullie..
Ik ga als het goed is vanavond ook nog weg, wordt ik opgehaald door een goeie vriend van me, waar ik vanmiddag ook ben geweest om uit te huilen. Bedankt allemaal!!! Hoe moet ik trouwens reageren al zou ik hem weer zien? Want mijn moeder en zijn moeder zijn vriendinnen... |
Ehm verander je ava en sig. Als ie je echt terug wilt nog, dan komt ie vanzelf wel. Maar reken er maar niet op. Geen contact, en probeer contact zoveel mogelijk te mijden. Niet hem overdonderen met vragen over hoe en waarom, geen zin meer in hebben betekent, dat hij geen gevoelens voor je hebt. Hoe moeilijk het is hem niet te bellen, hoe sterker je er zelf van wordt, als je je er tegen resist. Je wordt er hard van, en je bent een levenservaring rijker. Verder is het idd heel slim om het bij goede vrienden uit te huilen.
En, ga bollywood films kijken :) :) (y) |
Wat moet ik doen met de spullen die ik van hem gehad heb, terug geven? of weg gooien?
|
Citaat:
|
-Armbandje met zijn naam
-Ketting met zijn naam -Foto's -Knuffelbeertjes Zo jammer dat je gevoelens niet in één keer kan weg gooien. |
Zo, veranderd :D
|
Citaat:
|
Goed idee.. Of ik laat het m'n moeder wel opbergen, ik ben wel zo eigenwijs om proberen terug te kijken naar de leuke tijd, en dan voel ik me weer rot..
Mama helpt :) |
Citaat:
|
Ik ga morgen gelijk zijn kleding terug brengen, heb ik een plankje meer in mijn kast, en dan kan ik gelijk kijken hoe hij doet, en hoe het zal gaan.
Ik laat me niet weg jagen van zijn huis, omdat het uit is. Mijn moeder en zijn moeder zijn bevriend, en ik ga daar ook regelmatig heen, ookal was hij er niet.. Dan maar pech, dan maar doorbijten.. Het is verleden tijd.. Vrienden kunnen we altijd nog blijven, maar dat komt met de tijd wel.. |
Citaat:
misschien slimmer om het eerst te laten bezinken? het is nu nog vers en zo. En als jij daar gaat staan janken daar help je niemand mee. |
Jank ik niet.. Vertel hem de waarheid, hoe ik er over denk.
Dan zal hij inzien dat hij me niet zomaar kan laten zitten.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoek een andere jongen (of niet), ga vanavond net als mij vet stoer naar een disco, daar vind je wel iemand. :| ;) |
Het is klote ja. ik weet hoe het voelt, en waarschijnlijk een heleboel mensen met mij. het moet slijten. jank, praat erover, en tsja..ik heb een ex die geen woord meer tegen me zegt zonder reden, aangezien we geen ruzie hebben. ik heb verder geen tips voor je, behalve dan dat je afleiding moetzoeken, en misschien toch maar hetgesprek met hem aan moet gaan om antwoorden op je vragen te krijgen. en laat hem, als je de antwoorden hebt, even met rust.
|
Gooi niets weg. Daar ga je later spijt van krijgen denk ik.
Geef jezelf even de tijd om bij te komen. Als je daarna nog dingen te zeggen of te vragen hebt kun je dat bij hem neerleggen. Ik heb dat in ieder geval wel gedaan toen het uit ging met mijn ex (ook nog 14 maanden), al ben ik niet het perfecte schoolvoorbeeld. Uit mijn ervaring na die relatie weet ik dat het heel cliché klinkt, maar geen contact is toch echt het beste. Ookal wil je iets heel anders. Even wat afstand laat je veel meer dingen inzien en maakt je gevoel niet nog verwarrender (want dat wordt het, want je zult 'signalen' zien die er niet zijn en dingen verwarren, waardoor je gevoel door elkaar gehusseld wordt etc etc). Sterkte! |
Citaat:
Ik heb een dure pennenset gekregen van mijn ex, voelde wel goed toen die in de zwarte kliko verdween. |
Citaat:
|
sterkte ermee
en beter nu, dan over 2 jaar... |
Citaat:
Mij ex werd al gek toen ik me mijn nichtje naar de film ging. Toen was ook het ok gelijk mijn ex :o . |
Zo erg ben ik niet, maar aangezien hij al 2 keer m'n regels heeft overschreden (vreemdgaan dus), vertrouw ik dat niet..
Maar al zou een jongen mij een SMSje sturen, wilt hij hem gelijk in mekaar rammen.. Jaloezie, echt een ziekte! Gister kwam ik thuis van het uitgaan, belde hem meteen.. Gelukkig voor mij dat hij niet opnam, teken dat ik niet meer moet bellen, ik laat hem bellen..Hij zet de eerste stap maar.. heb gister wel een leuke avond gehad.. |
Al 2 keer vreemdgegaan EN agressief haantjesgedrag...
misschien moet je maar blij zijn dat je van hem af bent :) |
Maar als hij me nou gebeld heeft van de week.. Moet ik hem dan ook een keertje terug bellen, of moet ik hem die 2e stap ook laten nemen? Want hij heeft nog heel veel goed te maken... Ik heb zoveel voor hem opgegeven en over gehad! Dus nou vind ik zelf dat hij ook de 2e stap mag nemen? Wat vinden jullie?
|
Citaat:
Ook al zo vroeg wakker joh :) |
Citaat:
En zoals katje zei: Wees blij dat je van hem af bent. Ook de manier waarop t uit is gegaan is niet zo leuk. Het is nu misschien niet zo'n troost, en er waren vast ook leuke momenten, maar objectief gezien; liever kwijt dan rijk! |
Citaat:
|
Maar het is zo moeilijk om hem NIET te bellen.. Ik wil zijn spullen vanmiddag echt terug brengen.. Ik wil dat allemaal achter de rug hebben zodat ik het kan proberen af te sluiten...
|
Citaat:
Sterkte (y) |
Het lijkt me zelf ook wel goed om hem te zien, dan hou ik me groot, als hij wilt praten praat hij maar, ik zeg wat ik denk, en thats it.. ik zal hem ook duidelijk maken dat hij het gewoon echt verpest heeft.
Want tegen een vriend van mij had hij gezegt dat hij even vrijgezel wou blijven, maar dat het wel een keertje goed zou komen.. DUS NIET HE! Ben geen pop die je in de kast kan gooien al wil je er niet meer mee spelen, en die je weer kan pakken al heb je het nodig.. :nono: :nono: :nono: |
Dat lijkt me niet helemaal een normale manier van omgaan met je vriendin nee.
Maar als je hem wel spreekt enzo als je de spullen langs gaat brengen kan je goed zien hoe hij erover denkt denk ik. Succes (y) |
Dankjewel..
Ik kan hier echt veel mee... Ben ook blij dat ik gisteravond uit ben gegaan, want ik heb het heel erg naar m'n zin gehad... !!! |
Is ook goed denk ik, dan denk je aan iets anders, doe je iets leuks en zit je niet thuis de hele tijd Ben&Jerry's ijs te eten en verdrietig te zijn.
|
Maar ben en jerry's is wel lekker, en die eet ik ook al ben ik vrolijk.. :P
|
Heeel herkenbaar allemaal, het is sinds 2 week ook uit met mijn vriend na 2 1/2 jaar, heb het zelf uitgemaakt maar het blijft wel even slikken...
Wat spullen betreft zou ik ook niks weggooien, gewoon in een doos doen en wegstoppen, ik bedoel, je hebt wel een mooie tijd met hem gehad neem ik aan dus als je alles weggooit kun je daar nog wel eens spijt van krijgen. Zorg voor afleiding en sterkte meid! (y) |
Jij ook bedankt! ;)
|
Citaat:
|
Mmmm, Ben & Jerry's! :p
Meid, het is gewoon een eikel na wat hij jou allemaal heeft aangedaan. |
Zou het kunnen dat hij gewoon een beetje overgereageerd heeft? Misschien was hij gewoon extreem slechtgezind die dag en bedoelde hij het helemaal niet zo grof.
Want helemaal normaal is het inderdaad niet. Zeker na een relatie van meer dan een jaar. Echt wel kut. Heel veel sterkte en volg de bovenstaande tips op ;) |
ts, ga naar letteren..... :rolleyes:
excellent dialoogje een echte tip geft choclot ook al, gewoon vreten, en shoppen |
Aj... verschrikkelijk zo'n situaties... Zeker op je 16de (no offense!). Probeer je zeker niet op te sluiten, 't is goed dat je meegaat met die vriend van je. Toen ik op die leeftijd 'gedumpt' (vreselijk woord) werd, ben ik dingen gaan doen waar ik echt zin in had, dingen van mezelf, zoals in een orkest gaan spelen, meer weggaan met eigen vriendinnen, ... Zo'n dingen.
En van dingen die je van hem hebt gekregen... Ik zou zeker niet alles weggooien. Van mijn vorige relatie heb ik slechts 1 foto meer, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Berg die dingen desnoods even op, maar later zal je ze wel leuk vinden dat je het nog hebt als herinnering. Een jaar en twee maanden is niet niets é. Sterkte! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |