![]() |
|
![]() |
Hallo lieve jongens en meisjes en gij die zich ergens hiertussen bevinden! Mochten er mensen gister bij Funeral for a Friend zijn geweest, ik hoop dat jullie het erg leuk gehad hebben!
![]() Om een goed excuus te hebben is de volgende leuke show opgezet, en die is nog gratis toegankelijk ook: 9 December zullen spelen: The Analog Project (NL) Maudlin (uit België) Brand New Day (NL) De Websites van deze bands zijn: http://www.theanalogproject.tk/ http://www.maudlintheband.be/ (Zij hebben ook een my space, die kun je via deze site vinden) http://myspace.com/brandnewdaynl Via de Website kun je ook enkele nummers luisteren. De zaal (Het Café) gaat open om 20.30, dus loop gerust binnen voor een leuke avond en om kennis te maken met deze bands. Mocht je nog vragen hebben kun je kijken op de website van de willemeen: http://www.willemeen.nl/ En mij mailen mag ook altijd natuurlijk Hoop jullie de 9e te zien! Grtz Rebecca |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik had uit je eerdere post ook al begrepen dat je het niet zo op mensen hebt die jong/ vrolijk etc zijn. Lijkt me best lastig. Misschien een idee om zo'n stap in de buitenwereld te zien als een soort experiment voor persoonlijk ontwikkeling die mogelijk een positieve invloed op je eigen persoonlijkheid en leven zou kunnen hebben? Bedoel je leeft maar een keer, er valt nog best nog wel iets van te maken toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is gratis... leuke bands, leuke mensen, consumpties 1,25, midden in het centrum.... MIsschien ontmoet je wel dat leuke meisje van school, of die leuke jongen die ook altijd in de MOVE komt.... Waar zijn de dromen? *snif* |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ziet tante Roxy meer shows dan jij en ze heeft gewoon gelijk..maar ja, de "Vroeger was alles beter" sfeer zit er nu eenmaal goed in op dit forum ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja vroeger is alles beter... alleen wanneer jezelf vroeger beter was. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Gorefest, jammer dat ze geen voorprogramma hebben. Het gorefest zelf al een keer gezien, leuk opzich, maar in de Goudvishal is het vast ook leuk, moet nog even kijken waar ik dan zin in heb: Zaterdag 3 december Regicide (ger), Morning, Trisomy Stijl gothic metal/rock Zaal open 20:00 Entree 6,00 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijk het is maar waar je heen wilt. Als jij vind dat je je in deze richting moet of wil ontwikkelen dan lijkt me het handig dat je de deur uitgaat. Doe je dat liever niet, even goede vrienden. Mijn punt was dat roepen dat je iets wilt maar er vervolgens niets meer mee te doen dan over roepen/ zeuren/ bankhangen, weinig constructief is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zitten wel meer mensen van de goudvishal, heb er al 3 gezien in het laatste half uur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je kunt natuurlijk ook een uurtje komen kijken, of een kwartiertje, wat je wil, hoeft niet perse de hele avond te blijven, kunt bijvoorbeeld eerst met vrienden even, dan langs de w1, daarna thuis film kijken, of stappen, klinkt redelijk perfect in mijn oren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je echt over de wereld na wil denken zou ik de moeite nemen om je te verdiepen in Gender studies, Key words: Harraway, Harding, zie ook mijn my space (wat je vast toch niet gaat doen) www.myspace.com/ghoulliette. Dat jij de gedachte hebt die je nu hebt zijn net zogoed een product van assymetrische machtsstructuren. Degraderend voor de gehoororganen? Nu spreek je jezelf ook tegen? Perfecte hoororganen zijnnamelijk een wenselijkheid van het systeem dat jou onderdrukt. Als een echte rebel zou je juist doof moeten willen worden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zonder doel in het leven kan je ook niet falen, dus "kansloze" mensen die de hele dag geen flikker uitvoeren en dus geen constructieve bezigheden hebben (waar ikzelf niet bij hoor, laat daar geen misverstand over bestaan) zullen je argument verwerpelijk vinden. Daarnaast is dit niet waar het over ging, dus weer ontopic: Arnhem...ietsjes tever helaas... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de shows daarvoor (Tivoli, 013, Doornroosje, Dynamo, Graspop) lag de nadruk veel meer op het oude werk. Waldrock was ook al wat meer richting nieuw aan het gaan, maar met zo'n korte set werkte dat toen niet echt. |
![]() |
||
Citaat:
a scout has reached the gate, bringing new of war in a fortnight they'll be here, legions of the nameless fear our king he cannot lead, our king is growing old with a courageous cry, a young man rises from the fold the answer we seek lies in the frozen waste i leave at dawn with haste for... axes of evil!! \m/
||
Citaat:
![]()
|
|