Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Maudlin/ TAP/ BND Gratis Concert 9 December In Willemeen Arnhem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1307341)

Ghoulliette 23-11-2005 11:55

Maudlin/ TAP/ BND Gratis Concert 9 December In Willemeen Arnhem

Hallo lieve jongens en meisjes en gij die zich ergens hiertussen bevinden! Mochten er mensen gister bij Funeral for a Friend zijn geweest, ik hoop dat jullie het erg leuk gehad hebben! :D En ik hoop dat jullie de Willemeen graag weereens bezoeken.

Om een goed excuus te hebben is de volgende leuke show opgezet, en die is nog gratis toegankelijk ook:

9 December zullen spelen:
The Analog Project (NL)
Maudlin (uit België)
Brand New Day (NL)

De Websites van deze bands zijn:

http://www.theanalogproject.tk/

http://www.maudlintheband.be/ (Zij hebben ook een my space, die kun je via deze site vinden)

http://myspace.com/brandnewdaynl

Via de Website kun je ook enkele nummers luisteren.
De zaal (Het Café) gaat open om 20.30, dus loop gerust binnen voor een leuke avond en om kennis te maken met deze bands.

Mocht je nog vragen hebben kun je kijken op de website van de willemeen:
http://www.willemeen.nl/
En mij mailen mag ook altijd natuurlijk

Hoop jullie de 9e te zien!

Grtz
Rebecca

Blenderhead 23-11-2005 12:00

Had Brand new day wel willen zien vanwege de Dag Nasty covers.
Maarjah, Keldercore!

Roxy 23-11-2005 12:13

Vind het niet echt boeiend, ik verzin wel iets anders om die dag te doen.

Mindfields 23-11-2005 13:43

nou als ze minority of one coveren kom ik wel

Eresh'kigål 23-11-2005 13:46

Neenen.

Ghoulliette 23-11-2005 13:47

Citaat:

Roxy schreef op 23-11-2005 @ 13:13 :
Vind het niet echt boeiend, ik verzin wel iets anders om die dag te doen.
alleen thuis zitten jammeren? Bedoel zelfs al vind je de bands bij voorbaat al niets (wat erg knap is trouwens) dan is er ook nog het sociale aspect.

Maar ik had uit je eerdere post ook al begrepen dat je het niet zo op mensen hebt die jong/ vrolijk etc zijn. Lijkt me best lastig. Misschien een idee om zo'n stap in de buitenwereld te zien als een soort experiment voor persoonlijk ontwikkeling die mogelijk een positieve invloed op je eigen persoonlijkheid en leven zou kunnen hebben? Bedoel je leeft maar een keer, er valt nog best nog wel iets van te maken toch?

Eresh'kigål 23-11-2005 13:48

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 14:47 :
alleen thuis zitten jammeren? Bedoel zelfs al vind je de bands bij voorbaat al niets (wat erg knap is trouwens) dan is er ook nog het sociale aspect.

Maar ik had uit je eerdere post ook al begrepen dat je het niet zo op mensen hebt die jong/ vrolijk etc zijn. Lijkt me best lastig. Misschien een idee om zo'n stap in de buitenwereld te zien als een soort experiment voor persoonlijk ontwikkeling die mogelijk een positieve invloed op je eigen persoonlijkheid en leven zou kunnen hebben? Bedoel je leeft maar een keer, er valt nog best nog wel iets van te maken toch?

Jezus, je hoeft niet de predikant uit te hangen :rolleyes:

Ghoulliette 23-11-2005 13:49

Citaat:

Mindfields schreef op 23-11-2005 @ 14:43 :
nou als ze minority of one coveren kom ik wel
vraag het ze.

Ghoulliette 23-11-2005 13:52

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 14:48 :
Jezus, je hoeft niet de predikant uit te hangen :rolleyes:
Hoeft niet nee, maar vind het gewoon jammer dat mensen het hunzelf zo moeilijk maken. Noem het weltschmertz (pre studiehuis term), maar tja iedereen wil dat er meer gedaan wordt aan muziek, maar het liefst wel in hun eigen woonkamer...

Het is gratis... leuke bands, leuke mensen, consumpties 1,25, midden in het centrum.... MIsschien ontmoet je wel dat leuke meisje van school, of die leuke jongen die ook altijd in de MOVE komt....

Waar zijn de dromen? *snif*

Carn 23-11-2005 13:55

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 14:47 :

Volgens mij ziet tante Roxy meer shows dan jij en ze heeft gewoon gelijk..maar ja, de "Vroeger was alles beter" sfeer zit er nu eenmaal goed in op dit forum :)

Eresh'kigål 23-11-2005 13:55

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 14:52 :
Hoeft niet nee, maar vind het gewoon jammer dat mensen het hunzelf zo moeilijk maken. Noem het weltschmertz (pre studiehuis term), maar tja iedereen wil dat er meer gedaan wordt aan muziek, maar het liefst wel in hun eigen woonkamer...

Het is gratis... leuke bands, leuke mensen, consumpties 1,25, midden in het centrum.... MIsschien ontmoet je wel dat leuke meisje van school, of die leuke jongen die ook altijd in de MOVE komt....

Dus als iemand zegt dat ze het niet boeiend vindt, wat dus een MENING is, dan ga je ertegenin? Ik vind het zelf allesbehalve boeiend, ik ga liever naar Gorefest 3 december (Y)

Eresh'kigål 23-11-2005 13:57

Trouwens Angela hoe komt het dat jij eerst 2 jaar jonger was dan ik en nou 8 maanden ouder? :confused:

Mindfields 23-11-2005 13:59

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 14:52 :

Of leuk meisje, zoals ik. Maar jij bent vrijwilliger in de Willemeen? :) Ken je dan toevallig Tim van Huh?!

Ghoulliette 23-11-2005 14:00

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 14:55 :
Volgens mij ziet tante Roxy meer shows dan jij en ze heeft gewoon gelijk..maar ja, de "Vroeger was alles beter" sfeer zit er nu eenmaal goed in op dit forum :)
haha i beg to differ, zie gemiddeld per week 3 shows, niet slecht he;)

Tja vroeger is alles beter... alleen wanneer jezelf vroeger beter was.

Carn 23-11-2005 14:02

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:00 :
haha i beg to differ, zie gemiddeld per week 3 shows, niet slecht he;)
Mwah, dan ga ik toch voor de statistieken ;)

Ghoulliette 23-11-2005 14:03

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 14:55 :
Dus als iemand zegt dat ze het niet boeiend vindt, wat dus een MENING is, dan ga je ertegenin? Ik vind het zelf allesbehalve boeiend, ik ga liever naar Gorefest 3 december (Y)
Het is meer dat zo'n negatieve houding zo onnodig is, bedoel blijf dan uit een dergelijk topic of geef aan wat je tegen gratis shows hebt.

Gorefest, jammer dat ze geen voorprogramma hebben. Het gorefest zelf al een keer gezien, leuk opzich, maar in de Goudvishal is het vast ook leuk, moet nog even kijken waar ik dan zin in heb:

Zaterdag 3 december
Regicide (ger), Morning, Trisomy
Stijl gothic metal/rock
Zaal open 20:00
Entree € 6,00

Eresh'kigål 23-11-2005 14:04

Ook al zie je 1 show per jaar, wat dan nog?

Carn 23-11-2005 14:05

ik heb wèl zin in 3 inches of blood in de goudvis. Maar de vraag is nog of ik ga want da's op mn verjaardag en zit met afstudeerprojecten (N)

Ghoulliette 23-11-2005 14:05

Citaat:

Mindfields schreef op 23-11-2005 @ 14:59 :
Of leuk meisje, zoals ik. Maar jij bent vrijwilliger in de Willemeen? :) Ken je dan toevallig Tim van Huh?!
Bij Willemeen en Goudvishal, in Willemeen alleen bij Swing of the Axe, ken geen TIM van Uh;)

Eresh'kigål 23-11-2005 14:05

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:03 :
Het is meer dat zo'n negatieve houding zo onnodig is, bedoel blijf dan uit een dergelijk topic of geef aan wat je tegen gratis shows hebt.

Gorefest, jammer dat ze geen voorprogramma hebben. Het gorefest zelf al een keer gezien, leuk opzich, maar in de Goudvishal is het vast ook leuk, moet nog even kijken waar ik dan zin in heb:

Zaterdag 3 december
Regicide (ger), Morning, Trisomy
Stijl gothic metal/rock
Zaal open 20:00
Entree € 6,00

Persoonlijk zou ik Gorefest nooit inruilen voor een crappy gothicband (N)

Eresh'kigål 23-11-2005 14:05

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:05 :
ik heb wèl zin in 3 inches of blood in de goudvis. Maar de vraag is nog of ik ga want da's op mn verjaardag en zit met afstudeerprojecten (N)
Op je verjaardag moet je juist naar een vette show (Y)

Ghoulliette 23-11-2005 14:06

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 15:05 :
Persoonlijk zou ik Gorefest nooit inruilen voor een crappy gothicband (N)
tja als goudvishal vrijwilliger ga je ook niet altijd naar de goudvishal voor de bands;-) wel voor de DJ natuurlijk en de geniale afterparties

Ghoulliette 23-11-2005 14:07

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:05 :
Ja juist op je verjaardag gaan! met een muts op, levert vast gratis bier op :)

Carn 23-11-2005 14:07

krek; maar als sociaal wezen zijnde heb ik geen zin om bv in mijn eentje deze bedevaart naar Arnhem af te leggen. Ik durf natuurlijk wel maar met vrinden is het natuurlijk meer feest :)

Ghoulliette 23-11-2005 14:07

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 15:04 :
Ook al zie je 1 show per jaar, wat dan nog?
Ligt eraan wat de vraag is.

Mindfields 23-11-2005 14:08

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:05 :
Bij Willemeen en Goudvishal, in Willemeen alleen bij Swing of the Axe, ken geen TIM van Uh;)
Aha.. Huh?! heet die band dus, best bekend in Arnhem hoor. :P van de Goudvishal zit trouwens ook Hette-Jan hier, oftewel ShadowX.

Eresh'kigål 23-11-2005 14:11

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:07 :
Ligt eraan wat de vraag is.
In het geval van jouw argument van persoonlijke ontwikkeling. Dan ga ik wel naar de bieb.

Carn 23-11-2005 14:12

of een guru.

Eresh'kigål 23-11-2005 14:14

of naar school

Carn 23-11-2005 14:15

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 15:14 :
of naar school
mwah, dat staat in mijn boek meer aangeschreven als "persoonlijke degradatie"

Ghoulliette 23-11-2005 14:15

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 15:11 :
In het geval van jouw argument van persoonlijke ontwikkeling. Dan ga ik wel naar de bieb.
Nee, het ging erom dat iemand anders stelde dat Roxy het meer zo hebben omdat zij meer shows dan ik zou zien. Ik weerlegde alleen die suggestie.

Kijk het is maar waar je heen wilt. Als jij vind dat je je in deze richting moet of wil ontwikkelen dan lijkt me het handig dat je de deur uitgaat. Doe je dat liever niet, even goede vrienden. Mijn punt was dat roepen dat je iets wilt maar er vervolgens niets meer mee te doen dan over roepen/ zeuren/ bankhangen, weinig constructief is.

Carn 23-11-2005 14:16

nou ja; een gratis concert is niet altijd het leukste om je avond mee te vullen.

Ghoulliette 23-11-2005 14:18

Citaat:

Mindfields schreef op 23-11-2005 @ 15:08 :
Aha.. Huh?! heet die band dus, best bekend in Arnhem hoor. :P van de Goudvishal zit trouwens ook Hette-Jan hier, oftewel ShadowX.
Ik ken geen band die HUH heet, dus blijkbara zijn ze toch niet bekend genoeg dan;)

Zitten wel meer mensen van de goudvishal, heb er al 3 gezien in het laatste half uur.;)

Eresh'kigål 23-11-2005 14:18

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:15 :
Nee, het ging erom dat iemand anders stelde dat Roxy het meer zo hebben omdat zij meer shows dan ik zou zien. Ik weerlegde alleen die suggestie.

Kijk het is maar waar je heen wilt. Als jij vind dat je je in deze richting moet of wil ontwikkelen dan lijkt me het handig dat je de deur uitgaat. Doe je dat liever niet, even goede vrienden. Mijn punt was dat roepen dat je iets wilt maar er vervolgens niets meer mee te doen dan over roepen/ zeuren/ bankhangen, weinig constructief is.

Newsflash, het constructief indelen van je dag is een deugd die ons door de maatschappij aangepraat wordt, als jij de hele dag voor Discovery of NGC hangt steek je ook genoeg op. Als ik naar een show ga dan ga ik voor de band(s) zelf, niet om ontwikkeld te worden. Sowieso werkt muziek alleen maar degraderend voor het gehoororgaan.

Scatterbrain 23-11-2005 14:18

the analog project is niet leuk

de rest ken ik niet

Eresh'kigål 23-11-2005 14:18

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:16 :
nou ja; een gratis concert is niet altijd het leukste om je avond mee te vullen.
Zelfs de bijna gratis concerten niet (N)

Mindfields 23-11-2005 14:20

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:18 :
Ik ken geen band die HUH heet, dus blijkbara zijn ze toch niet bekend genoeg dan;)

Zitten wel meer mensen van de goudvishal, heb er al 3 gezien in het laatste half uur.;)

Pfff ze stonden vrijdag anders nog in de Willemeen. :P

Ghoulliette 23-11-2005 14:24

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:16 :
in mijn kleine wereld wel een van de leukere.
Maar je kunt natuurlijk ook een uurtje komen kijken, of een kwartiertje, wat je wil, hoeft niet perse de hele avond te blijven, kunt bijvoorbeeld eerst met vrienden even, dan langs de w1, daarna thuis film kijken, of stappen, klinkt redelijk perfect in mijn oren;)

Ghoulliette 23-11-2005 14:25

Citaat:

Mindfields schreef op 23-11-2005 @ 15:20 :
Pfff ze stonden vrijdag anders nog in de Willemeen. :P
Tja toen was ik bij Life of Agony in Tivoli, solly

Ghoulliette 23-11-2005 14:30

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 23-11-2005 @ 15:18 :
Newsflash, het constructief indelen van je dag is een deugd die ons door de maatschappij aangepraat wordt, als jij de hele dag voor Discovery of NGC hangt steek je ook genoeg op. Als ik naar een show ga dan ga ik voor de band(s) zelf, niet om ontwikkeld te worden. Sowieso werkt muziek alleen maar degraderend voor het gehoororgaan.
Tja wil je niet beledigen hoor, maar dat is de groote bullshit in de wereldgeholpen door kansloze mensen ter goedprating van hun eigen falen. Discovery is leuk, maar erg beprekt, gekleurd en alles behlave heilig. Zelfde mbt NGC.

Als je echt over de wereld na wil denken zou ik de moeite nemen om je te verdiepen in Gender studies, Key words: Harraway, Harding, zie ook mijn my space (wat je vast toch niet gaat doen) www.myspace.com/ghoulliette. Dat jij de gedachte hebt die je nu hebt zijn net zogoed een product van assymetrische machtsstructuren.

Degraderend voor de gehoororganen? Nu spreek je jezelf ook tegen? Perfecte hoororganen zijnnamelijk een wenselijkheid van het systeem dat jou onderdrukt. Als een echte rebel zou je juist doof moeten willen worden!

Haligh 23-11-2005 14:30

niet boeiend genoeg nee.

Carn 23-11-2005 14:31

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:25 :
Life of Agony
(Y)

7-12 voor mij.

Ghoulliette 23-11-2005 14:32

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:31 :
(Y)

7-12 voor mij.

ja ik ook weer! hopelijk spelen ze dan Other Side of the River wel, en Last cigarette zou ik wel willen horen.

Carn 23-11-2005 14:34

heb ze nog in de paradiso gezien een tijdje terug maar ik weet de setlist eigenlijk niet echt meer, other side speelden ze wel geloof ik toen.

Eresh'kigål 23-11-2005 14:35

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:30 :
Tja wil je niet beledigen hoor, maar dat is de groote bullshit in de wereldgeholpen door kansloze mensen ter goedprating van hun eigen falen. Discovery is leuk, maar erg beprekt, gekleurd en alles behlave heilig. Zelfde mbt NGC.

Als je echt over de wereld na wil denken zou ik de moeite nemen om je te verdiepen in Gender studies, Key words: Harraway, Harding, zie ook mijn my space (wat je vast toch niet gaat doen) www.myspace.com/ghoulliette. Dat jij de gedachte hebt die je nu hebt zijn net zogoed een product van assymetrische machtsstructuren.

Degraderend voor de gehoororganen? Nu spreek je jezelf ook tegen? Perfecte hoororganen zijnnamelijk een wenselijkheid van het systeem dat jou onderdrukt. Als een echte rebel zou je juist doof moeten willen worden!

Dus ik ben een rebel?

En zonder doel in het leven kan je ook niet falen, dus "kansloze" mensen die de hele dag geen flikker uitvoeren en dus geen constructieve bezigheden hebben (waar ikzelf niet bij hoor, laat daar geen misverstand over bestaan) zullen je argument verwerpelijk vinden. Daarnaast is dit niet waar het over ging, dus weer ontopic:

Arnhem...ietsjes tever helaas...

Master of Puppets 23-11-2005 14:35

Goed, 3IOB dus.

Flash of iron leather spikes and swords
Mighty warriors with metal on their side
Enemies of metal, your death is our reward \m/

Dat gaat een kek feestje worden dacht ik zo.

Ghoulliette 23-11-2005 14:37

Citaat:

Carn schreef op 23-11-2005 @ 15:34 :
heb ze nog in de paradiso gezien een tijdje terug maar ik weet de setlist eigenlijk niet echt meer, other side speelden ze wel geloof ik toen.
Ja ik hoorde dat die show heel gaaf geweest moest zijn, had toen wel een ticket maar kon (bleek later) niet, dus door moeten verkopen.

In de shows daarvoor (Tivoli, 013, Doornroosje, Dynamo, Graspop) lag de nadruk veel meer op het oude werk. Waldrock was ook al wat meer richting nieuw aan het gaan, maar met zo'n korte set werkte dat toen niet echt.

Carn 23-11-2005 14:37

Citaat:

Master of Puppets schreef op 23-11-2005 @ 15:35 :
Goed, 3IOB dus.

Flash of iron leather spikes and swords
Mighty warriors with metal on their side
Enemies of metal, your death is our reward \m/

Dat gaat een kek feestje worden dacht ik zo.

hark!
a scout has reached the gate, bringing new of war
in a fortnight they'll be here, legions of the nameless fear
our king he cannot lead, our king is growing old
with a courageous cry, a young man rises from the fold
the answer we seek lies in the frozen waste
i leave at dawn with haste for...
axes of evil!!

\m/

Carn 23-11-2005 14:39

Citaat:

Ghoulliette schreef op 23-11-2005 @ 15:37 :
In de shows daarvoor (Tivoli, 013, Doornroosje, Dynamo, Graspop) lag de nadruk veel meer op het oude werk.
Mjah dat was ook nog meer onder de "reunie-tour" noemer geloof ik, ipv de Broken Valley tour. Iig 013 en graspop..maar was ook 2004 toen :)

Blenderhead 23-11-2005 16:33

JE MOET JE BEK HOUWEN!..

-legologie, dat is de kunst van.....

"oh, verkeerde topic :rolleyes: "

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.