![]() |
animalsex
Ik had ineens behoefte om gebeft te worden.. geen mens te bekennen, maar wel me katje.. dus ik heb m daar laten likken.. ben heerlijk klaargekomen... :D ben ik gek of zijn er meerdere die wel is wat hebben gedaan met een dier!?
|
nee hoor ik smeer mijn lul ook regelmatig in met pindakaas en ga met mn hond spelen :rolleyes:
tada eerste keer dat IK het meld >>>SLOTJE |
ehm... tja, tis te doen. - iig geen kans op geslachtsziektes tenzij meerdere mensen die kat gebruiken :P - hoe kreeg je dat beest btw zo ver datie ging likken?
Nu zullen dalijk héél véél mensen zeggen dat je dat dier misbruikt hebt enzo maaruh... dieren voelen zich niet verkracht. Mensen van nature trouwens ook niet.... (we hebben onszelf geleerd gekwetst te zijn bij verkrachting) Ik hoorde ook eens iets van meisje dat leverpastei erop smeerde en de hond riep :P |
EEK
likt dat beest eerst z'n reet en dan...... :D |
kweet niet wrom, maar kgeloof t gwoon niet :rolleyes:
|
Hmmz nouja gewoon ik pakte m op en zette m tussen me benen.. eigelijk begon hij zelf al meteen te likken.. :cool: Maar het is nog maar een jong katje hoor!!
Als je t niet geloofd, hoeft niet hoor.. x |
k vin het ziek
|
Citaat:
@angelnummertwee: je bent absoluut niet gek. Het komt inderdaad wel vaker voor dat er sexueel contact tussen mensen en (andere) dieren plaatsvindt. De algemene term hiervoor is zoöfilie. Merk op dat ik het woord "andere" heb toegevoegd omdat wij mensen nogal eens geneigd zijn om te vergeten dat wij ook deel uitmaken van een diersoort. Dat je zo lekker bent klaargekomen komt waarschijnlijk omdat de situatie waarin dat plaatsvond zo vreemd is van wat je normaal gewend bent, wat het voor jou extra opwindend maakte. Ik heb er zelf niets op tegen dat iemand aan zoöfilie doet, op voorwaarde dat het dier er geen schade van ondervindt. Als jij het dus prettig vindt om sexueel door jouw katje gestimuleerd te worden en als dat katje er geen schade van ondervindt kun je wat mij betreft je gang gaan. |
mathfreak, dankjewel voor je reactie.. hier heb ik dus wat aan.. Alleen ik vond t best wel gek dus denk niet dat het in herhaling laat treden.. liefs xx
|
erm, ik geloof dit niet om 1 simpele reden:
De tong van een kat is heel ruw. Tenzij je het lekker vind om je clit te wrijven met schuurpapier, is een kattentong gewoon veel te pijnlijk daar. 't zou gewoon open worden gelikt en gaan bloeden. Een hond? Okay. Een kat? geloof d'r niets van. |
Ik zei toch dat t een jong katje is?! Hij heeft een heel zachte tong.. je hoeft t niet te geloven hoor, k wilde alleen maar even horen of t echt wel zo abnormaal is.. x :confused:
|
Citaat:
daarnaast vind ik seks tussen mens en dier niet kunnen door de simpele reden dat het geen gelijkwaardige seksuele relatie is... bla bla bla, ik moet zeggen dat ik deze topic ook niet echt serieus vind overkomen, maar goed.... (n) |
Citaat:
Ik geloof het ook niet. En als het wel zo is, vind ik het ziek. Hebben we al een discussie over gehad, zelfs al zou het niet erg zijn voor de dieren, dan nog vind ik het ziek als je als mens zoiets wilt. |
Citaat:
En zijn lul? IK vond dit dus een belachelijke opmerking! |
just sick.
slotje pls |
Citaat:
ik wil niet vervelend doen, maar ik vond jouw opmerking ook een beetje dubieus, lieverd.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ONZIN!!! Ik heb zelfs meerdere katten.. en ik vond het nice... laterzz :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Ah joh dan geloven jullie me toch lekker niet.. ik heb plezier.. jullie niet.. ik vroeg toch ook niet of jullie me wilden geloven?! ik vroeg om advies etc. maja jullie zijn blijkbaar best wel triest.. x :mad:
|
Citaat:
als t al waar is dan. zet dan je douchekop erop ofzo gatverdamme nu is t nog een kat, strax een paard |
Idd...'tis wel een beetje triest om je door een kat te laten likken, nog afgezien van of het wel of niet mogelijk/pijnlijk is. Ik bedoel, als je dan toch aan het experimenteren bent, neem dan iets waarval het waarschijnlijk is dat wij het geloven.
|
Als het nou een teckel was geweest...
maar een kat? (n). |
BAHBAHBAH...ik vind t maar niks..
toen ik dit las liep er een rilling over mn rug . Ik vind t echt ZIEK Ik DENK daar nog niet eens aan, laat staan zoiets te doen :eek: |
Citaat:
Maar goed, ik vind het ook niks hoor. Ik heb zelf 2 katten, en die ruiven nogal behoorlijk. Dus dan zou je vanonder helemaal onder de kattenharen zitten... lekker :confused: . En volgens mij zouden mijn katten ook denken dat ze 'van dat smeuïge voer uit een blikje' kregen, dus die zouden volgens mij ook gaan 'bijten/happen' :eek: :o . Maar in elk geval zou ik dat risico ECHT niet willen nemen. |
Citaat:
"Tupac, NO!" |
jammie, lekker al die bacterien in je geslachtsdeel :D :p
|
:s
|
hehe :D :p
|
Citaat:
|
k zou t echt nooit doen mar kep weleens gelezen dat er meer van zulke zieke mensen rondlopen! of mensen die hun hond laten likken of zo mar vind t zelf een ranzig idee!
ieder zn smaak zeg mar :D |
OMG wat zeiken jullie zeg.
Stel dat het echt gebeurd was; vond het katje 't dan erg? Nope, anders krabde/beet 'ie wel en liep 'ie weg. Niet gebeurt, beest heeft dur geen trauma's aan overgehouden. Daar is al niets ziek aan. Vond zij het smerig? Nee. Heeft een van jullie zich door nen beestje laten bewerken? Nee. Jullie staan hier los van. Wat is er in godsnaam zo ziek aan? |
Je koopt geen kat om je te bevredigen, maar om ervan te houden en er voor te zorgen
Jij bent echt de mislukking van de eeuw meid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused::rolleyes: |
ik vind het gewoon ziek maar als zij dat nou leuk vind om te doen dan doet ze dat maar lekker maar ik zou wel even een tetanus prik ophalen als ik haar was en tegen de wijk waar ze woont adviseren om alle katten binnen te houden
gewoon ziek (n) |
Citaat:
|
Citaat:
katten hebben een tong als schuurpapier. |
*eens met faery*
en lijken komen niet uit zichzelf naar je toe om je te likken mennuz.. die moet je helpen - wat je kan zien als dwang omdat ze niets terug kunnen doen - en dus is dat niet gezond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het, zoals ik in een vergelijkbaar topic ook al eens heb aangegeven, zeer opmerkelijk hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles, wat in hun ogen te veel van "normaal" heterosexueel gedrag afwijkt, zonder enige terughoudendheid als "ziek" of "(vet) ranzig" te moeten beschouwen. Het is nu eenmaal zo dat de menselijke sexualiteit een breed scala van uitingsvormen heeft, en dat het niet terecht is om anderen , die er misschien een ander soort sexuele voorkeur op nahouden, op grond daarvan te moeten veroordelen. Waarop menen sommigen hier het idee te mogen baseren dat heterosexueel gedrag per definitie de enige juiste sexuele gedragsvorm is en dat alles wat daarvan afwijkt per definitie als afwijkend (in negatieve zin) beschouwd zou moeten worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... mm, tiz maar waar je een grens trekt :s :) |
KNock it off angelnummertwee je loopt echt uit je nek te zwamme met je katjes dit en katjes dat! Ga lekker met jenep katjes spelen en zout op met je zielige ongrappige topic en ga weer tiktak kijken ofzo of lees het boek mijn paard en ik! :p
|
Ik heb ooit mijn kleine dwerpinschertje afgetrokken. Hij kwam niet klaar maar wou steeds wegrennen. :(
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |