Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lijstje van mensen die gaan (nie dat het meteen meet is ofzow maar gewoon van mensen die gaan en lief zijn en en gaan dansen en weet ik veel) *miss quasy *cem slutje *mortischa *ufke *twizted *roxy *queen klazina wok *otherside *mcmotion *punkahontas *reflecting god *system of a deftone *paco de taco *punkrock-bastard whoei zie je wel allemaal lieve mensjes ![]()
||
"
Citaat:
en nu zeg je ik ga niet? ![]() Soms snap ik jou echt nie..... (maar je blijft wel liev ![]()
||
Citaat:
anyway... dat was zwaar KOEL!
||
Citaat:
skankmeeting kan ik nie, en ltj meeting ik wil best iets afspreken ofzow maar ik blijf nie de hele dag want ik ga met een vriendinnetje shoppen
|
Verwijderd
|
ach we kunnen de mensen gewoon 2/3 uur van te voren op het station ophalen, maartje en ik zijn de hele dag in Amsterdam .(duh ik woon er
![]() Ik wil bij Ltj om 20.00 naar binnen want het begint om 20.30. Dus om 5 uur op CS is fine by me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
half 9 beginnen half 10 begint dan ongeveer ltj mjah dan zal het 11 uur wel afgelopen zijn maar goed voor het geval dat... is het wel handig als meer mensen de hele nacht willen doorbrengen in adam... 5 uur op CS, ik zal wel kijken of ik daar ben anders ziek jullie wel in de pit zoals bij nfg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |