![]() |
Boxen kapot door koptelefoon
Mijn boxen doen het niet meer, nadat er met een koptelefoon in de box is geprikt(in het daarovoor bestemde gat wel teverstaan).
Heeft iemand dit ook gehad, zo ja is er een oplossing? |
ik denk dat je je soundcard gekilled heb.. dus een nieuwe is dan de enige oplossing.
Creative Live! 5.1 OEM € 29,00 bij onze lokale coputerboer.. is geen gekke oplossing voor weinig geld |
Een koptelefoon doet het overigens wel hoor.
|
dan heb je misschien je plug van de boxen om zeep geholpen.. probeer is boxjes van een ander aan te sluiten dan weet je dat zeker zo ja nieuwe boxen halen dus
|
Wat is precies het probleem want ik snap het eigenlijk niet helemaal. Je zegt dat je boxen het niet meer doen nadat je je koptelefoon hebt aangesloten. Ik neem aan dat je dan bedoelt dat je je boxen weer opnieuw aansluit en je koptelefoon er weer uit haalt?
Of heb je naast de aansluiting voor je boxen ook een aparte aansluiting voor je koptelefoon? Als dit laatste het geval is kan je eens proberen om je koptelefoon er weer uit te halen als je je boxen wilt gebruiken. |
Citaat:
en btw, TS zegt dat ie in z'n boxen een aansluiting heeft voor z'n oordopjes, of lees ik nu verkeerd ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol :p
en volgens mij is TS topic al vergeten.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |