Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() najah, misschien niet echt een concert ofzo, maargoed ![]() het was weer heel koel.. zoals altijd.. exo is goed ![]() ![]() laatste echte concert zeg maar, dat was papa roach / murderdolls / hell is for heroes.. hell is for heroes was echt extreem geniaal, jammer alleen dat de zaal dr een beetje duf bij stond, de mensen waren nog niet echt opgewarmd ofzo, want hell is for heroes speelde als eerste. daarna murderdolls.. was wel humor opzich ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hm... toch maar een keer naar phazer dan ![]() |
![]() |
|
het is niet erg true om anathema fout te schrijven.
persoonlijk laatste band die ik gezien heb...Killswitch Engage, roadrage tour in de melkweg...volgens mij. Of Arch Enemy in de effenaar.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
The Get Up kids + Koufax in de melkweg zondag 12-01-2003.
3e keer dat ik ze zag maar deze keer was echt super. Stond helemaal vooraan, lekker rustig. Kon helaas maar 30 minuten zien ![]() ![]() Maar wat ik heb gezien was echt cool, Ann Arbour klonk geweldig, heb lekker mee staan zingen met alles. Op de setlist stonden 21 nummers, en ik heb er geloof ik maar 5 of 6 ofzo gezien ![]() Zo..naja volgende keer beter, want dan wil ik ze echt weer zien, in een zaal zijn ze echt veel koeler dan op een groot festival. Oh ja Koufax vond ik niet echt something to write home about (haha wat een lol....) Maar volgens mij vonden de meesten ze wel koel. Ik vond die piano teveel en te vrolijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
HammerFall en Nostradameus was me laatste concert
Het was Godverdomme supergaaf!!!! lang geleden dat ik zo genoten heb van een concert Nostradameus was meeeeesterlijk, alleen erg kort Masterplan was ongelovelijk vervelende muziek. HammerFall was ook geweeeeldig Kheb 2 plectrums gekregen van ze die van Oscar en van Magnus en van Nostradameus ben ik kwijt had bijna, en toen lag ie op de grond, maar die gasten daar konden hem niet vinden.... maar ach was geslaagd concert heavy metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaáááááááááááááll (zelfde als in HammerFall topic, scheelt extra typen ![]()
|
Verwijderd
|
laatste was vrijdag.. in 013 Batcave
Glory Bound - tja.. de ene dude is mn ex dus ik zal dr verder niks over zeggen, band heeft zeker potentie. komt wel goed Heartfelt - die zanger draagt enge make-up.. dat dig ik niet zo TSS - ja, ik vond t niks Know Your Enemy - Die band beukt! Jammer dat de zaal nog zo rustig was.. nog 2 dagen.,. en dan Glory Bound (weer..) Know Your Enemy (weer..) en Count Me Out, weer.. maar ja.. die band is gewoon vet |
![]() |
|
Het laatste concert baggerfest denk ik. Dat was best lachen. Hoofdact was punchent stench. Op album vind ik zie nie zo goed maar live weten ze wel hoe ze een feestje moeten bouwen. Ik vond alleen soms het geluid TE hard. en ik kon nie echt lekker beuken want ik had koppijn.
||
Citaat:
mijn laatste was paul di'anno in dordrecht, met slam en methusalem in het voorprog. slam is heus gay, methusalem is bijna net zo gaaf als paul. paul viel me iets tegen moet ik eerlijk bekennen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() The Get Up kids + Koufax in de melkweg zondag 12-01-2003 dus ook.. get up kids waren koel, vooral de nummers van on a wire vond ik.. (die ken ik dan ook het beste).. wel tof concert dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat was de roadrage tour
kse: jammer dat de zanger van de cd er niet was (die is uit de band ofzo? ![]() 5pointeO: goed, jammer dat die zanger zo whoaoaoaoaaaaa doet iedere keer 36crazyfists: goed, goed, goed ![]()
|
Verwijderd
|
Tori Amos Ahoy 21 januari
Haar opkomst was enorm indrukwekkend, kreeg zelfs kippenvel!! Dr stem is zoo ongelooflijk mooi, en de show was prachtig. Jammer dat ze Winter neit speelde, en dat er niet veel afwisseling was in de versies hoe t gespeeld werd >> basgitaris en drummer en tori op de piano abernaturlich + ze hadden geen groot scherm dus je zag maar eren pukkeltje van een vrouw ![]() ![]() |
![]() |
|
pfouw, da's al lang geleden, mijn laatste concert...
Wat was dat, Zornik? Face Tomorrow? Ow, nee, wacht. Kerst met Ballen, in de Altstadt, in Eindhoven. Was wel cool. Was nml lang geleden dat ik DX-11 (de oude schoolband van mijn school, die dudes zijn nu allemaal al van school) had zien optreden. En we waren allemaal in de kerstsfeer, dus er werden lekker veel bloederige hardrocknummers gespeeld ![]() Heerlijk. Zo wil ik kerst doorbrengen, door er totaal niet aan te denken.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |