![]() |
Less than Jake - 24 juni
Less than Jake speelt maandagavond 24 juni in de Melkweg in Amsterdam. Tickets kosten 9 € (plus membership). Wie gaat zijn hoofd laten zien?
|
membership?? wat houdt dat in?
|
Citaat:
|
hmm... achja, ik zal er zijn :)
|
me'll be there :)
|
ik :D Net als de vorige keer ;)
|
Citaat:
|
ik ga daar oowk heen! jeuj! kei veew zin in.
|
Membership
one month: € 2,50 one year: € 14,00. bron: melkweg.nl 2,50 is te doen :) |
Jep ik ga ook,maar dat wist je al...whiehoee ik ga je soooow doodhuggen :)
|
ik laat mn hoofd ook wel zien :D
angela ook |
ik ga ook waarschijnlijk
|
ik denk dat ik ook wel ga komen :)
|
ikke denk het wel.
|
Ja ik ben er , heb al een kaartje dus
Ik ben trouwens reflecting god~ |
nou, als iedereen dan komt.....vooruit dan maar, ik kom ook wel ff kijken ;) :p
tip wat betreft lidmaatschap: ga via de achterdeur (het café ofzow) naar binnen, dan zien ze je (meestal) niet en hoef je geen lidmaatschap te betalen. |
Citaat:
|
ik ga ook
|
ik kom ook wel even langs denk ik! is dat zondags?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
IK KOM IK KOM (niet doordenken :mad: :p )
|
Citaat:
lijstje van mensen die gaan (nie dat het meteen meet is ofzow maar gewoon van mensen die gaan en lief zijn en en gaan dansen en weet ik veel) *miss quasy *cem slutje *mortischa *ufke *twizted *roxy *queen klazina wok *otherside *mcmotion *punkahontas *reflecting god *system of a deftone *paco de taco *punkrock-bastard whoei zie je wel allemaal lieve mensjes :) |
Citaat:
|
en ik kom niet......
|
Citaat:
whaaaaaaaat toen ik tegen jou zei dat ik ging zei je "wat ga je nou bij less than jake doen" :confused: Soms snap ik jou echt nie....(maar je blijft wel liev:)) |
"
Citaat:
en nu zeg je ik ga niet? :confused: Soms snap ik jou echt nie..... (maar je blijft wel liev:)) |
less than jake in melkweg 2000 was beste concert van jaar, alleen heb ik waarschijnlijk maandag hertentamen.
|
oohja ik ga ook :D
ik heb er zeker wel veel en veel en veel zin in :D:D:D hihi |
Citaat:
anyway... dat was zwaar KOEL! |
weet nog niet, twijfel tussen rival schools en less than jake, doe er maar 1tje want zit in PW-week :/
|
kheb net m'n kaartje gekocht...
tis nou dus overduidelijk dat ik duchtig in mijn nopjes ben... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
meeting? allicht... forummensen de gexte :) |
ik heb n kaartje! yeah yeah yeah..
|
Citaat:
|
ik kom dus niet :( of er zouden ineens 50 euro en lieve ouders uit de lucht moeten vallen... *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
skankmeeting kan ik nie, en ltj meeting ik wil best iets afspreken ofzow maar ik blijf nie de hele dag want ik ga met een vriendinnetje shoppen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meeting tijdens het shoppen in amsterdam: wie komt er? |
ach we kunnen de mensen gewoon 2/3 uur van te voren op het station ophalen, maartje en ik zijn de hele dag in Amsterdam .(duh ik woon er :D )
Ik wil bij Ltj om 20.00 naar binnen want het begint om 20.30. Dus om 5 uur op CS is fine by me :) Kunnen we vreten halen en beetje hangen evt weer orgen voor de mensen die de volgende dag met de trein gaan! maar denk dat t optreden is afgelopen rond 11en? |
ja... treinen... hoelaat gaat de laatste richtig het duchtige zuiden?
|
Citaat:
|
Citaat:
half 9 beginnen half 10 begint dan ongeveer ltj mjah dan zal het 11 uur wel afgelopen zijn maar goed voor het geval dat... is het wel handig als meer mensen de hele nacht willen doorbrengen in adam... 5 uur op CS, ik zal wel kijken of ik daar ben anders ziek jullie wel in de pit zoals bij nfg :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |