![]() |
[Browser] Probleem met zowel IE als FF
Ik heb twee problemen met zowel IE als FF op mn recentelijk aangeschafte notebook. Ik draai Windows XP UK met Servicepack 2 en werk wisselend ingelogd op een domein en thuis zonder domein op een WLAN. Verder een vrij breed softwarepakket (details lijken me hierbij overbodig).
1. Ik moet op sommige fora waaronder deze steeds op F5 duwen om de meest recentelijke reacties en dergelijke zien als ik een pagina open. Erg irritant en de oplossing is vast vrij makkelijk maar ik weet het zo direct niet te vinden. 2. Firefox stelt me niet in staat om URL's in te typen. Wanneer ik op het adress gedeelte klik gebeurt er niets. |
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat het om een adware probleem gaat, maar een hijackthis-log zou wel handig zijn als je dit zou posten. |
Normaal.. op mijn andere PC refreshed alles uit zichzelf, dat vind ik normaal. :(
Ik krijg geen cursor te zien als ik op de adress-balk klik. De ''go'' knop werkt ook niet. Maw, de hele balk lijkt niet te werken wanneer ik eroverheen hover met mn muis |
Code:
Logfile of HijackThis v1.99.1 |
Ik denk dat de TS met #1 bedoelt dat zodra hij bijvoorbeeld op een link naar een subforum klikt hij op F5 moet drukken om de up-to-date pagina te krijgen ipv. een oude.
Je kan dit verhelpen door je cache leeg te gooien (Firefox: Tools-->Options-->Privacy) |
Het IE/refresh probleem is opgelost. Stond onder Temporary Internet Files settings..
|
wat doet FireFox als je op F6 of Alt+D drukt?
|
Dit lijkt me iets voor het centrale Browsers topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |