![]() |
Kaiser Chiefs weer in NL
Band(s): Kaiser Chiefs
Plaats: Amsterdam Datum: 1 maart 06 Prijs: 29 euri Overige info: vvk begint 5nov Website: HMH of Kaiser Chiefs www.kaiserchiefs.nl |
Hahaha
|
holy fuckeroni 29 euro! :nono:
|
da wel, maar ik ga :D
|
Nou voordat geld zou je haast gaan denken dat ze backstage je rug schrobben in de riante jacuzi en dat het concerticketje met diamanten versierd is.
|
Ik vind Kaiser Chiefs maar een goedkope Blur rip-off. Maar 29 euro is toch niet duur tegenwoordig? :o
|
Ik probeer ze eigenlijk steevast te negeren
|
Citaat:
|
Citaat:
veels te duur voor zulke bands. |
als ze me 29 euro gaven zou ik er over nadenken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er staat me iets bij dat farouk me over had gehaald? |
Citaat:
maar iedereen die wel wilt gaan, veel plezier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha.
en kijk: dat was gelijk weer ontopic (y) ! |
Oh, ja - Ik ga zeker een kaartje kopen voor de Kaiser Chiefs. Ik vind hun muziek leuk, en ik kan nou niet zeggen dat ze elke twee maanden naar Nederland komen. Ik vind €29 trouwens ook helemaal niet zo duur, maar dat zal wel weer aan mij liggen. Dat is toch het gemiddelde van een concert in HMH deze tijd? Ik bedoel, er zijn ook van die idioten die zestig euro voor een kaartje vragen. Oké, dat neem ik terug, het zijn niet allemaal idioten, maar die artiesten bestaan wel dus ik vind de prijs wel meevallen.
|
juist ja
|
dat was voor mij op pukkelpop meteen ook de laatste keer.
|
Pfff 29 euro, terwijl ze paar maanden terug nog in de melkweg stonden voor minder (was toch minder?)
|
vergeet de servicekosten van +/- 4,50 euro ook niet he
|
haha wat een prijs, maar toch al op lowlands gezien en dat is ook wel genoeg eigenlijk.
|
Citaat:
|
hehe, zou best kunnen :D
|
Te duur.
|
Ik vind ze wel lache. Ik het ook wel een lache actie dat die zanger gewoon ging optreden toen die een gebroken had en dat die niet echt rustig op los hoste. Maar ze hebben maar 1 album toch? Zou niet echt een lang concert worden denk ik dan.... Ze moeten vind ik dan wel een beetje leuke support hebben. En dat - vind ik - gebeurt niet zovaak in hmh.
|
ah toch wel.. ze hebben 1 cd ja, maar ook heel wat neiuwe nummers (set van 1,5 uur ongeveer en lange supportact(s))
|
Citaat:
|
Citaat:
krijg je dus een hyperactieve gast op krukken en een tambourine voor je kiezen :) . |
Denk dat ik daar best ga willen.
|
Voor Oasis heb ik 32,- over
29 voor KC is toch echt too much |
Citaat:
|
wat duur (n) en ja hmh, dat zegt al genoeg.
|
jezus hey, het vooroordeel dat wij Nederlanders gierig zijn is toch wel waar haha, het enige wat ik lees op het muziekforum als het over een conert gaat, is "te duur".
het is 30 euro :s . |
Idd Twan, Je kunt best mee!!!
Ik ben der bij..morgen kaartjes halen... :) Vind ze wel heel erg leuk denk dat het het best waard is OP WOENSDAG HEB JE OV TWAN 30 EURO VALT MEE |
Citaat:
Voor een Plasma scherm van 3x4 meter heb ik ook wel 30 euro over. Voor een patatje met echter niet. Zeg niet dat dit een scheve vergelijking is. |
Wel een beetje een scheve vergelijking hoor, j.casablancas.
|
Citaat:
het is een scheve... nah goed, ik snap wel dat je voor het ene concert meer over hebt dan voor het andere. Maar ik vind 30 euro toch niet echt veel geld. Ik ga er zelf niet heen btw. |
Citaat:
bovendien is het belachelijk dat prijzen van zulke bandjes zo snel omhoog schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ken haar niet eens ofzo, echt heel wazig :s |
Citaat:
|
Ik koop wel voor 30 eu een passepartout voor Eurosonic, kan ik daar de nieuwe KC ontdekken. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zeker,, en heel goed geluid :)
Ik sta morgen iig vroeg op :cool: |
Citaat:
|
mhm,, 5500 plaatsen,, paradiso was de maandag erna al uitverkocht (en ook nog lowlands tegelijk),, reken maar van wel ! (en reken ook maar op een extra concert denk ik)
|
En als ik om half 11 kaartjes ga halen denk je..of in ieder geval morgen? Damn wil der echt heen en anders maar ff iemand anders regelen...Kan het via de telefoon denk je?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |