![]() |
Niet na willen denken muziek
Iedereen zit weleens ergens mee, dat je alleen maar zit te piekeren over iets... dan wil je natuurlijk een muziekje luisteren waarbij je die mogelijkheid gewoon nie meer hebt...
ik heb nou zown moment en ik ben H20 - Go helemaal grijs aant draaien... hij is gewoon precies zoals een cd voor mij moet zijn op zown moment, snel, beetje agressieve schreeuw stem soms, oowk lieve en gezellige stukjes, gewoon dat je mee gaat doen en mee gaat bleren enzow... weet er trouwens iemand nog zown band die ditzelfde heeft.. wat voor een cd´s/bands hebben zelfs op zown moment helemaal jouw aandacht... |
Ik zet dan altijd wat op waar ik helemaal vrolijk en blij van wordt, en wat ik mee kan zingen.. is meestal punk.. vooral dingetjes als Dropkick Murphys, Flogging Molly en Real McKenzies zijn goed daarvoor bij mij :)
|
Hele snelle vrolijkige muziek.. en liefst ook nog beetje hard soms :)
..Catch 22..Voodoo Glow Skulls.. etc.. Of operation ivy ..of choking victim of.. mjah :) |
ik blijf nadenke, en om dat te bevordere zetk tool op ofzo
|
Ik weet de band niet, maar ik heb dat liedje gehoord in een schuimparty.... :
Chillen in het bubbelbad... (zou wel de titel zijn denk ik) Nou als ik niet wil nadenken zou ik wel naar zo'n onzin luisteren... Gelukkig vind ik denken best leuk :D |
Citaat:
|
metallica, manowar, of testament.. flipmuziekjes, je kan niet nadenken als je de kamer aan het rondspringen bent he :D
|
ksnap de vraag niet
|
Citaat:
ik blijf nadenken, anders zou Slayer wel goed werken. |
Citaat:
|
wegdromen? ow dat zou ik echt nie kunnen het moet juist hyper, snel en springerig zijn zodat mijn aandacht ergens anders naar toe gaat, als het rustige muziek is dan wint mijn gepiker het echt wel van de muziek.. ik kan vandaag nie eens mn favo muziek luisteren (skapunk) das gewoon nie snel genoeg :(
|
Citaat:
|
mad caddies (de snelle nrs)
of millencolin (van for monkeys, enzo) |
Muziek om niet bij na te denken bestaat voor mij niet
|
Toonloze Duitse techno, bij voorkeur iets van Gayle San.
|
Rhapsody of Blind Guardian
|
Zoiets als Gigi D'Agostino, omdat het domme baggerhouse is maar wel swingend :)
|
k3 :D
|
apocalyptica
|
ja sorry maar de meeste metal en soorten versta ik dus echt niet dus snap eigenlijk niet hoe je daarbij kan nadenken maar goed misschien hebben jullie een verstaan truc daarvoor
als ik niet wil nadenken met muziek dan komt reggea,dancehall,bubbling wel van pas...als het echt jamaicaans is versta ik het toch niet en geniet ik gewoon van de beat Rat |
Citaat:
finch werkt inderdaad oowk goed thanks joost (y) |
Citaat:
|
AFI of Beatsteaks...
|
Citaat:
snapcase zou ook wel eens kunnen helpen! autopilot off ook, hoewel het misschien niet meer nodig is na ons gesprekje van gisteren tot wel heel erg laat in de ochtend :D |
D'OH!
vergeet ik de belangrijkste te noemen... STRUNG OUT! :D |
Citaat:
|
je mag altijd bellen hoor :D als je toch van de telefoonlijn gebruikt maakt om te internetten kan je ook bellen ;)
|
Citaat:
|
Euhmzz muziek waarbij je niet nadenkt...
nah da hebbik niej eigenlijk, muziek zet me juist vaak aan het denken. |
Dropkick Murphy's
Spineshank Taproot! |
underworld - born slippy
vraag me niet waarom maar bij dat nummer gaat me verstand echt op nul |
slayer, kampfar, agathodaimon, Anorexia Nervosa, Avulsed, Dark Funeral, Finntroll....ect
|
Citaat:
iedereen heeft smaak:P Snapcase en h2o? gewaagd hoor ;) al is snapcase wel supercool He roxy: probeer craig's brother (en dan vooral dear charlotte) of deviates eens |
Citaat:
|
k3(SERIEUS!)
Madness Bad manners |
green day
the living end the hippos daar heb ik het altijd bij, en van the hippos word je sowieso vrolijk :D Nu luister ik btw al erg lang (= vandaag :p) a new found glory... |
Citaat:
|
Citaat:
maareuh idd niet echt niet-nadenk-muziek... eerder wel-nadenk-muziek.. zo gevoelig enzo en rustig en emotioneel :P |
Hmm , zou eigenlijk niks weten voor in dat vakje te pleuren , ik ben altijd een heel actieve luisteraard bij muziek.
|
Citaat:
ik vind k3 geweldigggggggg |
transatlantic
steve vai eddy van halen dream theater |
Citaat:
het gaat mij er niet om dat het me niet aanstaat..sommige van die muziek kan ik ook op genieten alleen vaak lees en hoor ik over die muziek en dan is het bij mij van 'hoe kan je het verstaan' soms ook nog in een taal die niemand haast spreekt..latijns ofzo en dan noemen veel mensen hiphop praat over vrouwen en geld..nou dat zal dan wel voor jullie maar als je niets verstaat van de teksten hoe kan je dan ooit de boodschap eruit halen, want vaak lijken mij die metaltypes wel intelligente mensen, maar ja er zijn altijd nog teksten en vertalers(was just wondering) Rat |
Thursday roelt vet hard....
maar ik ben er niet uit of ik daar nou meer van ga nadenken of minder... het geeft een bepaald geruststellend gevoel iig :P |
Citaat:
Bij cd's die ik al 100x heb gehoord is dat minder, die zet ik dan ook vaak op als ik nix aan m'n kop wil... b.v. matrix - sleepwalk of teebee - black science labs |
iets jungle-igs of mr oizo ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |