Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Na 5 jaar aan de kant gezet... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1290286)

Mr. V 24-10-2005 10:36

Na 5 jaar aan de kant gezet...

Ik heb de afgelopen 5 jaar een relatie gehad met een leuke meid, het begon toen zij 15 was en ik 16.
Uiteraard heeft de relatie zijn up's en down's gehad, maar over het algemeen ging het goed en was het leuk.

Maar 3 weken geleden ging het eigenlijk enigzins mis, ik was kwaad op haar doordat ze me liep te negeren, ze liep vaker met anderen dan met mij omarmt :s. 's Avonds wilde ik met haar praten maar ze liet dit niet echt toe, dezelfde avond was ik weer thuis en porobeerde ik het maar via MSN, maar ze wilde nog steeds niet en liep me te negeren en ik was dus behoorlijk boos.
Ik heb het toen op MSN uit gemaakt (het was eigenlijk niet de bedoeling dat het serieus was) maar ze reageerde zeer matig alsof het haar niet boeide, ik gooide haar uit de lijst en zei dat want ik wilde gewoon steeds verder gaan. Ik wilde gewoon weten of het haar echt niks kon schelen.
2 dagen later belde ik op en het kwam er op neer dat ze me zo ongeveer al vergeten was :s Maar 2 dagen daar weer na zou ze naar me toe komen.
Dit heeft ze gedaan, we hebben wat gepraat en wat afspraken gemaakt zodat het beter zou gaan.. Een ding was dat ik iets meer intresse in d'r toonde.
Nu 3 weken later loopt ze me weer te negeren en wazig te doen, ik ben toen naar huis gegaan. De volgende dag probeerde ik via email maar uit haar te trekken wat het was maar ze bleef wazig doen, het was op zich welk vrij duidelijk dus heb ik haar gezegd dat ze gewoon moest zeggen dat het uit was.
De mail terug was inderdaad dat het uit was, maar ze zei "ik hou nog wel van je en ik mis je nu al, maar het gaat niet meer".
Ik heb toen een email terug gestuurd dat ik daar niet intrap en dat als ze echt van me hield dat ze er iets voor over heeft.

Maar nu zit ik gewoon met een vreemd gevoel..
Ik ben ontzettend boos op haar, niet persee omdat ze het uit heeft gemaakt, maar dat ze zelfs als het uit is nog wazig doet en na 5 jaar niet eens de moeite doet om me dit even te komen vertellen.
Alleen nou vraag ik me af, is het abnormaal dat je het gewoon even zegt waar het op staat? Of maken de meeste het uit door maar te negeren?

Het gaat er me niet om wat jullie van haar vinden, ik ben er 5 jaar aardig gelukkig mee geweest.
Maar ik vraag me af hoe andere 'gedumpt' zijn op een botte manier.

Silver_Rose 24-10-2005 10:49

Mijn vorige vriendje maakte het wel úit'door te negeren. Terwijl ik nog vol verliefd was!! Maarjah, ik ken jou vriendin niet

Kazet Nagorra 24-10-2005 10:55

Ja, iedere relatie die niet gebonden is door sociale verplichtingen, zij het huwelijk, kinderen of anderzijds, is gedoemd te mislukken. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.

Mr. V 24-10-2005 10:57

Citaat:

Mephostophilis schreef op 24-10-2005 @ 11:55 :
Ja, iedere relatie die niet gebonden is door sociale verplichtingen, zij het huwelijk, kinderen of anderzijds, is gedoemd te mislukken. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
Ja, ho eens even..
Ik ben niet zo depresief dat ik niet geloof in liefde en houden van :|

Silver_Rose 24-10-2005 11:32

Als ik jou was zou ik er niet meer over denken, haar loslaten en op zoek gaan naar andere meisjes :)

Eresh'kigål 24-10-2005 11:47

Kan je "wazig doen" wat nader verklaren?

Het lijkt erop alsof ze iemand anders heeft ontmoet.

Chloe Siere 24-10-2005 11:48

Citaat:

De jouwe dus ook? :p Of ben je getrouwd oid?

Nala 24-10-2005 12:40

Ik vindt het eigenlijk nogal schokkend dat je na een relatie van 5 jaar haar laat weten dat je het uitmaakt, terwijl je dat helemaal niet bedoeld. Nogal logisch dat ze het vervolgens gelooft lijkt me....

Spiteful 24-10-2005 12:43

Citaat:

Meestal ja. Maar kijk naar Herman Brusselmans: die kerel maakt alles moeilijker dan het is, en hij is nu al -tig jaar gelukkig samen met z'n vriendin :) Hoop doet leven.

MargotTenenbaum12347 24-10-2005 12:55

Ik denk dat je geen contact met haar moet zoeken via e-mail en MSN maar gewoon met elkaar moet praten face to face. Succes.

Eresh'kigål 24-10-2005 13:00

Citaat:

MargotTenenbaum schreef op 24-10-2005 @ 13:55 :
Ik denk dat je geen contact met haar moet zoeken via e-mail en MSN maar gewoon met elkaar moet praten face to face. Succes.
Heeft ie al gedaan en dat haalde niets uit, zegt ie toch.

Skaven 24-10-2005 13:32

Eerder van, wat heb je die vorige 5 jaar dan opgebouwd.

Cytherea 24-10-2005 13:34

Gebruik eens je telefoon of je fiets/bus/auto. Door het via internet te doen maak je het alleen maar erger.

Mr. V 24-10-2005 13:39

Citaat:

Skaven schreef op 24-10-2005 @ 14:32 :
Eerder van, wat heb je die vorige 5 jaar dan opgebouwd.
Dat vraag ik me dan ook af, heb het gevoel aslof het dan niks betekend heeft ofzo.

Citaat:

Cytherea schreef op 24-10-2005 @ 14:34 :
Gebruik eens je telefoon of je fiets/bus/auto. Door het via internet t
e doen maak je het alleen maar erger.

Heb je het wel gelezen?
Dat is wat ik juist probeerde, ik wilde alleen maar praten maar ze liet dit niet toe.
Ik heb daarna pas via msn en email geprobeerd....

Cytherea 24-10-2005 13:42

Citaat:

Mr. V schreef op 24-10-2005 @ 14:39 :
Dat vraag ik me dan ook af, heb het gevoel aslof het dan niks betekend heeft ofzo.

Heb je het wel gelezen?
Dat is wat ik juist probeerde, ik wilde alleen maar praten maar ze liet dit niet toe.
Ik heb daarna pas via msn en email geprobeerd....

Ik heb ook gelezen dat je op msn 'niet serieus' zei dat je het uit wilde maken. Hoe moet ze dat dan opvatten? Ik zou ook geen zin in mijn (ex)vriend hebben als hij dat zou flikken. (is het je wel eens opgevallen dat sommige dingen op msn verkeerd over kunnen komen door gebrek aan klanken, gezichtuitdrukkingen ed)

Ik snap wel dat jij nu gefrustreerd bent, maar misschien moet je haar maar even laten afkoelen.

Krummeltje 24-10-2005 13:42

Citaat:

Sure, als je de grootste pessisimist van deze aardbol bent. :)

elledc 24-10-2005 14:37

wat rot zeg van haar dat ze zo vaag doet. je verdient toch wel wat duidelijkheid vind ik na een relatie van 5 j. ook al heeft ze 'n ander :|
vraag haar elkaar nog eens te ontmoeten om er als 2 volwassenen over te praten.
succes!

MightyMarcel 24-10-2005 15:46

Citaat:

Krummeltje schreef op 24-10-2005 @ 14:42 :
Sure, als je de grootste pessisimist van deze aardbol bent. :)
dat is-tie dan ook.

MevrouwM 24-10-2005 16:05

Ik vind dit wel een beetje raar verhaal. Jullie relatie was wel serieus verder? Zo komt het op mij nu niet echt over namelijk.
TOch vind ik het wel erg logisch dat je er een vreemd gevoel aan over hebt gehouden; ze heeft je wel een beetje laten zitten ineens, apart. Het maken van jou via msn vind ik ook niet de meest briljante actie moet ik zeggen. Sowieso elkaar spreken via msn, zeker wanneer het moeilijk gaat; daar is msn niet echt geschikt voor.

Verder als ze jou nu echt niet meer wil spreken, en je niet meer mailt, dan zou ik haar even met rust laten, mss dat ze ooit zelf nog eens contact zoekt. Ik bedoel jij kan verder ook nog maar weinig doen nu toch?!
Of mss zelf over een tijdje nog eens een mailtje sturen. Ik vind het wel echt vaag, nooit iets gemerkt aan haar? Nooit eens goed gepraat met elkaar??

Maar nee ik vind dit niet echt een normale actie van een 20 jarig meisje :s

Mr. V 24-10-2005 16:25

Dat het een minder verstandige actie was om haar via MSN zo aan te vallen zeg maar weet ik ook wel.
Maar wat moet je dan als ze niet eens meer tegen je wilt praten?

We hadden geen MSN relatie ofzo, we zagen elkaar normaal als iedereen en woonden net een paar KM uit elkaar. Maar soms spreek je elkaar gewoon via MSN.

Ik heb er verder weinig van gemerkt, het was vrij plotseling dat ze vaag ging doen (met name door me te negeren)...
Ik vind het ook niet echt gepast bij iemand van 20, het enige wat ik wilde was praten over het probleem.. :(

Nala 24-10-2005 17:01

Dat snap ik natuurlijk wel. Maar als je wilt praten over een probleem, lijkt me dat "ik maak het uit'' niet echt een oplossing is...

Kazet Nagorra 24-10-2005 17:13

Citaat:

Chloe Siere schreef op 24-10-2005 @ 12:48 :
De jouwe dus ook? :p Of ben je getrouwd oid?
De mijne ook ja. En nee, ik ben niet getrouwd, dat vind ik iets voor ultraconservatieven.

BrunetJuh 24-10-2005 17:46

Wel ontzettend lullig dat het dan na 5 jaar zo uit moet gaan. Ik denk dat je er nu nog weinig aan kunt doen om te horen krijgen wat ze ervan vind, het kan namelijk vanalles zijn. Maar als je echt nog meer wilt weten moet je het toch weer face to face proberen! Anders kom je denk ik er niet echt bepaald achter.

Akilina 24-10-2005 19:26

Als het niet lukt om in het echt met haar te praten en als het nu duidelijk is dat de relatie voor haar niet meer hoeft, dan zit er inderdaad niets anders op dan het gewoon te accepteren en proberen los te laten.

Maar ik kan me voorstellen dat er echt heel veel dingen onduidelijk voor je zijn en dat er misschien ook nog heel veel dingen zijn die je tegen haar zou willen zeggen (over je eigen gevoelens of vragen die je aan haar hebt). Je zegt dat je ook al e-mailtjes hebt gestuurd en zo, maar als ik jou was zou ik gewoon proberen als het ware een (voorlopige) laatste brief aan haar te schrijven, waarin je écht alles opschrijft waar je mee zit en wat je voelt en wat niet duidelijk voor je is als het gaat om haar eigen gevoelens en gedrag. Dan zou ik gewoon die brief versturen en verder afwachten. De kans is er natuurlijk, dat ze hier ook niet op in gaat, maar als je zo'n brief schrijft dan lucht dit in ieder geval heel erg op voor jezelf, ook om alles op een rijtje te zetten en om het voor jezelf af te sluiten. En als ze in haar hart nog ergens van je houdt, dan lijkt het me wel dat ze uiteindelijk wel zal reageren op iets dat echt zo recht uit jouw hart komt.

Sterkte.

Magican 24-10-2005 19:41

Citaat:

Mephostophilis schreef op 24-10-2005 @ 18:13 :
De mijne ook ja. En nee, ik ben niet getrouwd, dat vind ik iets voor ultraconservatieven.
:D

Pixxa 24-10-2005 23:04

Oh oh oh, relaties verbreken via MSN en e-mail. Dat vink zo onpersoonlijk bleehh. Heb het zelf een keer gedaan, en ja ik heb er na 2 jaar nog steeds spijt van dat ik het via die weg gedaan heb.. Maar terug draaien doe je het niet meer.

Wat ik ook raar vind is dat je ex (mag dr zo wel noemen geloof ik) na 5(!) jaar ineens na een beetje bonje meteen niets meer van je moet. In mijn ogen heeft ze je dan 5 jaar voor de gek gehouden ofzo .. lijkt me HEEL sterk dat je na 5 jaar iemand die je dan onderhand redelijk goed kent niet meer ziet staan. Das pas wazig!

En als ik het zo lees, komt ze niet echt over als een volwasse meisje klopt dat?

underthabridge 25-10-2005 08:23

Waarom praten mensen niet gewoon meer... MSN in een relatie is gewoon kut. Bel elkaar dan op zijn minst, dan hoor je tenminste nog wat. Zeg nu niet dat emoticons je gevoelens ook uit kunnen drukken, want als je op een van die emoticons lijkt dan zou ik het als vriendin ook uitmaken.
Wat ik niet snap is dat je niet met je vriendin kan praten terwijl jullie 20 en 21 zijn en al 5 jaar een relatie hebben. Dan leg je haar toch al protesterend over je schouder, loopt de kroeg uit en gaat op veilige afstand van die kroeg ergens op een rustig plekje zitten om te praten. Of ze nou wil of niet. Sommige dingen moeten soms als je een relatie hebt, daar is problemen uitpraten er een van.
Althans, zo zit dat iig. in mijn relatie (18 en 17, 2 jaar samen). Als jullie dat niet eens (meer) kunnen, dan moet je er inderdaad maar een punt achter zetten, maar over MSN? Dan zou ik als haar zijnde ook geen zin meer hebben om te praten... maar goed, fiets naar haar toe, ga op een rustig plekje zitten en zeg wat je te zeggen hebt. Als ze dat niet wil, dan kan je haar meedelen dat jij daar recht op hebt na 5 jaar. Wil ze dan nog niet, dan heb je de afgelopen 5 jaar iets goed verkeerd gedaan en stelde jullie relatie eigenlijk niets voor...

Mr. V 25-10-2005 09:41

Citaat:

Akilina schreef op 24-10-2005 @ 20:26 :
Als het niet lukt om in het echt met haar te praten en als het nu duidelijk is dat de relatie voor haar niet meer hoeft, dan zit er inderdaad niets anders op dan het gewoon te accepteren en proberen los te laten.
Dat snap ik en dat doe ik ook..
Alleen had wel iets meer verwacht, al helemaal na 5 jaar...

@underthabridge
Lees eerst het topic e de posts een beetje door voordat je post...

Optima 25-10-2005 12:07

5 jaar, je zou dan inderdaad verwachten dat je fatsoenlijk uit elkaar zou kunnen gaan...maar aan de andere kant...alle mensen die ik ken die een relatie van 4 of zelfs 6 jaar hadden, zijn ook niet netjes uit elkaar gegaan. Het ging meestal gepaard met veel onenigheid, en er blijft altijd een verontruste ex achter die zich verkeerd behandeld voelt.

Ik weet niet wat er allemaal meespeelde, en of je terecht kan zeggen dat je gedumpt, of aan de kant gezet bent. Als ze je al negeerde, en de relatie bestond meer uit dingen uitpraten dan gewoon van elkaar genieten, dan was het al aan het doodbloeden.

Break -ups zijn nooit leuk, en hoe langer een relatie duurt, wil niet zeggen dat de break-up er fatsoenlijker aan toe gaat. Integendeel, kijk maar eens naar mensen die al 10 jaar getrouwd zijn....

underthabridge 25-10-2005 15:39

Citaat:

Mr. V schreef op 25-10-2005 @ 10:41 :
@underthabridge
Lees eerst het topic e de posts een beetje door voordat je post...

Heb het topic ook gelezen. Vind het nogal apart dat jij en je vriendin niet eens kunnen praten als je al 5 jaar bij elkaar bent.
Pixxa vond haar overkomen als een wat onvolwassen meisje. Nou ik vind de hele relatie nogal onvolwassen overkomen. Dan heb ik niet eens over de break-up, die zijn wel vaker niet zo netjes, maar dat jullie niet in staat zijn om voor die tijd met elkaar te hebben kunnen praten zegt denk ik al wel genoeg.
Als het na 5 jaar in een relatie slecht gaat dan wil je toch moeite doen om iets uit te praten, dan loop je toch niet zomaar weg. Wat de hell moet je dan vervolgens op MSN met elkaar als het over zulke dingen in je relatie gaat. Dan wil je toch in haar ogen kunnen kijken? Maar goed... dat zal wel aan mij liggen dan..
Verder geef ik haar gelijk dat ze niet meer met je wil praten, van dergelijke desintresse en communicatie over MSN zou ik ook genoeg krijgen...

Mr. V 25-10-2005 15:50

Ik zal het nog een keer uitleggen..

Dat we niet konden praten is inderdaad het hele punt.

Dat ik op msn begin tegen haar begon is omdat ze in het echt niet met me wilde praten...
Ik probeerde het dus EERST in het echt en LATER pas via msn, het is dus niet zo dat ik msn als eerste aanknopingspunt had zoals jij zegt.
EN hoezo desintresse?

Heikneuter 25-10-2005 16:08

Zulke dingen moet je niet regelen via MSN met een relatie van 5 jaar :s

underthabridge 25-10-2005 16:08

Citaat:

Mr. V schreef op 25-10-2005 @ 16:50 :
Ik zal het nog een keer uitleggen..

Dat we niet konden praten is inderdaad het hele punt.

Dat ik op msn begin tegen haar begon is omdat ze in het echt niet met me wilde praten...
Ik probeerde het dus EERST in het echt en LATER pas via msn, het is dus niet zo dat ik msn als eerste aanknopingspunt had zoals jij zegt.
EN hoezo desintresse?

Wat ik net probeer uit te leggen... dat hele MSN slaat überhaupt nergens op. Als jij het idee hebt dat het 'uit aan het gaan is', dan is er maar een reactie als je al 5 jaar bij elkaar bent. Dat is met auto/trein/bus/vliegtuig/fiets/driewieler of hoe dan ook zo snel mogelijk naar haar toegaan om desnoods uit haar te trekken wat je wil horen. Dat bedoelde ik met niet 'proberen te praten, maar praten'. Ten eerste is dat jouw recht na 5 jaar, ten tweede zou het de normaalste zaak van de wereld moeten zijn als je al 5 jaar bij elkaar bent. Ga er namelijk van uit dat je in die tijd een vertrouwensband opbouwt en dicht bij elkaar komt te staan, als ik zoiets lees dan hebben jullie duidelijk iets verkeerd gedaan. Maar misschien zit ik er wel naast...?

dragonstorm 25-10-2005 17:06

ter verdediging van msn-in-een-relatie:

in een lange-afstandsrelatie, vind je het dan ook niet kunnen? Het is vaak wel een heel makkelijke manier om te blijven communiceren dagelijks, iets dat anders toch moeilijk zou zijn.

(Ja, ik schrijf brieven, kaartjes, bel, maar MSN is gewoon makkelijker. (Bovendien houd het dat 'brieven schrijven' ed. speciaal :)))

Skaven 25-10-2005 17:22

Citaat:

Mr. V schreef op 24-10-2005 @ 14:39 :

Zoiets komt niet vanzelf, dat moet je samen bereiken. En dan zou ze er waarschijnlijk niet zo mee omgaan.
Daar zou ik is wat beter naar kijken.

underthabridge 25-10-2005 17:57

Citaat:

dragonstorm schreef op 25-10-2005 @ 18:06 :
ter verdediging van msn-in-een-relatie:

in een lange-afstandsrelatie, vind je het dan ook niet kunnen? Het is vaak wel een heel makkelijke manier om te blijven communiceren dagelijks, iets dat anders toch moeilijk zou zijn.

(Ja, ik schrijf brieven, kaartjes, bel, maar MSN is gewoon makkelijker. (Bovendien houd het dat 'brieven schrijven' ed. speciaal :)))

Jah, dan is MSN wel geoorloofd, maar niet als je een crisis hebt in je relatie. Ik veroordeel het feit dat hij op MSN/via de mail probeerde om iets vitaals uit te praten. Ik vind MSN'en en mailen, gewoon omdat het leuk is, lekker samen kletsen of wat dan ook, best. Maar als de communicatie echt ergens over gaat (laat staan als het misschien wel uitgaat) en je gebruikt dan internet als medium, dan is er iets goed mis in/met je relatie.

De Veroorzaker 25-10-2005 17:59

Na 5 jaar ben je toch zelf ook wel aan wat nieuws toe lijkt me.

Skaven 25-10-2005 20:40

Citaat:

De Veroorzaker schreef op 25-10-2005 @ 18:59 :
dan mis je wel wat.

Mr. V 25-10-2005 22:20

Citaat:

De Veroorzaker schreef op 25-10-2005 @ 18:59 :
Ik krijg het gevoel alsof hier alleen maar mensen zitten die kansloze relaties hebben gehad :|

Ik heb vandaag maar eens gebeld, was erg opluchtend...
Ze zei dat ze stiekem weleens (=waarschijnlijk reglematig) wat ging doen zonder mij.
Een punt van haar was dat ik niet vaak genoeg mee ging :s

Ineens vind ik het niet meer raar dat de relatie stuk liep :|

crook 26-10-2005 00:54

na 5 jaar wordt het ook wel eens een keer tijd dat je vrijgezel wordt

Mr. V 26-10-2005 08:25

Citaat:

crook schreef op 26-10-2005 @ 01:54 :
na 5 jaar wordt het ook wel eens een keer tijd dat je vrijgezel wordt
omg, wat een kansloze mensen hier :|

Ik ben hier duidelijk niet op mijn plaats :o

Skaven 26-10-2005 10:14

Citaat:

Mr. V schreef op 26-10-2005 @ 09:25 :

klopt

crook 26-10-2005 10:43

Citaat:

Mr. V schreef op 26-10-2005 @ 09:25 :

ik kansloos? je hebt een relatie vanaf je 16e tot aan je 21e met haar gehad, dat is pas kansloos, heel zonde, de leukste tijd van je leven heb je met een vriendin mee moeten maken

Mr. V 26-10-2005 10:57

Citaat:

crook schreef op 26-10-2005 @ 11:43 :
ik kansloos? je hebt een relatie vanaf je 16e tot aan je 21e met haar gehad, dat is pas kansloos, heel zonde, de leukste tijd van je leven heb je met een vriendin mee moeten maken
Kan het beter dan?
Ik breng graag de leukste tijden van mijn leven met vrienden door (y)

Het leven bestaat echt ni uit zoveel mogelijk meiden scoren :rolleyes:

Skaven 26-10-2005 16:00

Citaat:

"leukste tijd van je leven"

klinkt.. saai,

dragonstorm 26-10-2005 16:06

Citaat:

Want?
  • Waarom zou de tijd tussen je 16e en 21e je leukste van je leven zijn? Heb je zo'n saai leven dat de rest niet meer leuk is? Wil jij zeggen dat je tussen je 21e en 80e gaat vervelen? Dat is pas kansloos.
  • Waarom zou je niet 5 fantastische jaren met een vriendin kunnen hebben? Renember, mensen met een vriend(in) hebben vaker sex dan singles :cool:

Mr. V 26-10-2005 17:42

@dragonstorm, jij begrijpt het (y)

Weet je wat ik nu aan het eind het ergste vind?
Ik ben veraden door mijn beste vriend....

_Starlet 26-10-2005 20:03

Citaat:

dragonstorm schreef op 26-10-2005 @ 17:06 :
Want?
  • Waarom zou de tijd tussen je 16e en 21e je leukste van je leven zijn? Heb je zo'n saai leven dat de rest niet meer leuk is? Wil jij zeggen dat je tussen je 21e en 80e gaat vervelen? Dat is pas kansloos.
  • Waarom zou je niet 5 fantastische jaren met een vriendin kunnen hebben? Renember, mensen met een vriend(in) hebben vaker sex dan singles :cool:

Dankje, eindelijk eens iemand die niet met de aloude cliché's afkomt.
Ik heb al 5 jaar een vriend, van mn 14. We hebben dit weekend ons 5 jaar samenzijn gevierd, en ik besef des te meer dat ik hem niet kwijt wil...
En nee,ik voel de nood niet om rond te neuken...

De Veroorzaker 27-10-2005 18:36

Citaat:

Mr. V schreef op 25-10-2005 @ 23:20 :
Ik krijg het gevoel alsof hier alleen maar mensen zitten die kansloze relaties hebben gehad :|

Iig niet zo kansloos dat ik mijn relatieproblemen op een forum moest bespreken.

:rolleyes: Wat zijn we toch leuk allemaal.

mysecret 27-10-2005 21:22

Citaat:

De Veroorzaker schreef op 27-10-2005 @ 19:36 :
Iig niet zo kansloos dat ik mijn relatieproblemen op een forum moest bespreken.

:rolleyes: Wat zijn we toch leuk allemaal.

Dat moet je maar niet op het L&R forum komen.. dan kan je zulke verhalen tegenkomen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.