Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 20:10
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Ik had ineens behoefte om gebeft te worden.. geen mens te bekennen, maar wel me katje.. dus ik heb m daar laten likken.. ben heerlijk klaargekomen... ben ik gek of zijn er meerdere die wel is wat hebben gedaan met een dier!?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:15
Built to last
Built to last is offline
nee hoor ik smeer mijn lul ook regelmatig in met pindakaas en ga met mn hond spelen


tada eerste keer dat IK het meld

>>>SLOTJE
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:18
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ehm... tja, tis te doen. - iig geen kans op geslachtsziektes tenzij meerdere mensen die kat gebruiken - hoe kreeg je dat beest btw zo ver datie ging likken?

Nu zullen dalijk héél véél mensen zeggen dat je dat dier misbruikt hebt enzo maaruh... dieren voelen zich niet verkracht. Mensen van nature trouwens ook niet.... (we hebben onszelf geleerd gekwetst te zijn bij verkrachting)

Ik hoorde ook eens iets van meisje dat leverpastei erop smeerde en de hond riep
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:21
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
EEK
likt dat beest eerst z'n reet en dan......
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:23
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
kweet niet wrom, maar kgeloof t gwoon niet
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:28
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Hmmz nouja gewoon ik pakte m op en zette m tussen me benen.. eigelijk begon hij zelf al meteen te likken.. Maar het is nog maar een jong katje hoor!!

Als je t niet geloofd, hoeft niet hoor.. x
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:29
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
k vin het ziek
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:33
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Built to last schreef:
nee hoor ik smeer mijn lul ook regelmatig in met pindakaas en ga met mn hond spelen


tada eerste keer dat IK het meld

>>>SLOTJE
Ik stel voor om nog maar even met dat slotje te wachten. Dit is een onderwerp dat, juist omdat het zo verschillend is van wat men als "normaal" meent te moeten bestempelen, uitstekend geschikt is voor een verdere discussie, en ik neem hierbij de vrijheid om daar vast mee te beginnen.

@angelnummertwee: je bent absoluut niet gek. Het komt inderdaad wel vaker voor dat er sexueel contact tussen mensen en (andere) dieren plaatsvindt. De algemene term hiervoor is zoöfilie. Merk op dat ik het woord "andere" heb toegevoegd omdat wij mensen nogal eens geneigd zijn om te vergeten dat wij ook deel uitmaken van een diersoort. Dat je zo lekker bent klaargekomen komt waarschijnlijk omdat de situatie waarin dat plaatsvond zo vreemd is van wat je normaal gewend bent, wat het voor jou extra opwindend maakte. Ik heb er zelf niets op tegen dat iemand aan zoöfilie doet, op voorwaarde dat het dier er geen schade van ondervindt. Als jij het dus prettig vindt om sexueel door jouw katje gestimuleerd te worden en als dat katje er geen schade van ondervindt kun je wat mij betreft je gang gaan.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:41
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
mathfreak, dankjewel voor je reactie.. hier heb ik dus wat aan.. Alleen ik vond t best wel gek dus denk niet dat het in herhaling laat treden.. liefs xx
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:23
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
erm, ik geloof dit niet om 1 simpele reden:

De tong van een kat is heel ruw. Tenzij je het lekker vind om je clit te wrijven met schuurpapier, is een kattentong gewoon veel te pijnlijk daar. 't zou gewoon open worden gelikt en gaan bloeden.

Een hond? Okay. Een kat? geloof d'r niets van.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:33
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Ik zei toch dat t een jong katje is?! Hij heeft een heel zachte tong.. je hoeft t niet te geloven hoor, k wilde alleen maar even horen of t echt wel zo abnormaal is.. x
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:45
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Ik had ineens behoefte om gebeft te worden.. geen mens te bekennen, maar wel me katje.. dus ik heb m daar laten likken.. ben heerlijk klaargekomen... ben ik gek of zijn er meerdere die wel is wat hebben gedaan met een dier!?
neej en ook nooit de behoefte gehad...het lijkt me vrij ranzig, weet jij veel waar die kat al met zijn tong heeft gezeten...

daarnaast vind ik seks tussen mens en dier niet kunnen door de simpele reden dat het geen gelijkwaardige seksuele relatie is...

bla bla bla, ik moet zeggen dat ik deze topic ook niet echt serieus vind overkomen, maar goed....

Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:14
Verwijderd
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Ik zei toch dat t een jong katje is?! Hij heeft een heel zachte tong.. je hoeft t niet te geloven hoor, k wilde alleen maar even horen of t echt wel zo abnormaal is.. x
Wij hadden ook een jong katje, en zelfs diens tong was al te ruw voor zulke plekken (in de nek deed al zeer, vandaar).

Ik geloof het ook niet. En als het wel zo is, vind ik het ziek. Hebben we al een discussie over gehad, zelfs al zou het niet erg zijn voor de dieren, dan nog vind ik het ziek als je als mens zoiets wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:26
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:


neej en ook nooit de behoefte gehad...het lijkt me vrij ranzig, weet jij veel waar die kat al met zijn tong heeft gezeten...

Weet jij waar JE VRIEND allemaal met zijn toch heeft zeten? (en dan bedoel ik ook als kleuter in de zandbak)

En zijn lul?

IK vond dit dus een belachelijke opmerking!
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:32
The_Vampire
The_Vampire is offline
just sick.

slotje pls
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:33
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Wasaap schreef:


Weet jij waar JE VRIEND allemaal met zijn toch heeft zeten? (en dan bedoel ik ook als kleuter in de zandbak)

En zijn lul?

IK vond dit dus een belachelijke opmerking!
das fijn voor je, maar ik neem aan dat de menselijke hygiene toch iets beter is als dat van een dier, denk je ook niet?

ik wil niet vervelend doen, maar ik vond jouw opmerking ook een beetje dubieus, lieverd....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:35
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Wasaap schreef:


Weet jij waar JE VRIEND allemaal met zijn toch heeft zeten? (en dan bedoel ik ook als kleuter in de zandbak)

En zijn lul?

IK vond dit dus een belachelijke opmerking!
volgens mij wast en douched haar vriend zich wel, in tegenstelling tot een kat die haar mond dus schoonlikt met haar tong die een tijdje daarvoor in haar aars heeft gezeten
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

De tong van een kat is heel ruw. Tenzij je het lekker vind om je clit te wrijven met schuurpapier, is een kattentong gewoon veel te pijnlijk daar. 't zou gewoon open worden gelikt en gaan bloeden.
Inderdaad. Als ze een kat had gehad, had ze dit geweten. Beetje dom (c).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:46
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
ONZIN!!! Ik heb zelfs meerdere katten.. en ik vond het nice... laterzz
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
angelnummertwee schreef:
ONZIN!!! Ik heb zelfs meerdere katten.. en ik vond het nice... laterzz
Onzin ja. Als je meerdere katten had zou je het helemaal moeten weten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:04
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Ah joh dan geloven jullie me toch lekker niet.. ik heb plezier.. jullie niet.. ik vroeg toch ook niet of jullie me wilden geloven?! ik vroeg om advies etc. maja jullie zijn blijkbaar best wel triest.. x
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:36
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Ah joh dan geloven jullie me toch lekker niet.. ik heb plezier.. jullie niet.. ik vroeg toch ook niet of jullie me wilden geloven?! ik vroeg om advies etc. maja jullie zijn blijkbaar best wel triest.. x
als jij je laat likken door een kat ben je pas triest
als t al waar is dan.

zet dan je douchekop erop ofzo

gatverdamme
nu is t nog een kat, strax een paard
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:52
Verwijderd
Idd...'tis wel een beetje triest om je door een kat te laten likken, nog afgezien van of het wel of niet mogelijk/pijnlijk is. Ik bedoel, als je dan toch aan het experimenteren bent, neem dan iets waarval het waarschijnlijk is dat wij het geloven.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 00:00
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Als het nou een teckel was geweest...

maar een kat?

.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:20
Verwijderd
BAHBAHBAH...ik vind t maar niks..

toen ik dit las liep er een rilling over mn rug .
Ik vind t echt ZIEK

Ik DENK daar nog niet eens aan, laat staan zoiets te doen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:26
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:


gatverdamme
nu is t nog een kat, strax een paard


Maar goed, ik vind het ook niks hoor. Ik heb zelf 2 katten, en die ruiven nogal behoorlijk. Dus dan zou je vanonder helemaal onder de kattenharen zitten... lekker .
En volgens mij zouden mijn katten ook denken dat ze 'van dat smeuïge voer uit een blikje' kregen, dus die zouden volgens mij ook gaan 'bijten/happen' . Maar in elk geval zou ik dat risico ECHT niet willen nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:18
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Ik had ineens behoefte om gebeft te worden.. geen mens te bekennen, maar wel me katje.. dus ik heb m daar laten likken.. ben heerlijk klaargekomen... ben ik gek of zijn er meerdere die wel is wat hebben gedaan met een dier!?
*spontane Ali G visioenen*

"Tupac, NO!"
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:20
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
jammie, lekker al die bacterien in je geslachtsdeel
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:27
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:52
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hehe
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
helenaatjuh schreef:
k vin het ziek
Ik ook, wat un ranzig mens!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:39
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k zou t echt nooit doen mar kep weleens gelezen dat er meer van zulke zieke mensen rondlopen! of mensen die hun hond laten likken of zo mar vind t zelf een ranzig idee!

ieder zn smaak zeg mar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 13:52
Faery
Faery is offline
OMG wat zeiken jullie zeg.

Stel dat het echt gebeurd was; vond het katje 't dan erg? Nope, anders krabde/beet 'ie wel en liep 'ie weg. Niet gebeurt, beest heeft dur geen trauma's aan overgehouden. Daar is al niets ziek aan.

Vond zij het smerig? Nee.

Heeft een van jullie zich door nen beestje laten bewerken? Nee. Jullie staan hier los van.

Wat is er in godsnaam zo ziek aan?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:43
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Je koopt geen kat om je te bevredigen, maar om ervan te houden en er voor te zorgen

Jij bent echt de mislukking van de eeuw meid...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
Je koopt geen kat om je te bevredigen, maar om ervan te houden en er voor te zorgen

Jij bent echt de mislukking van de eeuw meid...
En een man is uiteraard wel alleen op de wereld om jou te bevredigen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:56
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
En een man is uiteraard wel alleen op de wereld om jou te bevredigen.
Waar slaat dat nou weer op? Nergens, ja ok.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:11
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:


*spontane Ali G visioenen*

"Tupac, NO!"
aaaaaaaaaiiiiiiiigght
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:15
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


En een man is uiteraard wel alleen op de wereld om jou te bevredigen.
eh...zei ik dat?
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:24
sead-nbm
sead-nbm is offline
ik vind het gewoon ziek maar als zij dat nou leuk vind om te doen dan doet ze dat maar lekker maar ik zou wel even een tetanus prik ophalen als ik haar was en tegen de wijk waar ze woont adviseren om alle katten binnen te houden
gewoon ziek
__________________
ok lady, love you bye bye
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:25
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Signy schreef:
Waar slaat dat nou weer op? Nergens, ja ok.
Dit slaat wel ergens op. Ik trek een vergelijking. Zij zegt dat je je niet moet laten bevredigen door een kat, omdat die daarvoor niet op de wereld gezet zijn. Dan moet zij zich niet door een man of vrouw laten bevredigen: die zijn daar ook niet voor op de wereld gezet.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:36
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Hmmz nouja gewoon ik pakte m op en zette m tussen me benen.. eigelijk begon hij zelf al meteen te likken.. Maar het is nog maar een jong katje hoor!!

Als je t niet geloofd, hoeft niet hoor.. x

katten hebben een tong als schuurpapier.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:05
Verwijderd
*eens met faery*

en lijken komen niet uit zichzelf naar je toe om je te likken mennuz.. die moet je helpen - wat je kan zien als dwang omdat ze niets terug kunnen doen - en dus is dat niet gezond
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


Dit slaat wel ergens op. Ik trek een vergelijking. Zij zegt dat je je niet moet laten bevredigen door een kat, omdat die daarvoor niet op de wereld gezet zijn. Dan moet zij zich niet door een man of vrouw laten bevredigen: die zijn daar ook niet voor op de wereld gezet.
Een man heeft een eigen wil, die weet waarmee die bezig is. Toch wel iets anders lijkt me. En alsof zij alleen maar een man gebruikt om zichzelf te laten bevredigen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:53
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*eens met faery*

en lijken komen niet uit zichzelf naar je toe om je te likken mennuz.. die moet je helpen - wat je kan zien als dwang omdat ze niets terug kunnen doen - en dus is dat niet gezond
Zou wel tof zijn, als je als necrofiel een lijk ligt te palen en vlak voor je klaar komt vraagt die vleeshomp of je 'm ook anaal wil nemen :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:54
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
muckymouse schreef:


als jij je laat likken door een kat ben je pas triest
als t al waar is dan.

zet dan je douchekop erop ofzo

gatverdamme
nu is t nog een kat, strax een paard
En als het straks inderdaad een paard zou zijn, wat dan nog? Iemand die zich door een kat laat likken en daar sexuele bevrediging door krijgt is in mijn ogen in ieder geval niet triest, tenzij het onder zodanige omstandigheden zou gebeuren dat de kat er schade van zou ondervinden. Aangezien dit laatste niet het geval is zie ik in ieder geval geen reden om het af te keuren.
Ik vind het, zoals ik in een vergelijkbaar topic ook al eens heb aangegeven, zeer opmerkelijk hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles, wat in hun ogen te veel van "normaal" heterosexueel gedrag afwijkt, zonder enige terughoudendheid als "ziek" of "(vet) ranzig" te moeten beschouwen. Het is nu eenmaal zo dat de menselijke sexualiteit een breed scala van uitingsvormen heeft, en dat het niet terecht is om anderen , die er misschien een ander soort sexuele voorkeur op nahouden, op grond daarvan te moeten veroordelen. Waarop menen sommigen hier het idee te mogen baseren dat heterosexueel gedrag per definitie de enige juiste sexuele gedragsvorm is en dat alles wat daarvan afwijkt per definitie als afwijkend (in negatieve zin) beschouwd zou moeten worden?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
OMG wat zeiken jullie zeg.

Stel dat het echt gebeurd was; vond het katje 't dan erg? Nope, anders krabde/beet 'ie wel en liep 'ie weg. Niet gebeurt, beest heeft dur geen trauma's aan overgehouden. Daar is al niets ziek aan.

Vond zij het smerig? Nee.

Heeft een van jullie zich door nen beestje laten bewerken? Nee. Jullie staan hier los van.

Wat is er in godsnaam zo ziek aan?
Het feit dat die kat bij god niet weet wattie aan het doen is, en het feit dat een mens zulke dingen kan willen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

En als het straks inderdaad een paard zou zijn, wat dan nog? Iemand die zich door een kat laat likken en daar sexuele bevrediging door krijgt is in mijn ogen in ieder geval niet triest, tenzij het onder zodanige omstandigheden zou gebeuren dat de kat er schade van zou ondervinden. Aangezien dit laatste niet het geval is zie ik in ieder geval geen reden om het af te keuren.
Ik vind het, zoals ik in een vergelijkbaar topic ook al eens heb aangegeven, zeer opmerkelijk hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles, wat in hun ogen te veel van "normaal" heterosexueel gedrag afwijkt, zonder enige terughoudendheid als "ziek" of "(vet) ranzig" te moeten beschouwen. Het is nu eenmaal zo dat de menselijke sexualiteit een breed scala van uitingsvormen heeft, en dat het niet terecht is om anderen , die er misschien een ander soort sexuele voorkeur op nahouden, op grond daarvan te moeten veroordelen. Waarop menen sommigen hier het idee te mogen baseren dat heterosexueel gedrag per definitie de enige juiste sexuele gedragsvorm is en dat alles wat daarvan afwijkt per definitie als afwijkend (in negatieve zin) beschouwd zou moeten worden?
Die kat weet dus niet wat ie doet. En er zit een groot verschil tussen verschillende geslachten en verschillende soorten. Als je op dieren valt is niet zoiets als homo zijn, maar meer iets van een grote fetish voor andere soorten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:00
Faery
Faery is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Het feit dat die kat bij god niet weet wattie aan het doen is, en het feit dat een mens zulke dingen kan willen!
Dat is waar, maar feit blijft dat de kat het niet erg vond om te doen - anders stopte ie wel.

... mm, tiz maar waar je een grens trekt
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:00
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
KNock it off angelnummertwee je loopt echt uit je nek te zwamme met je katjes dit en katjes dat! Ga lekker met jenep katjes spelen en zout op met je zielige ongrappige topic en ga weer tiktak kijken ofzo of lees het boek mijn paard en ik!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb ooit mijn kleine dwerpinschertje afgetrokken. Hij kwam niet klaar maar wou steeds wegrennen.



Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Nieuw op deze forum dus laat ik maar eens met iets gek beginnen.
caro17
49 10-04-2002 15:45
Seksualiteit AnimalSex
~*~Angel~*~
61 25-03-2002 20:40
Seksualiteit Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum:
^AmArU^
49 18-03-2002 17:25
Flora & Fauna animalsex
RandyRhoads
4 15-03-2002 19:36
Seksualiteit wie hep dr een fetisj?
dancingqueen-tje
52 25-01-2002 07:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.