![]() |
Geslachtspiercings..
K vind ze zelf eigenlijk niet nodig ofzo, maar zijn er ook mensen die ze mooi of zelfs opwindend vinden????
|
kmoet er niet aan denken :eek:
|
Asjeblieft niet! GATVER!. Al kan een clitoris piersing wel leuk zijn voor de vrouw. Maar ik moet er niet aan denken. Bij mezelf.. AU Bij haar wind het me niet echt op (eerder afknapper)
|
Bij een man vindt ik het absoluut niks, maar bij een vrouw vind ik het wel interessant/apart als zij een clitoris piercing heeft, maar liever niet bij m'n (toekomstige) vriendin:-)
|
Ik vind het er bij een meisje wel geil uitzien, maar verder is het geen must hoor, helemaal niet.
|
ik heb daarover op lichaam en gezondheid eens een thread gestart, en de reacties daarop... :eek:
't gaat wel enkel over clitorispiercings... http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=66002 *blue* |
ach tepelpiercings en clitbrugpiercings (??) kunnen wel leuk zijn opzich ja...
|
Het lijkt mij helemaal niks, maar dat komt al door het feit dat ik door álle piercings behalve oorbellen zwaar afgewonden word.
|
mun ex vriendje heeft er eentje in ze voorhuid nou veel speciaals vind ik het niet de eerste x schrok ik zelfs toen ik het zag :D
|
vind tepel piercing wel errug erecteel bevorderend clit ook wel maar minder eikel is voor de sier ook wel leuk maar ik heb het idee dat het dan voor de vrouwen niet zo hel erg goed is daarbinnen daarom laat ik mijnes maar ff leeg. :D
|
NO WAY da lijkt me dus helemaal niks..
kan dat niet heel erg pijnlijk zijn?!! en stel je voor...dalijk blijft ie hangen ^_^ xxx me |
:d
|
k wil een tepelpiercing en ga hem binnenkort ook laten zetten.
een geslachtpiercing ........vind ik nou dus echt niks |
ik en mijn eikelpiercing
|
Citaat:
|
Tsak!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
|
mwuuaah neh denk dattik zoiets heb van ehmm haal dr uit ja!!!!! :D
|
lijkt me helemaal niets. bij me zelf niet en bij een meisje ook niet
|
*ouch*!!!
Nee ik vind het eerder lelijk, tepelpiercing kan ik daarentegen wel waarderen. |
Bij ene meisje ziet het er denk ik wel cool uit,
maar niet op de manier dat m'n vriendin er eentje zou moeten nemen.. |
Citaat:
|
vampiria is echt zo´n ranzige alto gothic jukkk
|
Citaat:
En verder kan ik er ook niks aan doen dat ik sletterig ben. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dank je wel iig! :) |
Citaat:
|
Citaat:
dus jij bent van plan zo één te laten zetten? en door de clitoris zélf? *blue* xXxXx |
Citaat:
|
ik vind alle piercings heeeeeel mooi maar ik hou echt niet van tepelpiercings of geslachtspiercings t'is niet zo dat als ik bijv: een hele leuke vriend krijg en ik kom er pas na een tijdje achter dat hij een van die 2 heeft dat ik het uitmaak ofzow kan alleen niet zeggen dat ik het geweldig zou vinden
|
piercings zijn mooi, in bijna alle gevallen...
kbedoel, een piercing door m'n leuter zal ik niet zo snel zetten... en een clit(brug)piercing vind ik nou ook niet extra opwindend ofzo. tepelpiercing daarentegen kan erg leuk zijn :) |
Citaat:
|
zwaarrrrrrr ranzig en ook altijd de alto´s en gothics die dat doen omdat ze anders willen zijn ahum. Zijn niet kleine kinderen willen gewoon aandacht en daarom willen ze opvalle
|
Citaat:
(zallik je es een geheimpje verklappen? .. heel veel mensen met geslachtspiercings zijn doodnormale mensen waarvan niet zou zeggen dat ze er eentje hebben omdat ze er zo "normaal" uitzien, dus niet de alto's.. ) :edit: en als je een ring door je leuter hebt ga je die ook aan iedereen op straat laten zien natuurlijk :rolleyes: (wie is hier nou de aandachtszoeker?) |
wie zegt dat ik een ring door me leuter heb??? :confused: ik in iedergeval niet sjaak!
|
Citaat:
|
misschien moet jij is naar www.ikbeneenpisbakgaan.nl gaan omdat je nogal dom bent mannetje! ;)
|
Citaat:
|
die laatste reply negerend...:
't enige wat ik met die laatste zin bedoelde, was dat als je aandacht zoekt, je echt wel wat anders doet dan een eikelpiercing of clitpiercing nemen... (snap je 't nu?) |
jaja praat er maar overheen het feit blijft dat je een pisbak bent amen and cheers m8!
|
Citaat:
|
Citaat:
door m'n clitoris... stel je voor dat 'k nooit nog leuke seks heb :eek: wil ik niet riskeren... ;) *blue* |
ik wil er liever niet aan denken. Vooral een man met een eikelpiercing.
Vrouw: oh ja oh ja oh ja Man oh ja oh ja oh ja vrouw: oh ja oh ja oh ja man: oh ja oh ja oh ja oh oh o-oh vrouw: wat is er? man: ik euh.... denk dat ik vastzit. |
Citaat:
En graag gedaan hoor :p |
Who´s The man?????????????? Yes I KNow I AM!!!!! :cool:
|
clitoris-piercing ziet dr wel mooj uit, maar ik zou t zelf nie neme..
|
ik krijg al pijn bij de gedachte
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
Als je geen zinnige reply's kunt doen en mensen alleen maar af kunt zeiken ga dan lekker op straat rondlopen en daar mensen uitschelden ofzo. Zo te merken heb je het gedrag van een 12-jarige, of ben je gewoon een kneus. Ontopic: Ik zou zelf nooit zo'n piercing nemen, lijkt me veeeeeeel te pijnlijk. En als je dan een keer ruige seks hebt ofzo, dan is er toch wel een grote kans dattie eruit 'scheurt' ofzo? Want aangezien hij niet door een 'dik' stuk huid vastzit ofzo.. Tepelpiercings vind ik bij vrouwen echter ook niks hoor.. meer iets voor bij mannen. Want als je als vrouw zijnde geen harde tepels hebt dan ziet die piercing er toch wel raar uit?? :confused: En trouwens ik neem niet zo'n piercing, want anders komt er als ik later borstvoeding geef melk langs drie gaatjes uit :p ;) |
Citaat:
hahaha wat een zielig figuurtje. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |