Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet zo depresief dat ik niet geloof in liefde en houden van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dat is wat ik juist probeerde, ik wilde alleen maar praten maar ze liet dit niet toe. Ik heb daarna pas via msn en email geprobeerd.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap wel dat jij nu gefrustreerd bent, maar misschien moet je haar maar even laten afkoelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen had wel iets meer verwacht, al helemaal na 5 jaar... @underthabridge Lees eerst het topic e de posts een beetje door voordat je post... |
![]() |
||
Citaat:
Pixxa vond haar overkomen als een wat onvolwassen meisje. Nou ik vind de hele relatie nogal onvolwassen overkomen. Dan heb ik niet eens over de break-up, die zijn wel vaker niet zo netjes, maar dat jullie niet in staat zijn om voor die tijd met elkaar te hebben kunnen praten zegt denk ik al wel genoeg. Als het na 5 jaar in een relatie slecht gaat dan wil je toch moeite doen om iets uit te praten, dan loop je toch niet zomaar weg. Wat de hell moet je dan vervolgens op MSN met elkaar als het over zulke dingen in je relatie gaat. Dan wil je toch in haar ogen kunnen kijken? Maar goed... dat zal wel aan mij liggen dan.. Verder geef ik haar gelijk dat ze niet meer met je wil praten, van dergelijke desintresse en communicatie over MSN zou ik ook genoeg krijgen...
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoiets komt niet vanzelf, dat moet je samen bereiken. En dan zou ze er waarschijnlijk niet zo mee omgaan. Daar zou ik is wat beter naar kijken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb vandaag maar eens gebeld, was erg opluchtend... Ze zei dat ze stiekem weleens (=waarschijnlijk reglematig) wat ging doen zonder mij. Een punt van haar was dat ik niet vaak genoeg mee ging ![]() Ineens vind ik het niet meer raar dat de relatie stuk liep ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben hier duidelijk niet op mijn plaats ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik breng graag de leukste tijden van mijn leven met vrienden door ![]() Het leven bestaat echt ni uit zoveel mogelijk meiden scoren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
klinkt.. saai,
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al 5 jaar een vriend, van mn 14. We hebben dit weekend ons 5 jaar samenzijn gevierd, en ik besef des te meer dat ik hem niet kwijt wil... En nee,ik voel de nood niet om rond te neuken... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Kan ik biomemedische wetenschappen aan? + info yentel | 2 | 20-03-2015 21:13 | |
Verkeer & Vervoer |
Carbage Run 2012 KIET | 70 | 29-09-2012 01:04 | |
Liefde & Relatie |
word gek van liefdes verdriet Kapoen | 115 | 12-03-2007 18:47 | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 |