![]() |
ongestelheid uitstellen?help!!
ok er zullen vast al duizenden topis over zijn geweest maar is er iets waardoor je je menstruatie kunt uitstellen zonder dat je aan de pil gaat? Ik wil het namelijk niet zijn op vakantie! Alvast bedankt!! kus!
|
je kan naar de dokter voor bepalde pilletjes geloof ik, en natuurlijk gewoon de pil...
|
Kijk voor verwijzingen naar andere topics hierover maar eens bij http://forum.scholieren.com/showthre...eid+uitstellen
|
ik heb een vriendinnetje.... en die wilde dat ook uitstellen...
en kreeg een pil van de dokter voorgeschreven.... en toen lazen we die bijsluiting.... en nu blijkt dat er allemaal rare dingen kunt krijgt..... bloedpropjes enzo.... misselijkheid...sjaggie... en ga ma door..... dus je moet het heel zeker weten.... |
Inderdaad, hier zijn al heel veel topics over. Ik heb er ook een stukje over geschreven voor de faq (die nog gaat komen. )
Daar heb ik dit geschreven: Citaat:
|
Citaat:
bijwerkingen: * verandering van de menstruele cycllus of onregelmatig menstrueel bloedverlies; bij continu gebruik doorbraakbloeding * misselijkheid en braken * geelzucht (zelden) * Hoofdpijn, nervositeit * Verandering van de sexuele lust (toe- of afname) * Bij langdurige teodiening en hoge doseringen: acne, depressieve stemmingen, vochtophoping en gewichtstoename Ik heb zelf van geen van deze bijverschijnselen last gehad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |