![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb daarover op lichaam en gezondheid eens een thread gestart, en de reacties daarop...
![]() 't gaat wel enkel over clitorispiercings... http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=66002 *blue* Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 12:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zallik je es een geheimpje verklappen? .. heel veel mensen met geslachtspiercings zijn doodnormale mensen waarvan niet zou zeggen dat ze er eentje hebben omdat ze er zo "normaal" uitzien, dus niet de alto's.. ) :edit: en als je een ring door je leuter hebt ga je die ook aan iedereen op straat laten zien natuurlijk ![]()
||
Citaat:
|
misschien moet jij is naar www.ikbeneenpisbakgaan.nl gaan omdat je nogal dom bent mannetje!
![]() |
![]() |
|
die laatste reply negerend...:
't enige wat ik met die laatste zin bedoelde, was dat als je aandacht zoekt, je echt wel wat anders doet dan een eikelpiercing of clitpiercing nemen... (snap je 't nu?)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
door m'n clitoris... stel je voor dat 'k nooit nog leuke seks heb ![]() ![]() *blue* |
![]() |
|
ik wil er liever niet aan denken. Vooral een man met een eikelpiercing.
Vrouw: oh ja oh ja oh ja Man oh ja oh ja oh ja vrouw: oh ja oh ja oh ja man: oh ja oh ja oh ja oh oh o-oh vrouw: wat is er? man: ik euh.... denk dat ik vastzit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je geen zinnige reply's kunt doen en mensen alleen maar af kunt zeiken ga dan lekker op straat rondlopen en daar mensen uitschelden ofzo. Zo te merken heb je het gedrag van een 12-jarige, of ben je gewoon een kneus. Ontopic: Ik zou zelf nooit zo'n piercing nemen, lijkt me veeeeeeel te pijnlijk. En als je dan een keer ruige seks hebt ofzo, dan is er toch wel een grote kans dattie eruit 'scheurt' ofzo? Want aangezien hij niet door een 'dik' stuk huid vastzit ofzo.. Tepelpiercings vind ik bij vrouwen echter ook niks hoor.. meer iets voor bij mannen. Want als je als vrouw zijnde geen harde tepels hebt dan ziet die piercing er toch wel raar uit?? ![]() En trouwens ik neem niet zo'n piercing, want anders komt er als ik later borstvoeding geef melk langs drie gaatjes uit ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
Worden er op het HBO eisen gesteld aan je kleding? beuk | 48 | 16-08-2003 05:36 | |
Lifestyle |
Worden er op de universiteit eisen gesteld aan je uiterlijk? )Vampje( | 113 | 29-07-2003 18:43 | |
Seksualiteit |
vind jij piercings (sexueel) opwindend? jnieuwelaar | 64 | 05-05-2003 20:51 | |
Seksualiteit |
Geslachtspiercings.. Choke | 41 | 15-03-2003 16:45 | |
Seksualiteit |
Piercings in geslachtsdelen Dying Bride | 53 | 14-09-2002 16:27 |