![]() |
Vocht?
Als ik klaarkom lijkt het wel alsof ik een plasje vocht verlies, zo voelt het ook :confused:
Is dit wel normaal?? Ik vroeg me ook af of er meerde meisjes zijn die dit ook hebben :) |
heel normaal (y)
(wil je dat ik een doktersverklaring geef en er verder over uitweid of ben je zo tevreden? :)) |
Heb ik ook weleens.
|
Citaat:
|
Idd, niets aan de hand! (y)
|
Citaat:
|
Bedankt voor jullie reacties!
Ja ik vond het best wel raar dat ik opeens zo'n plasje heb, zou wel cool zijn als ik ook zo kunnen "spuiten" hahaha :p Maar ja, dat talent heb ik denk ik niet. Maar soms kom ook echt heel snel klaar al, al tijdens het zoenen en strelen enzo... dat is soms wel naar, omdat ik het dan niet meer kan inhouden enzo. |
Ik denk ook wel dat zoiets normaal is hoor :)
|
Maar komt het vocht echt als je klaarkomt, of is het vocht er dan al?
Spuitend klaarkomen bij vrouwen komt niet erg vaak voor, maar nat zijn, en erg nat zijn als je klaarkomt is wel normaal. |
Citaat:
|
Ik ben voorstander van vrouwen die erg nat klaarkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ik ook 1x gehad, toen kwam ik ook wel heel hevig klaar...
mn exvriend en ik moesten er wel om lachen ghehe :p |
Citaat:
:D (y) OT: niets aan het handje. |
Citaat:
|
vet, spuitend klaarkomen... Moeten ze een plafondvoorvochtbezem uitvinden (y)
|
Dat zou inderdaad wel héél handig zijn :rolleyes:
|
Citaat:
Als dat plakkerig spul er niet uitkwam, zou ik dat ook wel willen :D |
Citaat:
|
Ja dat kan zeker, ik verlies ook soms wel eens zo een plasje zoals jij het mooi omschrijft, hoef ik zelfs niet voor klaar te komen, gewoon geil en lang vrijen.
Ja vrouwen kunnen idd vaker klaarkomen, en komen gemiddeld ook langer en intenser klaar dan mannen héhé. Wij moeten wel wat meer moeite doen denk ik, of ja, ons laten doen :rolleyes: |
Citaat:
|
Niks aan de hand hoor, is doodnormaal.
|
Als je niet precies weet wat er allemaal bij seks komt kijken, waarom begin je er dan aan :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de andere kant, al doende leert men. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: