Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 19:50
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline

8 uur geleden
Het is uit zei hij..
en weetje waarom?
omdat hij er geen zin meer in heb...
lekker he..
Hij wilt er niet over praten..
Ik heb zoveel vragen nu, en zoveel dingen die ik nog tegen hem moet zeggen, wat krijg ik voor antwoord: " Ik heb hier geen zin in Diaan".
Pfft

Alles begint weer van voor af aan..
Zucht..
Oud 17-09-2005, 19:53
U*NiQ
U*NiQ is offline

Sterkte!

Tip: Koop een mega bak ijs en een kwijl film en breng een dagje in bed door Gegarendeerd dat je daarna alles wat beter op een rijtje kunt zetten en misschien kun je dan eens bij hem langsgaan of hem een mailtje sturen o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:56
Verwijderd
Beter dan Kleenex:

Succes.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
En mededelingen mogen niet

Poep gebeurt op naar de volgende. Kop op
Ohw en chocola werkt ook goed voor jullie dames
Oud 17-09-2005, 19:57
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 17-09-2005 @ 20:56 :
En mededelingen mogen niet
Men kan voor dit soort mededelingen vast wel even een uitdondering maken..
Ze wil het vast even kwijt omdat het haar dwars zit en ze krijgt er gewoon gratis tips bij van ons

Chocoladeijs!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:58
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Heb vanmiddag ook tv gekeken.. tekenfilms nog wel.. Maar ik heb nou zo'n hoofdpijn van het huilen...
Hij wilt ook niet echt dat ik meer langskom enzo, ik wil er gewoon echt een punt achter zetten, maar toch ook weer niet.. Hij is gewoon nogsteeds mijn vriendje in m'n gedachte.. M'n maatje enz.. Maar toch.. al die problemen steeds weer..

Hij wilt ook echt niet praten, echt niet!
Hij zou bij me blijven slapen het weekend.. krijg ik op school 'n smsje van ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt.. Ik weer blij, belt hij daarna, ja we slapen wel vaak bij elkaar, dus dit weekend liever niet.. Zeg het dan niet

Kom ik vanmiddag van m'n werk vandaan, bel ik hem. Ik vraag, waar zit je? Hij: op m'n kamer, Kim is er ook ( meisje waar hij mee omgaat uit zijn vriendenkring, voor de rest niets boeiends ).. Ik zeg waar dan? Ja naast me.. ik dacht nouja zeg.. lekker dan om te horen dat je vriend met 'n ander meisje in z'n kamer zit.. Pfft.. Dus ik viel daar over, hij zeg ja het is kim maar, maak je niet druk.. ik zeg nou, zij heeft ook tieten en 'n kont.. ja toch.. hij zeg diaan doe normaal blablabla..

En toen zei hij, als je dit zo erg vind maak je het uit toch? Ik zo dat wil je niet,
Hij; wel!! Ik zei wil je dat echt.. zegt hij ja.. toen schrok ik..
En nu is het over
Oud 17-09-2005, 20:00
bindmiddel
bindmiddel is offline
oew zo'n onbegrijpelijke schrijfstijl en toch zo begrijpelijk verhaal

en sorry schat maar lijkt me toch echt dat je gedumpt bent, en hij jouzelf de schuld probeert te geven ofzo
Oud 17-09-2005, 20:01
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Zo erg om dat te begrijpen

Sorry dat ik zo onduidelijk schrijf
Oud 17-09-2005, 20:07
Verwijderd
ach meisje. Het is onbegrijpelijk maar je komt overheen. Als hij echt niets meer wil laat hem dan ook echt met rust, dan komt het ook goed met jou. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:09
fractuur
fractuur is offline
Sterkte meid! Even een weekje uithuilen, en eindeloos praten met iedereen, daarna leuke dingen gaan doen met vrienden.. en je voelt je dan echt wel weer beter.
Oud 17-09-2005, 20:11
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ahh, Lief van jullie..
Ik ga als het goed is vanavond ook nog weg, wordt ik opgehaald door een goeie vriend van me, waar ik vanmiddag ook ben geweest om uit te huilen.

Bedankt allemaal!!!

Hoe moet ik trouwens reageren al zou ik hem weer zien? Want mijn moeder en zijn moeder zijn vriendinnen...
Oud 17-09-2005, 20:14
Rohit
Rohit is offline
Ehm verander je ava en sig. Als ie je echt terug wilt nog, dan komt ie vanzelf wel. Maar reken er maar niet op. Geen contact, en probeer contact zoveel mogelijk te mijden. Niet hem overdonderen met vragen over hoe en waarom, geen zin meer in hebben betekent, dat hij geen gevoelens voor je hebt. Hoe moeilijk het is hem niet te bellen, hoe sterker je er zelf van wordt, als je je er tegen resist. Je wordt er hard van, en je bent een levenservaring rijker. Verder is het idd heel slim om het bij goede vrienden uit te huilen.

En, ga bollywood films kijken

Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:15
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Wat moet ik doen met de spullen die ik van hem gehad heb, terug geven? of weg gooien?
Oud 17-09-2005, 20:16
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:15 :
Wat moet ik doen met de spullen die ik van hem gehad heb, terug geven? of weg gooien?
Ligt eraan wat het is, als het sierraden oid zijn, opbergen, en bewaren. Anders is het zonde, maar overhaast nu maar geen dingen joh.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:21
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
-Armbandje met zijn naam
-Ketting met zijn naam
-Foto's
-Knuffelbeertjes

Zo jammer dat je gevoelens niet in één keer kan weg gooien.
Oud 17-09-2005, 20:23
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Zo, veranderd
Oud 17-09-2005, 20:34
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:21 :
-Armbandje met zijn naam
-Ketting met zijn naam
-Foto's
-Knuffelbeertjes

Zo jammer dat je gevoelens niet in één keer kan weg gooien.
Ik heb alles van mn ex in een doos onder mn bed gedondert, en die laat ik verstoffen en daar ga ik later als ik groot en oud ben om lachen.
Oud 17-09-2005, 20:39
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Goed idee.. Of ik laat het m'n moeder wel opbergen, ik ben wel zo eigenwijs om proberen terug te kijken naar de leuke tijd, en dan voel ik me weer rot..

Mama helpt
Oud 17-09-2005, 20:41
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:39 :
Goed idee.. Of ik laat het m'n moeder wel opbergen, ik ben wel zo eigenwijs om proberen terug te kijken naar de leuke tijd, en dan voel ik me weer rot..

Mama helpt
mamma
Oud 17-09-2005, 20:45
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ga morgen gelijk zijn kleding terug brengen, heb ik een plankje meer in mijn kast, en dan kan ik gelijk kijken hoe hij doet, en hoe het zal gaan.

Ik laat me niet weg jagen van zijn huis, omdat het uit is. Mijn moeder en zijn moeder zijn bevriend, en ik ga daar ook regelmatig heen, ookal was hij er niet..

Dan maar pech, dan maar doorbijten.. Het is verleden tijd.. Vrienden kunnen we altijd nog blijven, maar dat komt met de tijd wel..
Oud 17-09-2005, 20:47
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:45 :
Ik ga morgen gelijk zijn kleding terug brengen, heb ik een plankje meer in mijn kast, en dan kan ik gelijk kijken hoe hij doet, en hoe het zal gaan.

Ik laat me niet weg jagen van zijn huis, omdat het uit is. Mijn moeder en zijn moeder zijn bevriend, en ik ga daar ook regelmatig heen, ookal was hij er niet..

Dan maar pech, dan maar doorbijten.. Het is verleden tijd.. Vrienden kunnen we altijd nog blijven, maar dat komt met de tijd wel..
zo denken, en dan ook nog doen.
misschien slimmer om het eerst te laten bezinken? het is nu nog vers en zo. En als jij daar gaat staan janken daar help je niemand mee.
Oud 17-09-2005, 20:50
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Jank ik niet.. Vertel hem de waarheid, hoe ik er over denk.
Dan zal hij inzien dat hij me niet zomaar kan laten zitten..
Oud 17-09-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:50 :
Ik denk dat hij een andere conclusie zal trekken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:36
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:50 :
Ach, laat die loser toch, hij zat toch al stoer te doen dat er een ander meisje bij hem op de kamer zat?

Zoek een andere jongen (of niet), ga vanavond net als mij vet stoer naar een disco, daar vind je wel iemand.
Oud 17-09-2005, 22:31
Verwijderd
Het is klote ja. ik weet hoe het voelt, en waarschijnlijk een heleboel mensen met mij. het moet slijten. jank, praat erover, en tsja..ik heb een ex die geen woord meer tegen me zegt zonder reden, aangezien we geen ruzie hebben. ik heb verder geen tips voor je, behalve dan dat je afleiding moetzoeken, en misschien toch maar hetgesprek met hem aan moet gaan om antwoorden op je vragen te krijgen. en laat hem, als je de antwoorden hebt, even met rust.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 22:32
Verwijderd
Gooi niets weg. Daar ga je later spijt van krijgen denk ik.
Geef jezelf even de tijd om bij te komen. Als je daarna nog dingen te zeggen of te vragen hebt kun je dat bij hem neerleggen. Ik heb dat in ieder geval wel gedaan toen het uit ging met mijn ex (ook nog 14 maanden), al ben ik niet het perfecte schoolvoorbeeld.
Uit mijn ervaring na die relatie weet ik dat het heel cliché klinkt, maar geen contact is toch echt het beste. Ookal wil je iets heel anders. Even wat afstand laat je veel meer dingen inzien en maakt je gevoel niet nog verwarrender (want dat wordt het, want je zult 'signalen' zien die er niet zijn en dingen verwarren, waardoor je gevoel door elkaar gehusseld wordt etc etc).

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 22:36
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 21:15 :
Weggooien, dat geeft echt voldoening!

Ik heb een dure pennenset gekregen van mijn ex, voelde wel goed toen die in de zwarte kliko verdween.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-09-2005 @ 23:36 :
Weggooien, dat geeft echt voldoening!

Ik heb een dure pennenset gekregen van mijn ex, voelde wel goed toen die in de zwarte kliko verdween.
alle spullen en (innige) foto's die heb ik echt niet weggegooid. dat kan ik niet over mn hart verkrijgen. je kan niet zomaar een deel van je leven weggooien, toch?. maar goed, het is maar net waar je jezelf beter bij voelt. als je het nog nietweet, bewaar het dan uit zicht, en als je het echt zat bent, dan moet je het weggooien.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 23:27
Optima
Optima is offline
sterkte ermee

en beter nu, dan over 2 jaar...
Oud 18-09-2005, 01:18
JCG
JCG is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 17-09-2005 @ 20:58 :
ik zeg nou, zij heeft ook tieten en 'n kont.. ja toch.. hij zeg diaan doe normaal blablabla..
Afschuwelijk, die vrouwen die helemaal gek worden als je bij een andere vrouw in de buurt bent.

Mij ex werd al gek toen ik me mijn nichtje naar de film ging. Toen was ook het ok gelijk mijn ex .
Oud 18-09-2005, 08:17
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Zo erg ben ik niet, maar aangezien hij al 2 keer m'n regels heeft overschreden (vreemdgaan dus), vertrouw ik dat niet..
Maar al zou een jongen mij een SMSje sturen, wilt hij hem gelijk in mekaar rammen.. Jaloezie, echt een ziekte!

Gister kwam ik thuis van het uitgaan, belde hem meteen.. Gelukkig voor mij dat hij niet opnam, teken dat ik niet meer moet bellen, ik laat hem bellen..Hij zet de eerste stap maar.. heb gister wel een leuke avond gehad..
Oud 18-09-2005, 08:20
Verwijderd
Al 2 keer vreemdgegaan EN agressief haantjesgedrag...
misschien moet je maar blij zijn dat je van hem af bent
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:23
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Maar als hij me nou gebeld heeft van de week.. Moet ik hem dan ook een keertje terug bellen, of moet ik hem die 2e stap ook laten nemen? Want hij heeft nog heel veel goed te maken... Ik heb zoveel voor hem opgegeven en over gehad! Dus nou vind ik zelf dat hij ook de 2e stap mag nemen? Wat vinden jullie?
Oud 18-09-2005, 08:24
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Citaat:
Katje schreef op 18-09-2005 @ 09:20 :
Al 2 keer vreemdgegaan EN agressief haantjesgedrag...
misschien moet je maar blij zijn dat je van hem af bent
Eigenlijk wel, maar als ik dan zie watvoor tijd ik met hem gehad heb, en hoe leuk het was, ga je toch twijfelen..

Ook al zo vroeg wakker joh
Oud 18-09-2005, 08:59
Flit
Flit is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-09-2005 @ 09:23 :
Maar als hij me nou gebeld heeft van de week.. Moet ik hem dan ook een keertje terug bellen, of moet ik hem die 2e stap ook laten nemen? Want hij heeft nog heel veel goed te maken... Ik heb zoveel voor hem opgegeven en over gehad! Dus nou vind ik zelf dat hij ook de 2e stap mag nemen? Wat vinden jullie?
Hem lekker laten bellen. Hij heeft het uitgemaakt, heeft idd nog aardig wat goed te maken dus laat hem maar lekker ploeteren als ie nog contact met je wil.

En zoals katje zei: Wees blij dat je van hem af bent. Ook de manier waarop t uit is gegaan is niet zo leuk. Het is nu misschien niet zo'n troost, en er waren vast ook leuke momenten, maar objectief gezien; liever kwijt dan rijk!
Oud 18-09-2005, 10:43
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
JCG schreef op 18-09-2005 @ 02:18 :
Mij ex werd al gek toen ik me mijn nichtje naar de film ging. Toen was ook het ok gelijk mijn ex .
omg
Oud 18-09-2005, 10:49
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Maar het is zo moeilijk om hem NIET te bellen.. Ik wil zijn spullen vanmiddag echt terug brengen.. Ik wil dat allemaal achter de rug hebben zodat ik het kan proberen af te sluiten...
Oud 18-09-2005, 11:04
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-09-2005 @ 11:49 :
Maar het is zo moeilijk om hem NIET te bellen.. Ik wil zijn spullen vanmiddag echt terug brengen.. Ik wil dat allemaal achter de rug hebben zodat ik het kan proberen af te sluiten...
Misschien lucht dat inderdaad wel enorm op om z'n spullen terug te brengen. Je kan ze ook brengen als je weet dat hij er niet is of als je weet dat iemand anders open doet en ze gewoon afgeven. Dan hoef je hem niet te spreken/zien.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:07
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het lijkt me zelf ook wel goed om hem te zien, dan hou ik me groot, als hij wilt praten praat hij maar, ik zeg wat ik denk, en thats it.. ik zal hem ook duidelijk maken dat hij het gewoon echt verpest heeft.

Want tegen een vriend van mij had hij gezegt dat hij even vrijgezel wou blijven, maar dat het wel een keertje goed zou komen..

DUS NIET HE!

Ben geen pop die je in de kast kan gooien al wil je er niet meer mee spelen, en die je weer kan pakken al heb je het nodig..

Oud 18-09-2005, 11:15
Verwijderd
Dat lijkt me niet helemaal een normale manier van omgaan met je vriendin nee.

Maar als je hem wel spreekt enzo als je de spullen langs gaat brengen kan je goed zien hoe hij erover denkt denk ik. Succes
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:17
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Dankjewel..

Ik kan hier echt veel mee... Ben ook blij dat ik gisteravond uit ben gegaan, want ik heb het heel erg naar m'n zin gehad... !!!
Oud 18-09-2005, 11:23
Verwijderd
Is ook goed denk ik, dan denk je aan iets anders, doe je iets leuks en zit je niet thuis de hele tijd Ben&Jerry's ijs te eten en verdrietig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:24
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Maar ben en jerry's is wel lekker, en die eet ik ook al ben ik vrolijk..
Oud 18-09-2005, 11:46
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Heeel herkenbaar allemaal, het is sinds 2 week ook uit met mijn vriend na 2 1/2 jaar, heb het zelf uitgemaakt maar het blijft wel even slikken...

Wat spullen betreft zou ik ook niks weggooien, gewoon in een doos doen en wegstoppen, ik bedoel, je hebt wel een mooie tijd met hem gehad neem ik aan dus als je alles weggooit kun je daar nog wel eens spijt van krijgen.

Zorg voor afleiding en sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:00
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Jij ook bedankt!
Oud 18-09-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-09-2005 @ 12:24 :
Maar ben en jerry's is wel lekker, en die eet ik ook al ben ik vrolijk..
dat hoor je mij ook helemaal niet ontkennen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Mmmm, Ben & Jerry's!

Meid, het is gewoon een eikel na wat hij jou allemaal heeft aangedaan.
Oud 18-09-2005, 14:55
mara18
mara18 is offline
Zou het kunnen dat hij gewoon een beetje overgereageerd heeft? Misschien was hij gewoon extreem slechtgezind die dag en bedoelde hij het helemaal niet zo grof.
Want helemaal normaal is het inderdaad niet. Zeker na een relatie van meer dan een jaar.

Echt wel kut. Heel veel sterkte en volg de bovenstaande tips op
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 16:04
esprit-chick
esprit-chick is offline
ts, ga naar letteren.....
excellent dialoogje

een echte tip geft choclot ook al, gewoon vreten, en shoppen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:26
Anaïs
Anaïs is offline
Aj... verschrikkelijk zo'n situaties... Zeker op je 16de (no offense!). Probeer je zeker niet op te sluiten, 't is goed dat je meegaat met die vriend van je. Toen ik op die leeftijd 'gedumpt' (vreselijk woord) werd, ben ik dingen gaan doen waar ik echt zin in had, dingen van mezelf, zoals in een orkest gaan spelen, meer weggaan met eigen vriendinnen, ... Zo'n dingen.

En van dingen die je van hem hebt gekregen... Ik zou zeker niet alles weggooien. Van mijn vorige relatie heb ik slechts 1 foto meer, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Berg die dingen desnoods even op, maar later zal je ze wel leuk vinden dat je het nog hebt als herinnering. Een jaar en twee maanden is niet niets é.

Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten