Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 19:34
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Mijn boxen doen het niet meer, nadat er met een koptelefoon in de box is geprikt(in het daarovoor bestemde gat wel teverstaan).
Heeft iemand dit ook gehad, zo ja is er een oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2005, 19:55
crazylegs
crazylegs is offline
ik denk dat je je soundcard gekilled heb.. dus een nieuwe is dan de enige oplossing.

Creative Live! 5.1 OEM € 29,00 bij onze lokale coputerboer.. is geen gekke oplossing voor weinig geld
Oud 21-11-2005, 20:11
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Een koptelefoon doet het overigens wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:15
crazylegs
crazylegs is offline
dan heb je misschien je plug van de boxen om zeep geholpen.. probeer is boxjes van een ander aan te sluiten dan weet je dat zeker zo ja nieuwe boxen halen dus
Oud 21-11-2005, 22:04
Wammus
Wammus is offline
Wat is precies het probleem want ik snap het eigenlijk niet helemaal. Je zegt dat je boxen het niet meer doen nadat je je koptelefoon hebt aangesloten. Ik neem aan dat je dan bedoelt dat je je boxen weer opnieuw aansluit en je koptelefoon er weer uit haalt?

Of heb je naast de aansluiting voor je boxen ook een aparte aansluiting voor je koptelefoon? Als dit laatste het geval is kan je eens proberen om je koptelefoon er weer uit te halen als je je boxen wilt gebruiken.
Oud 22-11-2005, 09:14
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-11-2005 @ 23:04 :
Wat is precies het probleem want ik snap het eigenlijk niet helemaal. Je zegt dat je boxen het niet meer doen nadat je je koptelefoon hebt aangesloten. Ik neem aan dat je dan bedoelt dat je je boxen weer opnieuw aansluit en je koptelefoon er weer uit haalt?

Of heb je naast de aansluiting voor je boxen ook een aparte aansluiting voor je koptelefoon? Als dit laatste het geval is kan je eens proberen om je koptelefoon er weer uit te halen als je je boxen wilt gebruiken.
jah, idd want als je je kop-telefoon inplugt ( en laat zitten ) worden inderdaad je boxen uitgeschakeld.

en btw, TS zegt dat ie in z'n boxen een aansluiting heeft voor z'n oordopjes, of lees ik nu verkeerd ?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 11:40
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 22-11-2005 @ 10:14 :
jah, idd want als je je kop-telefoon inplugt ( en laat zitten ) worden inderdaad je boxen uitgeschakeld.

en btw, TS zegt dat ie in z'n boxen een aansluiting heeft voor z'n oordopjes, of lees ik nu verkeerd ?
Mocht dit inderdaad het geval zijn dan lijkt het mij ook bedoeling dat je boxen geen geluid meer maken als je er een koptelefoon in doet. Trek je koptelefoon er eens uit en kijk of ze het dan wel doen.
Oud 23-11-2005, 09:32
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-11-2005 @ 12:40 :
Mocht dit inderdaad het geval zijn dan lijkt het mij ook bedoeling dat je boxen geen geluid meer maken als je er een koptelefoon in doet. Trek je koptelefoon er eens uit en kijk of ze het dan wel doen.

Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 09:34.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:08
J-roenn
J-roenn is offline
lol

en volgens mij is TS topic al vergeten....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten