Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 17:09
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een nieuwe waterkoker en dus doe ik mijn oude weg! Hij doet het nog uitstekend, maar hij is alleen niet zo praktisch voor mij. Je zet hem aan door de stekker in het stopcontact te steken en uit door de stekker er weer uit te halen; hij is niet geisoleerd dus als hij vol zit duurt het meer dan 5 minuten voor het water kookt. Er kan een liter water in. Als je niet zo verstrooid bent dat je vergeet om je theewater op te halen en er dus pas weer aan denkt als driekwart van het water al verdampt is, dan kan je 'm gratis af komen halen in Groningen of Enschede. Ik kan 'm ook wel opsturen maar dan betaal je verzendkosten en volgens mij kun je 'm voor de prijs van het verzenden ook gewoon nieuw in de winkel kopen dus dat is niet zo handig.
Advertentie
Oud 02-12-2005, 12:15
Verwijderd
niet allemaal tegelijk!
Oud 02-12-2005, 17:23
Snellius
Snellius is offline
Wat ben je gul! Nee dank je
Oud 02-12-2005, 17:28
AlopiA
AlopiA is offline
Jammer, wij zoeken juist een waterkoker die automatisch uit gaat. We hebben namelijk het afgelopen jaar al 3 fluitketels versleten, wist je dat die bodem van tin is, en dus smelt als hij te warm wordt?
Oud 02-12-2005, 17:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 02-12-2005 @ 18:28 :
Jammer, wij zoeken juist een waterkoker die automatisch uit gaat. We hebben namelijk het afgelopen jaar al 3 fluitketels versleten, wist je dat die bodem van tin is, en dus smelt als hij te warm wordt?
Wij hebben een ketel van staal, gaat al zo'n 15 jaar mee
Oud 08-12-2005, 17:13
roman
roman is offline
zeker zo`n ding waarbij er lichtflitsen uit het stopcontact komen als je de stekker erin steekt.. dan heb ik er ook nog wel 1
Oud 08-12-2005, 19:29
Verwijderd
die van mij is lichtflitsvrij
Oud 08-12-2005, 19:44
Verwijderd
Ik vind hem wel spannend klinken Maar wie is er nou op zoek naar een waterkoker? Nou ja, wie weet.
Oud 08-12-2005, 20:00
♪
♪ is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-12-2005 @ 20:44 :
Ik vind hem wel spannend klinken Maar wie is er nou op zoek naar een waterkoker? Nou ja, wie weet.
Oh, ik zou er best een willen hebben. Lekker makkelijk, thee zetten op mn kamer. Maar ik ben te kieskeurig, en een ding wat niet automatisch uitfloept is niets voor mij.

Trouwens, die stekker kan ook vervangen worden door zo'n stekker-(licht)knop-ding. Dan hoef je de stekker niet steeds uit het stopcontact te halen maar is het een kwestie van een knopje uitdrukken. Werkt bij ons al jaren super goed.
Oud 08-12-2005, 20:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je kan ook gewoon een tijdklok halen bij de action of de praxis, en die netjes zo instellen dat-ie na 5 of 6 minuten afslaat
Oud 08-12-2005, 20:31
snoopy
snoopy is offline
Als je hier nou een paar weekjes eerder mee was gekomen
(toen had ik er dus eentje nodig, maar ja... nu niet meer. Heb er eentje van mamslief gehad )

Regels voor berichten