![]() |
[GRATIS] waterkoker
Ik heb sinds gisteren een nieuwe waterkoker en dus doe ik mijn oude weg! Hij doet het nog uitstekend, maar hij is alleen niet zo praktisch voor mij. Je zet hem aan door de stekker in het stopcontact te steken en uit door de stekker er weer uit te halen; hij is niet geisoleerd dus als hij vol zit duurt het meer dan 5 minuten voor het water kookt. Er kan een liter water in. Als je niet zo verstrooid bent dat je vergeet om je theewater op te halen en er dus pas weer aan denkt als driekwart van het water al verdampt is, dan kan je 'm gratis af komen halen in Groningen of Enschede. Ik kan 'm ook wel opsturen maar dan betaal je verzendkosten en volgens mij kun je 'm voor de prijs van het verzenden ook gewoon nieuw in de winkel kopen dus dat is niet zo handig.
|
niet allemaal tegelijk! :p
|
Wat ben je gul! Nee dank je :D
|
Jammer, wij zoeken juist een waterkoker die automatisch uit gaat. We hebben namelijk het afgelopen jaar al 3 fluitketels versleten, wist je dat die bodem van tin is, en dus smelt als hij te warm wordt? :o :p
|
Citaat:
|
zeker zo`n ding waarbij er lichtflitsen uit het stopcontact komen als je de stekker erin steekt.. dan heb ik er ook nog wel 1 ;)
|
die van mij is lichtflitsvrij :Y
|
Ik vind hem wel spannend klinken :o Maar wie is er nou op zoek naar een waterkoker? Nou ja, wie weet. :p
|
Citaat:
Trouwens, die stekker kan ook vervangen worden door zo'n stekker-(licht)knop-ding. Dan hoef je de stekker niet steeds uit het stopcontact te halen maar is het een kwestie van een knopje uitdrukken. Werkt bij ons al jaren super goed. |
je kan ook gewoon een tijdklok halen bij de action of de praxis, en die netjes zo instellen dat-ie na 5 of 6 minuten afslaat :)
|
Als je hier nou een paar weekjes eerder mee was gekomen :p
(toen had ik er dus eentje nodig, maar ja... nu niet meer. Heb er eentje van mamslief gehad :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |