Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 13:55
musc
musc is offline
Mijn examens van latiijn zijn nie ehct heeel goed gegaan ma kheb denk ik jjuist dehelft of ietsje meer mijn mondeling is toch goed gegaan en mijn cultuur ook dus misschien ben ik niet door op examens maar op het totaal wel.Anyway als ik door zou zijn wa zou ik doen volgend jara nog als je weet dat ik vorig examen gebuist was ma int totaal nie ma eerste was ik in alles door op latijn.........please ik weet echt nemeer wat me te doen staat
Oud 14-06-2002, 13:58
musc
musc is offline
Mijn examens van latiijn zijn nie echt heel goed gegaan maar ik heb denk ik juist dehelft , of ietsje meer.Mijn mondeling is toch goed gegaan en mijn cultuur ook.Dus misschien ben ik niet door op examens maar op het totaal wel.Anyway als ik door zou zijn wa zou ik doen?Volgend jaar nog Latijn volgen? Als je weet dat ik vorig examen gebuist was op de examen ma int totaal nie.En de eerste examen was ik in alles door op latijn.........please ik weet echt nemeer wat me te doen staat

das ietske duidelijker
Oud 14-06-2002, 14:33
MC
MC is offline
Belg??

Feli iig
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:27
musc
musc is offline
Citaat:
MC schreef:
Belg??

Feli iig
ja ben belg merk je het fel?
Feli igg?
Oud 14-06-2002, 16:30
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
En je bent 12?
Oud 14-06-2002, 16:33
musc
musc is offline
Donderdag ben ik 13
Oud 14-06-2002, 18:28
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik ga deze van Eindexamens 2002 naar Klassieke Oudheid sturen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 20:09
Kali
Kali is offline
zeker ni voortdoen met latijn dan, als je er na u eerste jaar al amper doorbent
maar hum, 13 EN mondelinge examens latijn, geloof ik ni veel van hoor, latijn is NOOIT mondeling dacht ik
zit in men laatste jaar, veel vakken mondeling, maar NI latijn en men vriend die had ALLES buiten latijn mondeling ...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:42
Verwijderd
12 en eindexamen?
bedoel je niet gewoon een proefwerk ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Kali schreef:
maar hum, 13 EN mondelinge examens latijn, geloof ik ni veel van hoor, latijn is NOOIT mondeling dacht ik
zit in men laatste jaar, veel vakken mondeling, maar NI latijn en men vriend die had ALLES buiten latijn mondeling ...
Klopt, hij lult.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:21
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Kali schreef:
Je kunt wel degelijk mondelingen voor Latijn hebben hoor. Dan moet je mondeling een tekst vertalen of een stuk scanderen. Ik heb in het vorige trimester een tentamen op die manier gehad. Ik zit dan wel op de universiteit, maar de meeste van mijn jaargenoten hadden het ook in 6 VWO gehad.

Als vind k 13 wel wat jong om al mondeling te moeten vertalen. Maar wie weet is in Belgie het systeem anders dan hier.
Oud 18-06-2002, 19:36
Kali
Kali is offline
ik woon zelf in belgie, zit in een atheneum, dus geen katholieke invloed en alle athenea zijn dacht ik zelfde end aar is latijn NOOIT mondeling, mijn vriendje daarentegen komt uit een katholieke school en die had ALLE vakken BEHALVE latijn mondeling, ENKEL in zijn laatste jaar.

In belgie zijn er hoogstens mondelinge voor talen, maar dacht dat dat pas begon in het 2e middelbaar maar bon, volgens mij klopt muscus zijn verhaal dus niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
musc schreef:
Mijn examens van latiijn zijn nie echt heel goed gegaan maar ik heb denk ik juist dehelft , of ietsje meer.Mijn mondeling is toch goed gegaan en mijn cultuur ook.Dus misschien ben ik niet door op examens maar op het totaal wel.

Anyway als ik door zou zijn wa zou ik doen?Volgend jaar nog Latijn volgen?

Als je weet dat ik vorig examen gebuist was op de examen ma int totaal nie.En de eerste examen was ik in alles door op latijn.........please ik weet echt nemeer wat me te doen staat

das ietske duidelijker
volgens mij heeft meneer gewoon pww oid.
bij z'n studierichting staat: latijn () en (volgend jaar kap ik er mee)

dus hij weet zelf inmiddels al wat ie wil .. tsssss
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:21
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Kali schreef:
Gezien het feit dat ik in Nederland onderwijs mag genieten , komt dit me nogal vreemd voor. Maar ik ben dan ook niet vertrouwd met het Belgische onderwijssysteem. Toch lijkt het me vreemd dat een dertienjarige een examen heeft. Waarschijnlijk gewoon een belangrijke toets, maar ik denk niet iets wat het niveau van een Nederlands schoolexamen of eindexamen. Een mondeling komt mij vreemd voor, maar het kan wel. Mijn docente Latijn (die in 1992) examen deed, had nog wel een mondeling Latijn.
Oud 23-07-2002, 23:26
sanderrr
sanderrr is offline
stelletje jankers

In Belgie noemen ze alles wat deftiger

een examen is gewoon een repetitie,............

tenminste dat denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 12:14
Miess
Miess is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Gezien het feit dat ik in Nederland onderwijs mag genieten , komt dit me nogal vreemd voor. Maar ik ben dan ook niet vertrouwd met het Belgische onderwijssysteem. Toch lijkt het me vreemd dat een dertienjarige een examen heeft. Waarschijnlijk gewoon een belangrijke toets, maar ik denk niet iets wat het niveau van een Nederlands schoolexamen of eindexamen. Een mondeling komt mij vreemd voor, maar het kan wel. Mijn docente Latijn (die in 1992) examen deed, had nog wel een mondeling Latijn.
Ik heb zelf ook nog een mondeling Latijn gehad (deed volgens mij in 2000 eindexamen). Maar dat hoorde bij de schoolonderzoeken, niet het CE.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten