![]() |
waarom zijn er zulke idiote wetten tegen aanranding
Waarom word het zo gedemoniseerd om gewoon een tiet aan te raken van een of ander trots kabouterhoertje dat het verdient?
|
Laat me raden...er is een aanklacht tegen je ingediend voor zo iets dergelijks
|
ik neem het tevens op voor mede aanranders :D
|
Kansloos! slotje.
|
kansloos in de ogen van goddeloze beheerders perhaps.
|
Als mensen gewoon met hun poten van elkaar afblijven als de ander het niet wil zouden dit soort discussies ook niet hoeven komen.
Stel je voor dat iemand van wie je het absoluut niet wil jou even in je kruis grijpt. Vind je ook niet lekker, toch? Nou dan. Niet meer zeiken en gewoon poten thuis houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her. |
Ik hoop dat je door een grote neger wordt verkracht. :) :) :)
|
Uhmz...tjsa..:S
SLOTJE? |
(y) (n) (y) Hou gewoon je handen thuis, of je krijgt het in viervoud terug.
Simpel toch. Citaat:
|
Citaat:
|
Stik:)
|
Domme topic
|
Tja sommigen vrágen er gewoon om, met kleertjes en maniertjes vol insinuaties "oh kijk mij toch eens ik ben lekker zo geil, je krijgt me toch niet, pak me dan bink.."
In zo'n geval zou het haast toegestaan moeten zijn :| |
Ja je hebt gelijk. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
|
Citaat:
Aanranding is natuurlijk in mindere mate, maar je begrijpt hopelijk waar ik heen wil. |
Citaat:
Dáár wilde IK heen :p |
Mightyduck snapt het. wat kid morbid betreft naar mensen die zo'n onderschrift hebben is het duidelijk dat hun mening per definitie slecht is :)
|
Wat ben jij een eikel zeg. Ik ben fucking nog steeds getraumatiseerd door aanrandingen, en jij gaat het een beetje lopen verdedigen. "I Love God" Jehova. Ja, m'n anus.
|
Als aanranden niet verboden was gebeurde het ook veel minder vaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
overigens wat dat kijken betreft:wie in zijn hart een vrouw begeert (en getrouwd is) heeft al overspel gepleegd. |
die wet is er om aanranders en verkrachters achter slot en grendel te zetten omdat ze mensen voor de rest van hun leven kunnen traumatiseren zo niet erger. Einde discussie, gesloten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |