Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil bijv. ook niet trouwen op een oneven dag. Maand liever ook niet en het jaar als het kan ook niet maar om nou een jaar te gaan wachten is ook zo wat haha. Vind even gewoon veel mooier!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar tegelijk heb ik soms ook dat alles oneven moet zijn. Maar dat je dus bijvoorbeeld 4 keer je linkervoet wiebelt en 4 keer je rechter en dan ook nog een keer allebei tegelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb dat niet echt, alleen (weet niet of het te vergelijken is) als bijv mn rechtersok helemaal afgezakt is moet mn andere hetzelfde zitten. Of als iemand aan mn rechteram tikt moet ie dat ook aan mn linker doen anders zit ik scheef.....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb meer met oneven getallen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat heb ik dus ook. Niet zo zeer met even en oneven getallen, maar ik wel getallen die ik altijd vervelend vind en getallen die ik aardig vind. Getallen hebben ook verschillende kleuren. Zo is de vier bij mij ook rood en vind ik haar vervelend. De acht is zwart en zacht, die vind ik echt aardig. 't Zelfde doe ik bij letters en bij sommige woorden en namen. Mijn naam (Andrea) is bijvoorbeeld gelig, en ik schrijf hem zelf liever met een ronde hoofdletter A (dus níet de blokletter) want die lijkt meer op een 8 en die is aardig ![]() Mijn vriend (Rogier) is heel 'rond', en dat voelt heel prettig. Zijn naam is blauwig. Om even terug te komen op oneven getallen; de 3 vind ik minder fijn dan de 5, de 7 vind ik heel grappig, de 9 een beetje betweterig. (Mijn zus associeer ik enorm met de 9 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
school is saai #1106 QQX999 | 497 | 03-09-2010 17:02 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WK]Scherm grafische rekenmacine Arcedea | 6 | 21-01-2008 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #8 foefighter | 499 | 11-01-2005 20:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[GR] Hoe na te gaan of getal even of oneven is ? verwijderen_aub | 10 | 11-11-2001 10:31 |