![]() |
misschien bestaat er een kans dat ik door ben op Latijn
Mijn examens van latiijn zijn nie ehct heeel goed gegaan ma kheb denk ik jjuist dehelft of ietsje meer mijn mondeling is toch goed gegaan en mijn cultuur ook dus misschien ben ik niet door op examens maar op het totaal wel.Anyway als ik door zou zijn wa zou ik doen volgend jara nog als je weet dat ik vorig examen gebuist was ma int totaal nie ma eerste was ik in alles door op latijn.........please ik weet echt nemeer wat me te doen staat
|
Mijn examens van latiijn zijn nie echt heel goed gegaan maar ik heb denk ik juist dehelft , of ietsje meer.Mijn mondeling is toch goed gegaan en mijn cultuur ook.Dus misschien ben ik niet door op examens maar op het totaal wel.Anyway als ik door zou zijn wa zou ik doen?Volgend jaar nog Latijn volgen? Als je weet dat ik vorig examen gebuist was op de examen ma int totaal nie.En de eerste examen was ik in alles door op latijn.........please ik weet echt nemeer wat me te doen staat
:D das ietske duidelijker :D |
Belg?? :p
Feli iig ;) |
Citaat:
Feli igg? |
En je bent 12?
|
Donderdag ben ik 13 :p
|
Ik ga deze van Eindexamens 2002 naar Klassieke Oudheid sturen. :)
|
zeker ni voortdoen met latijn dan, als je er na u eerste jaar al amper doorbent
maar hum, 13 EN mondelinge examens latijn, geloof ik ni veel van hoor, latijn is NOOIT mondeling dacht ik zit in men laatste jaar, veel vakken mondeling, maar NI latijn en men vriend die had ALLES buiten latijn mondeling ... |
12 en eindexamen?
bedoel je niet gewoon een proefwerk ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
Als vind k 13 wel wat jong om al mondeling te moeten vertalen. Maar wie weet is in Belgie het systeem anders dan hier. |
ik woon zelf in belgie, zit in een atheneum, dus geen katholieke invloed en alle athenea zijn dacht ik zelfde end aar is latijn NOOIT mondeling, mijn vriendje daarentegen komt uit een katholieke school en die had ALLE vakken BEHALVE latijn mondeling, ENKEL in zijn laatste jaar.
In belgie zijn er hoogstens mondelinge voor talen, maar dacht dat dat pas begon in het 2e middelbaar maar bon, volgens mij klopt muscus zijn verhaal dus niet. |
Citaat:
bij z'n studierichting staat: latijn (:D) en (volgend jaar kap ik er mee) dus hij weet zelf inmiddels al wat ie wil .. tsssss :p :confused: |
Citaat:
|
stelletje jankers :D
In Belgie noemen ze alles wat deftiger een examen is gewoon een repetitie,............ tenminste dat denk ik ;) :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |