![]() |
Even of oneven
Ik ben erg benieuwd of mensen hetzelfde hebben als ik. Het klinkt heel raar (en dat is het ook) maar ik heb helemaal niets met oneven cijfers.
Ik weet niet wat het is maar ik zou bijvoorbeeld nooit inzetten op een oneven getal bij de Roulette tafel. Ik ben geboren op een dag met alleen maar even getallen en m'n lievelingsgetal is 2. Nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die meer neigen naar even of oneven cijfers. Dus: wat heeft jouw voorkeur: even of oneven? (dus denk bijv. aan wat je zou kiezen bij een roulette tafel) |
hmm...
ik zet het volume van mijn stereotoren altijd op een oneven getal maar tijden enzo doe ik liever een even getal (ik spreek liever iets af om 8 uur dan om 7 of 9 uur, enzo), al trek ik me daar nooit wat van aan |
ik heb wel iest met even getallen, maar mijn lievelingsgetal is 5.
|
ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht
maar 21/09/1987 is nogal oneven maargoed, ik heb geen voorkeur, behalve bij gokken want ik hou van blackjack en doe dan toch maar 21 he =] behalve dan weer bij 2 hearts of queen Blackjack, waarbij 2 hartekoninginnen het beste zijn |
Ik vind even getallen "braver" dan oneven getallen. :D :bloos: :|
|
Citaat:
|
Even. En dan ook nog het liefst 8, omdat dat mn favoriete getal is. :o. maar goed, ik heb dus de tic dat ik alles tel, en daarbij met mijn tenen wiebel. en ik moet dna altijd op een even getal uitkomen, anders dan heb ik voor het laatst met mijn rechtervoet gewiebeld, en dat kan niet, want ik ben links.
Oh, God, en ik meen het ook nog allemaal:| |
Citaat:
Ik wil bijv. ook niet trouwen op een oneven dag. Maand liever ook niet en het jaar als het kan ook niet maar om nou een jaar te gaan wachten is ook zo wat haha. Vind even gewoon veel mooier! |
Even. Ik kan echt niet tegen oneven getallen. :o
Getallen geven bij mij sowieso vaak problemen, bv. met het zetten van mijn wekker. 7.15 uur is bijvoorbeeld een mooie tijd, maar 15 is een oneven getal. Maar 7.16 uur vind ik niet mooi. 7.17 uur kan wel weer, ondanks dat het een oneven getal is. 7.21 uur kan ook, want 3x7 = 21. En zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken. :o |
doe mij maar oneven, dank u. ;)
ben op zich jarig op 1-9-1983. Verder zijn alle priemgetallen, op 2 na, oneven, dat vind ik ook wel mooi. 'geluks getallen' 3/13/23 (naarmate ik ouder werd kwam er een nieuw getal bij :S) |
Ik kies geloof ik eerder oneven.
|
Maakt mij niet zoveel uit.. Daar heb ik ook niet zoveel mee. Ik sla daarentegen wel bijna alle nummerborden en telefoonnummers op die ik een paar keer gebruik/tegenkom.
|
oneven getallen (y)
|
Even, ik wil alles namelijk altijd kunnen delen. Dat het dus ook mooi op hele getallen uitkomt. Weet ook niet. Alles wordt altijd gedeeld bij mij.
|
zeker even :)
|
Ik heb geen voorkeur. Ik zou ook nooit roulette spelen, aangezien dat geld kost en verder niets oplevert.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tegelijk heb ik soms ook dat alles oneven moet zijn. Maar dat je dus bijvoorbeeld 4 keer je linkervoet wiebelt en 4 keer je rechter en dan ook nog een keer allebei tegelijk. |
Dat is nou echt iets waar ik me niet druk om maak. ;)
|
Even vind ik wel mooier, maar om nou te zeggen dat ik iets tegen oneven getallen heb, nee.
|
Citaat:
|
Ik herken ergens wel wat je bedoelt. Oneven getallen vind ik raar zegmaar, of anders dan andere. Mijn lievelings getal is ook 2. En 7 vind ik een vies getal ik weet ook niet waarom. Net zoals ik dinsdag ook een vieze dag vind :p
|
Even getallen, omdat die later de wereld gaan overnemen aangevoerd door generaal 2.
|
Hm... weet niet, in veel situaties lijk ik voor even te gaan, maar 7 (dus oneven) is mijn lievelingsgetal... mja... :s
|
Citaat:
|
Ik kies altijd voor even, en oneven vind ik ongeluk brengen. Helaas werkt het in de praktijk altijd andersom :bloos:.
|
Altijd rond ik alles af.
Waneer geld op zak, geen 7 euro maar 5 of 10. Afspreken ook vaak een even getal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De even-getallen zijn liever.
|
Ach, het is me om het even.
|
Ik ben niet bijgelovig.
|
Ik vind even mooier staan. Net zoals alles precies in evenbeeld moet liggen enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb dat niet echt, alleen (weet niet of het te vergelijken is) als bijv mn rechtersok helemaal afgezakt is moet mn andere hetzelfde zitten. Of als iemand aan mn rechteram tikt moet ie dat ook aan mn linker doen anders zit ik scheef..... |
71 en 73 zijn mijn lievelings getallen.
|
24 is mijn beste getal omdat je het kan delen door 1,2,3,4,6,8 en 12! Ik heb een hekel aan het getal 7 want je kan er niks mee. Ik haat sowiezo alle priemgetallen. Met oneven cijfers heb ik geen probleem.
|
Oneven, denk ik.
Maar ik heb er nooit echt over nagedacht:o |
ik heb idd ook liever even dan oneven.
Vond dat zelf ook altijd al zo vaag. Al heb ik niet dat ik persé op iets even uit moet komen ofzo. En m'n lievelingsgetal is 7, dus ook niet echt even (behalve als je de letters achter de z rekent als je het getal spelt ;) ) |
Citaat:
|
Ik vind mensen met een lievelingsgetal bizar.
|
Oneven getallen vind ik mooier.
|
Acht vind ik het allermooiste getal, en daarna zeventien en dan vier.
Maar ik weet niet waarom, mag dat ook? |
Ik geef sommige getallen net als dagen ook een kleur. Zo is bijvoorbeeld 2 geel, 3 oranje,4 rood en 5 blauw. :)
|
mwah... ik hou geloof ik meer van even dan van oneven getallen (hecht nogal waarde aan symetrie, misschien is dat t), maar m'n lievelingsgetal is 13.
Geboortedatum: 13-04-1983 Ook niet echt even dus :p |
Citaat:
Ik heb meer met oneven getallen |
Ik heb zeker wel iets met oneven.
En mijn vriend verklaart mij ook voor gek Want: Ik kan neit slapen als mijn wekker op een even getal staat. bijv. 7.34, 8.02 etc. Alleen met een oneven getal als laatste cijfer! Maar ook dan zijn er nog uitzonderingen. Zo zet ik mijn wekker nooit om 7.35, maar altijd om 7.37 of 7.39. Verder ook nooit een 1 als laatste cijfer. Dus eigenlijk alleen maar met 3,7 of 9 op het eind :s |
Citaat:
Dat heb ik dus ook. Niet zo zeer met even en oneven getallen, maar ik wel getallen die ik altijd vervelend vind en getallen die ik aardig vind. Getallen hebben ook verschillende kleuren. Zo is de vier bij mij ook rood en vind ik haar vervelend. De acht is zwart en zacht, die vind ik echt aardig. 't Zelfde doe ik bij letters en bij sommige woorden en namen. Mijn naam (Andrea) is bijvoorbeeld gelig, en ik schrijf hem zelf liever met een ronde hoofdletter A (dus níet de blokletter) want die lijkt meer op een 8 en die is aardig :P Mijn vriend (Rogier) is heel 'rond', en dat voelt heel prettig. Zijn naam is blauwig. Om even terug te komen op oneven getallen; de 3 vind ik minder fijn dan de 5, de 7 vind ik heel grappig, de 9 een beetje betweterig. (Mijn zus associeer ik enorm met de 9 :D ). Alleen de 1 vind ik symphatiek. Maar met tijden werkt dat anders; ik denk in 24-uur, om 16 uur iets afspreken is geen probleem. Om 4 uur wel, maar meer omdat dat gewoon een rottijd is :P |
Citaat:
|
Dat boeit me dus echt helemaal niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |