Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Niet na willen denken muziek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=128652)

Roxy 15-06-2002 16:57

Niet na willen denken muziek

Iedereen zit weleens ergens mee, dat je alleen maar zit te piekeren over iets... dan wil je natuurlijk een muziekje luisteren waarbij je die mogelijkheid gewoon nie meer hebt...

ik heb nou zown moment en ik ben H20 - Go helemaal grijs aant draaien... hij is gewoon precies zoals een cd voor mij moet zijn op zown moment, snel, beetje agressieve schreeuw stem soms, oowk lieve en gezellige stukjes, gewoon dat je mee gaat doen en mee gaat bleren enzow... weet er trouwens iemand nog zown band die ditzelfde heeft..

wat voor een cd´s/bands hebben zelfs op zown moment helemaal jouw aandacht...

Pebbles 15-06-2002 16:59

Ik zet dan altijd wat op waar ik helemaal vrolijk en blij van wordt, en wat ik mee kan zingen.. is meestal punk.. vooral dingetjes als Dropkick Murphys, Flogging Molly en Real McKenzies zijn goed daarvoor bij mij :)

Undeclinable 15-06-2002 17:09

Hele snelle vrolijkige muziek.. en liefst ook nog beetje hard soms :)

..Catch 22..Voodoo Glow Skulls.. etc..

Of operation ivy ..of choking victim of.. mjah :)

p33r 15-06-2002 18:01

ik blijf nadenke, en om dat te bevordere zetk tool op ofzo

M-King 15-06-2002 18:05

Ik weet de band niet, maar ik heb dat liedje gehoord in een schuimparty.... :
Chillen in het bubbelbad... (zou wel de titel zijn denk ik)

Nou als ik niet wil nadenken zou ik wel naar zo'n onzin luisteren... Gelukkig vind ik denken best leuk :D

Undeclinable 15-06-2002 18:10

Citaat:

M-King schreef:
Ik weet de band niet, maar ik heb dat liedje gehoord in een schuimparty.... :
Chillen in het bubbelbad... (zou wel de titel zijn denk ik)

Nou als ik niet wil nadenken zou ik wel naar zo'n onzin luisteren... Gelukkig vind ik denken best leuk :D

Def-P & The Beatbusters ..

Paranoide 15-06-2002 18:17

metallica, manowar, of testament.. flipmuziekjes, je kan niet nadenken als je de kamer aan het rondspringen bent he :D

lord belial 15-06-2002 18:21

ksnap de vraag niet

Snees 15-06-2002 18:38

Citaat:

lord belial schreef:
ksnap de vraag niet
als je aan het piekeren bent en afgeleid wilt worden, welke muziek zet je dan op?

ik blijf nadenken, anders zou Slayer wel goed werken.

lord belial 15-06-2002 18:47

Citaat:

snees schreef:

als je aan het piekeren bent en afgeleid wilt worden, welke muziek zet je dan op?

ik blijf nadenken, anders zou Slayer wel goed werken.

amon amarth.. daar droom ik altijd helemaal in weg!

Roxy 15-06-2002 19:34

wegdromen? ow dat zou ik echt nie kunnen het moet juist hyper, snel en springerig zijn zodat mijn aandacht ergens anders naar toe gaat, als het rustige muziek is dan wint mijn gepiker het echt wel van de muziek.. ik kan vandaag nie eens mn favo muziek luisteren (skapunk) das gewoon nie snel genoeg :(

Undeclinable 15-06-2002 19:56

Citaat:

Roxy schreef:
wegdromen? ow dat zou ik echt nie kunnen het moet juist hyper, snel en springerig zijn zodat mijn aandacht ergens anders naar toe gaat, als het rustige muziek is dan wint mijn gepiker het echt wel van de muziek.. ik kan vandaag nie eens mn favo muziek luisteren (skapunk) das gewoon nie snel genoeg :(
Mihoen!

Jerommeke 15-06-2002 20:04

mad caddies (de snelle nrs)
of millencolin (van for monkeys, enzo)

Ulfheđin 15-06-2002 20:08

Muziek om niet bij na te denken bestaat voor mij niet

nare man 15-06-2002 20:19

Toonloze Duitse techno, bij voorkeur iets van Gayle San.

Rhinus 15-06-2002 20:21

Rhapsody of Blind Guardian

MilieuGaatVoor 15-06-2002 20:45

Zoiets als Gigi D'Agostino, omdat het domme baggerhouse is maar wel swingend :)

Belle 15-06-2002 21:22

k3 :D

damaetas 15-06-2002 21:44

apocalyptica

LeRatLuciano 15-06-2002 23:41

ja sorry maar de meeste metal en soorten versta ik dus echt niet dus snap eigenlijk niet hoe je daarbij kan nadenken maar goed misschien hebben jullie een verstaan truc daarvoor

als ik niet wil nadenken met muziek dan komt reggea,dancehall,bubbling wel van pas...als het echt jamaicaans is versta ik het toch niet en geniet ik gewoon van de beat

Rat

Roxy 15-06-2002 23:48

Citaat:

Undeclinable schreef:

Mihoen!

die ken ik alleen van naam omdat jaap die leuk vind... dus dan heb ik al mn twijfels of het wel iets voor mij is :) want oowkal schijnt h20 int vakje hardcore te horen... die hardere dingen zijn nie zo mijn ding... het moet wel altijd lief blijven.. maar ag is gestart :)
finch werkt inderdaad oowk goed thanks joost (y)

Ulfheđin 15-06-2002 23:52

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
ja sorry maar de meeste metal en soorten versta ik dus echt niet dus snap eigenlijk niet hoe je daarbij kan nadenken maar goed misschien hebben jullie een verstaan truc daarvoor

als ik niet wil nadenken met muziek dan komt reggea,dancehall,bubbling wel van pas...als het echt jamaicaans is versta ik het toch niet en geniet ik gewoon van de beat

Rat

Het is de manier waarop je naar muziek wil luisteren, en de manier waarop je muziek interpeteerd. Waarom zou je er niet vanuit willen gaan, als er enkelen hier in deze topic zeggen dat ze oprecht na denken bij metal?

Horror Kitty 16-06-2002 00:07

AFI of Beatsteaks...

Visceral 16-06-2002 16:39

Citaat:

Roxy schreef:

finch werkt inderdaad oowk goed thanks joost (y)

zie je wel, ik heb wel smaak :D

snapcase zou ook wel eens kunnen helpen! autopilot off ook, hoewel het misschien niet meer nodig is na ons gesprekje van gisteren tot wel heel erg laat in de ochtend :D

Visceral 16-06-2002 17:10

D'OH!

vergeet ik de belangrijkste te noemen... STRUNG OUT! :D

Roxy 16-06-2002 17:10

Citaat:

Twizted schreef:

snapcase zou ook wel eens kunnen helpen! autopilot off ook, hoewel het misschien niet meer nodig is na ons gesprekje van gisteren tot wel heel erg laat in de ochtend :D

hehe gister was het inderdaad nei nodig maar jah vannacht zik weer alleen dus :(

Visceral 16-06-2002 17:14

je mag altijd bellen hoor :D als je toch van de telefoonlijn gebruikt maakt om te internetten kan je ook bellen ;)

jnieuwelaar 16-06-2002 17:17

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

Leuk! zoiets heb ik dus bij rap, dat monotone gepraat staat me helemaal niet aan. Metal is meestal heel erg melodisch, zodat je met de ritme gaat meeneurien.

An 16-06-2002 18:30

Euhmzz muziek waarbij je niet nadenkt...
nah da hebbik niej eigenlijk, muziek zet me juist vaak aan het denken.

Visceral 16-06-2002 18:34

Dropkick Murphy's
Spineshank
Taproot!

battlestar 16-06-2002 20:35

underworld - born slippy

vraag me niet waarom maar bij dat nummer gaat me verstand echt op nul

funest 16-06-2002 20:35

slayer, kampfar, agathodaimon, Anorexia Nervosa, Avulsed, Dark Funeral, Finntroll....ect

86dagreed 17-06-2002 02:36

Citaat:

Twizted schreef:

\

iedereen heeft smaak:P

Snapcase en h2o? gewaagd hoor ;)

al is snapcase wel supercool

He roxy: probeer craig's brother (en dan vooral dear charlotte) of deviates eens

Roxy 17-06-2002 03:14

Citaat:

86dagreed schreef:

He roxy: probeer craig's brother (en dan vooral dear charlotte) of deviates eens

wat ik van craig´s brother ken vind ik heel gaaf maar te rustig om het als niet na willen denken muziek te bestempelen :) deviates is een optie..

kaleidoscope 17-06-2002 09:07

k3(SERIEUS!)
Madness
Bad manners

halve banaan 17-06-2002 09:10

green day
the living end
the hippos

daar heb ik het altijd bij, en van the hippos word je sowieso vrolijk :D

Nu luister ik btw al erg lang (= vandaag :p) a new found glory...

Gwen. 17-06-2002 09:40

Citaat:

CemetarySlut schreef:
k3(SERIEUS!)

Wiiejjj ben jij ook K3 fan? Superkoel!!

McMotion 17-06-2002 12:34

Citaat:

86dagreed schreef:
jaaaah Craigs Brother is GEWELDIG! (y)

maareuh idd niet echt niet-nadenk-muziek... eerder wel-nadenk-muziek.. zo gevoelig enzo en rustig en emotioneel :P

L@CuTu$ 17-06-2002 13:09

Hmm , zou eigenlijk niks weten voor in dat vakje te pleuren , ik ben altijd een heel actieve luisteraard bij muziek.

kaleidoscope 17-06-2002 13:12

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Wiiejjj ben jij ook K3 fan? Superkoel!!

You should know by noww :eek:

ik vind k3 geweldigggggggg

schjipsch 17-06-2002 13:14

transatlantic
steve vai
eddy van halen
dream theater

LeRatLuciano 17-06-2002 21:46

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Leuk! zoiets heb ik dus bij rap, dat monotone gepraat staat me helemaal niet aan. Metal is meestal heel erg melodisch, zodat je met de ritme gaat meeneurien.

het gaat mij er niet om dat het me niet aanstaat..sommige van die muziek kan ik ook op genieten alleen vaak lees en hoor ik over die muziek en dan is het bij mij van 'hoe kan je het verstaan' soms ook nog in een taal die niemand haast spreekt..latijns ofzo

en dan noemen veel mensen hiphop praat over vrouwen en geld..nou dat zal dan wel voor jullie maar als je niets verstaat van de teksten hoe kan je dan ooit de boodschap eruit halen, want vaak lijken mij die metaltypes wel intelligente mensen, maar ja er zijn altijd nog teksten en vertalers(was just wondering)

Rat

F0RuM-PuNK 17-06-2002 21:51

Thursday roelt vet hard....
maar ik ben er niet uit of ik daar nou meer van ga nadenken
of minder... het geeft een bepaald geruststellend gevoel iig :P

konflict 17-06-2002 21:51

Citaat:

Ulfheidin schreef:
Muziek om niet bij na te denken bestaat voor mij niet
Same here... omdat ik zelf muziek produceer ga je toch automatisch luisteren hoe 't ritme, de baslijn en wat dan ook in elkaar zit, hoe de overgangen lopen, welk schema er wordt gevolgd etc. ik kan dan ook niet met muziek gaan slapen, en al helemaal geen huiswerk maken.

Bij cd's die ik al 100x heb gehoord is dat minder, die zet ik dan ook vaak op als ik nix aan m'n kop wil... b.v. matrix - sleepwalk of teebee - black science labs

fucking hero 30-06-2002 23:12

iets jungle-igs of mr oizo ofzo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.