Advertentie | |
|
![]() |
|
wegdromen? ow dat zou ik echt nie kunnen het moet juist hyper, snel en springerig zijn zodat mijn aandacht ergens anders naar toe gaat, als het rustige muziek is dan wint mijn gepiker het echt wel van de muziek.. ik kan vandaag nie eens mn favo muziek luisteren (skapunk) das gewoon nie snel genoeg
![]()
||
Citaat:
|
ja sorry maar de meeste metal en soorten versta ik dus echt niet dus snap eigenlijk niet hoe je daarbij kan nadenken maar goed misschien hebben jullie een verstaan truc daarvoor
als ik niet wil nadenken met muziek dan komt reggea,dancehall,bubbling wel van pas...als het echt jamaicaans is versta ik het toch niet en geniet ik gewoon van de beat Rat
||
Citaat:
![]() ![]() finch werkt inderdaad oowk goed thanks joost ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() snapcase zou ook wel eens kunnen helpen! autopilot off ook, hoewel het misschien niet meer nodig is na ons gesprekje van gisteren tot wel heel erg laat in de ochtend ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
iedereen heeft smaak ![]() Snapcase en h2o? gewaagd hoor ![]() al is snapcase wel supercool He roxy: probeer craig's brother (en dan vooral dear charlotte) of deviates eens
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maareuh idd niet echt niet-nadenk-muziek... eerder wel-nadenk-muziek.. zo gevoelig enzo en rustig en emotioneel ![]()
||
Citaat:
het gaat mij er niet om dat het me niet aanstaat..sommige van die muziek kan ik ook op genieten alleen vaak lees en hoor ik over die muziek en dan is het bij mij van 'hoe kan je het verstaan' soms ook nog in een taal die niemand haast spreekt..latijns ofzo en dan noemen veel mensen hiphop praat over vrouwen en geld..nou dat zal dan wel voor jullie maar als je niets verstaat van de teksten hoe kan je dan ooit de boodschap eruit halen, want vaak lijken mij die metaltypes wel intelligente mensen, maar ja er zijn altijd nog teksten en vertalers(was just wondering) Rat
||
Citaat:
Bij cd's die ik al 100x heb gehoord is dat minder, die zet ik dan ook vaak op als ik nix aan m'n kop wil... b.v. matrix - sleepwalk of teebee - black science labs |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Aan allen die vinden dat ze geen leven hebben, een nerd zijn, niet interessant zijn, John Sickbock | 28 | 15-09-2003 16:12 | |
Muziek |
[Algemeen] De waarde van muziek Bikinie-meisje | 6 | 23-02-2003 13:34 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
toekomst Boer_kameeL | 34 | 11-12-2002 15:10 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |