Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2005, 15:10
KingOfGod
KingOfGod is offline
Waarom word het zo gedemoniseerd om gewoon een tiet aan te raken van een of ander trots kabouterhoertje dat het verdient?
Oud 08-10-2005, 15:12
remy476
remy476 is offline
Laat me raden...er is een aanklacht tegen je ingediend voor zo iets dergelijks
Oud 08-10-2005, 15:14
KingOfGod
KingOfGod is offline
ik neem het tevens op voor mede aanranders
Oud 08-10-2005, 15:17
Verwijderd
Kansloos! slotje.
Oud 08-10-2005, 15:23
KingOfGod
KingOfGod is offline
kansloos in de ogen van goddeloze beheerders perhaps.
Oud 08-10-2005, 15:48
snoopy
snoopy is offline
Als mensen gewoon met hun poten van elkaar afblijven als de ander het niet wil zouden dit soort discussies ook niet hoeven komen.
Stel je voor dat iemand van wie je het absoluut niet wil jou even in je kruis grijpt. Vind je ook niet lekker, toch? Nou dan. Niet meer zeiken en gewoon poten thuis houden.
Oud 08-10-2005, 16:32
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-10-2005 @ 16:48 :
Als mensen gewoon met hun poten van elkaar afblijven als de ander het niet wil zouden dit soort discussies ook niet hoeven komen.
Stel je voor dat iemand van wie je het absoluut niet wil jou even in je kruis grijpt. Vind je ook niet lekker, toch? Nou dan. Niet meer zeiken en gewoon poten thuis houden.
ja maar ik ben een jongen en geen meisje
Oud 08-10-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
KingOfGod schreef op 08-10-2005 @ 17:32 :
ja maar ik ben een jongen en geen meisje
en jongens hoeven hun poten niet thuis te houden?
Oud 08-10-2005, 16:35
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-10-2005 @ 17:34 :
en jongens hoeven hun poten niet thuis te houden?
Deuteronomy 22:28-29 NAB)

If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her.
Oud 08-10-2005, 16:43
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik hoop dat je door een grote neger wordt verkracht.
Oud 08-10-2005, 16:58
Anki
Anki is offline
Uhmz...tjsa..

SLOTJE?
Oud 08-10-2005, 17:00
Verwijderd
Hou gewoon je handen thuis, of je krijgt het in viervoud terug.
Simpel toch.
Citaat:
Kid Morbid schreef op 08-10-2005 @ 17:43 :
Ik hoop dat je door een grote neger wordt verkracht.
... en dan een verslag ervan schrijven please.
Oud 08-10-2005, 17:38
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
KingOfGod schreef op 08-10-2005 @ 16:10 :
Waarom word het zo gedemoniseerd om gewoon een tiet aan te raken van een of ander trots kabouterhoertje dat het verdient?
Omdat je meurt.
Oud 08-10-2005, 17:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stik
Oud 08-10-2005, 17:51
remy476
remy476 is offline
Domme topic
Oud 08-10-2005, 18:34
MightyDuck
MightyDuck is offline
Tja sommigen vrágen er gewoon om, met kleertjes en maniertjes vol insinuaties "oh kijk mij toch eens ik ben lekker zo geil, je krijgt me toch niet, pak me dan bink.."

In zo'n geval zou het haast toegestaan moeten zijn
Oud 08-10-2005, 18:38
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ja je hebt gelijk.
Oud 08-10-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 08-10-2005 @ 19:34 :
Tja sommigen vrágen er gewoon om, met kleertjes en maniertjes vol insinuaties "oh kijk mij toch eens ik ben lekker zo geil, je krijgt me toch niet, pak me dan bink.."

In zo'n geval zou het haast toegestaan moeten zijn
Ga je gang, hou je porto dan wel gereed. Niemand vraagt erom totdat ze luid en duidelijk gilt dat ze gepaald wilt worden, en dan nog áls ze stopt zegt dan stop je.

Aanranding is natuurlijk in mindere mate, maar je begrijpt hopelijk waar ik heen wil.
Oud 08-10-2005, 19:03
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 08-10-2005 @ 19:46 :
Ga je gang, hou je porto dan wel gereed. Niemand vraagt erom totdat ze luid en duidelijk gilt dat ze gepaald wilt worden, en dan nog áls ze stopt zegt dan stop je.

Aanranding is natuurlijk in mindere mate, maar je begrijpt hopelijk waar ik heen wil.
Dat wéét ik wel, ik zou het ook nooit dóen. Maar feit is dat een gros vrouwen (van een bepaalde soort waarschijnlijk) er veel plezier aan beleefd mannen op dat punt te frustreren.

Dáár wilde IK heen
Oud 08-10-2005, 19:58
KingOfGod
KingOfGod is offline
Mightyduck snapt het. wat kid morbid betreft naar mensen die zo'n onderschrift hebben is het duidelijk dat hun mening per definitie slecht is
Oud 08-10-2005, 20:18
Napoleonfan
Napoleonfan is offline
Wat ben jij een eikel zeg. Ik ben fucking nog steeds getraumatiseerd door aanrandingen, en jij gaat het een beetje lopen verdedigen. "I Love God" Jehova. Ja, m'n anus.
Oud 08-10-2005, 20:20
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Als aanranden niet verboden was gebeurde het ook veel minder vaak.
Oud 08-10-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 08-10-2005 @ 20:03 :
Dat wéét ik wel, ik zou het ook nooit dóen. Maar feit is dat een gros vrouwen (van een bepaalde soort waarschijnlijk) er veel plezier aan beleefd mannen op dat punt te frustreren.

Dáár wilde IK heen
Natuurlijk, net zoals het gros van de mannen het heerlijk vind om naar die mooi aangeklede geile wijven te kijken.
Oud 08-10-2005, 20:36
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2005 @ 21:30 :
Natuurlijk, net zoals het gros van de mannen het heerlijk vind om naar die mooi aangeklede geile wijven te kijken.
echt wel
Oud 08-10-2005, 20:37
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
Napoleonfan schreef op 08-10-2005 @ 21:18 :
Wat ben jij een eikel zeg. Ik ben fucking nog steeds getraumatiseerd door aanrandingen, en jij gaat het een beetje lopen verdedigen. "I Love God" Jehova. Ja, m'n anus.
schat ik ben eens de struiken in gedwongen en in elkaar geslagen en moest iemand pijpen dus zeg mij niks over hoe erg verkrachting is, je bent een aansteller, kom tot Jezus, als je zegt God in mijn anus, dan verdien je niks beter dan dat God iemand op je afstuurt om met je anus te spelen.
Oud 08-10-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
KingOfGod schreef op 08-10-2005 @ 21:36 :
echt wel
Voila. Mannen kijken er graag naar, vrouwen worden graag bekeken. Klaar. Er zit een enorme stap tussen bekeken worden en aangeraakt worden. De vrouwen die niet bekeken willen worden, trekken geen kleding aan die veel aandacht trekt. De vrouwen die wel bekeken willen worden, dragen kleding die duidelijk laat zien hoe mooi ze zijn (of niet, trouwens ). En de vrouwen die graag door iemand aangeraakt willen worden, komen dat wel vertellen. En anders willen ze het niet.
Oud 08-10-2005, 20:43
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2005 @ 21:39 :
Voila. Mannen kijken er graag naar, vrouwen worden graag bekeken. Klaar. Er zit een enorme stap tussen bekeken worden en aangeraakt worden. De vrouwen die niet bekeken willen worden, trekken geen kleding aan die veel aandacht trekt. De vrouwen die wel bekeken willen worden, dragen kleding die duidelijk laat zien hoe mooi ze zijn (of niet, trouwens ). En de vrouwen die graag door iemand aangeraakt willen worden, komen dat wel vertellen. En anders willen ze het niet.
en dat kan dus niet. net zoals het verboden is door de wet van het geweten om een dorstige een glas water voor te houden en het niet te geven, is ook dit verboden, en ik zeg dusak dat glas water maar als het je niet gegeven word.
overigens wat dat kijken betreft:wie in zijn hart een vrouw begeert (en getrouwd is) heeft al overspel gepleegd.
Oud 08-10-2005, 21:22
AngelLena
AngelLena is offline
die wet is er om aanranders en verkrachters achter slot en grendel te zetten omdat ze mensen voor de rest van hun leven kunnen traumatiseren zo niet erger. Einde discussie, gesloten

Regels voor berichten