![]() |
David Di Tommaso overleden...
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...4583/sc=dcbf2e
FC Utrecht-verdediger Di Tommaso (26) overleden 29/11/2005 11:06 David Di Tommaso is de nacht van maandag op dinsdag overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar. Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar. De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht. ------ Damn... :| :| meer kan ik er niet over zeggen... |
wtf :|
|
Hoe erg is dit, wtf damn
|
:|
benieuwd wat de utrechters ervan vinden als wij nou waar is david nou gaan zingen, zoals hun toen bij ons deden bij ferry,,, maar goed, RIP |
Ongelofelijk :( Echt te erg gewoon :(
|
Helaas gebeurt het. Heel erg, het was ook nog eens een echt goede voetballer, imho.
Oh en vijf: als je het maar laat :nono: |
Hopen dat Vitesse vanavond een minuut stilte houdt, ook al is het niet van je eigen club, minuut stilte is op zn plaats
|
Citaat:
|
Jah.. en dan is een 1-0 overwinning tegen Ajax ineens niet meer zo belangrijk..
|
Ik ben utrecht supporter, woon vijf minuten van het stadion en heb hem dus vaak zien spelen. Hij was een goede verdediger, en naar wat ik heb gehoord een goed mens. Voetbal is dit seizoen niet meer zo belangerijk in utrecht.
|
Ja, als ie speler van het seizoen is geworden.. Dat geeft toch wel aan hoe belangrijk zo'n jongen is.. maar om nou te zeggen dat voetbal niks meer uitmaakt..
|
pff, schokkend
Ik ben er van overtuigd dat de Utrechters hem een prachtig afscheid geven. Requiem In Pace |
Ik hoop op een gepaste minuut stilte bij de komende wedstrijd van Utrecht.
R.i.v. |
|
heel erg,
lijkt mij logisch dat de komende competitie/bekerronde standaard een minuut stilte komt. R.I.P. |
heel erg, toen ik het las wist ik niet wat ik moest zeggen. t was ook gewoon een goede voetballer. RIP :(
|
What can you say about this...
R.I.P David |
Het bestuur van FC Utrecht heeft geschokt gereageerd op de dood van David Di Tommaso. De verslagenheid over zijn plotselinge vertrek was groot. De Franse verdediger overleed afgelopen nacht op 26-jarige leeftijd in zijn slaap.
'David was een voorbeeld voor de jongere spelers, hij was een sieraad voor de club', aldus voorzitter Jan Willem van Dop, die de publiekslieveling roemde om zijn inzet en snelle aanpassing. 'Hij sprak al behoorlijk Nederlands.' Clubarts Frank van Hellemondt vertelde dat er geen aanleiding voor ongerustheid was. 'We waren niet op de hoogte dat hij iets mankeerde. David heeft maandag nog gewoon uitgelopen en is 's avonds uit eten geweest. Hij vermoedde dat hij iets teveel gegeten had en is wat eerder naar bed gegaan.' :( :( |
dat is wel heel slecht :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow, ik vond de nederlaag tegen utrecht erg.
maar dit kan je gewoon niet begrijpen, zo'n jong iemand, 26 jaar. Ik kreeg serieus gewoon kippenvel toen ik dit las :| : Amsterdam, 29 november 2005 Geschokt heeft Ajax kennisgenomen van het plotselinge overlijden van David di Tommaso, speler van FC Utrecht. Ajax wenst alle naasten en FC Utrecht heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies. Niet alleen een groot verlies voor het nederlands voetbal en FC-Utrecht, maar ook voor zijn gezin en vrienden, R.I.P |
how bizar...
R.I.P. |
Di Tommaso zou weer vader worden
UTRECHT - De plotselinge dood van David di Tommaso krijgt een extra tragisch accent; zijn vrouw Audrey is zwanger van hun tweede kindje. Een buurtbewoonster aan de Molenpolder in De Meern zag hoe ze vanochtend werd opgehaald. ,,Ze was totaal in de war. Begrijpelijk, zwanger van hun tweede kindje en dan dit. Heel triest.’’ Ook bij tabakszaak Vivant aan de Molenpolder is het ’t gesprek van de dag. ,,Al die voetballers komen hier geregeld. Grandel, Fortuné van FC Utrecht en Sneijder van Ajax. David di Tommaso woonde pal boven het Julius Gezondheidscentrum in Veldhuizen. Op één hoog. Bij de brievenbussen van de flat geen naambordjes. Ook het moderne zoeksysteem bij de deur levert geen naam op. Collega-voetballers staan niet vermeld. ,,Mensen wonen hier vrij anoniem,’’ weet de bloemist van het winkelcentrum onder de flat te vertellen. Er zullen volgens hem derhalve weinig FC-supporters zijn die weten dat Di Tommaso hier woonde, een patatje at bij snackbar De Vork en z’n boodschappen deed in de Plus. Daarom ook geen bloemen bij de entree van de flat, waar twee bewoonsters net naar buiten komen. Ze hebben de onheilstijding op de radio gehoord. Vanochtend zagen ze twee ambulances voor het appartementencomplex. Of ze de voetballer kenden? Gewone, verder onopvallende man, zegt een van hen. Zei gewoon goeiedag in de lift. ,,Verschrikkelijk is het.’' :( |
Wtf. :( (n)
|
Damn hé, ik las het net. Echt vet raar, ook zomaar opeens. Echt heel erg voor zijn naasten en FC Utrecht.
RIP |
Citaat:
|
Heel bizar, echt. :(
|
Verschrikkelijk. Zo maar plots ineens. Totaal geen woorden voor. :(
|
:(
|
rip |
Aaah shit man, zijn vrouw was ook nog zwanger. Wat een hel moet zij door ey.
|
Citaat:
|
Rust in vrede
Meer valt er niet te zeggen |
Vrouw en zoontje achtergelaten.. (n):(
In Utrecht is het seizoen nu niet heel leuk meer.. |
Zonde, het was een goede voetballer.
r.i.p. |
Rest In Peace
|
ben net bij het stadion geweest, er liggen heel veel bloemen maar ook sjaaltjes van andere clubs (heb den bosch, nec, sparta, feyenoord gezien).
echt klasse van Wesley Sneijder (werd zondag uitgefloten-scholden) dat hij langs kwam. |
Citaat:
begrijp me verder niet verkeerd hoor....k kreeg ook kippenvel toen ik het hoorde gisterochtend |
Citaat:
Denk bij Ado bijv. aan: Silvie is de hoer van Amsterdam Denk bij Utrecht bijv. aan: Hamas, Hamas alles joden aan het gas (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Echt zwaar verrot :(
|
Bon voyage DiTo!
|
Citaat:
Anyway, ik ben gisteren nog bij het Utrecht stadion geweest onderweg naar Nijmegen met een vriend van me. Best indrukwekkend. Hij wilde een sjaaltje achterlaten, dat heb ik toen ook gedaan. Je wilt toch even wat van je laten horen of zien, het is verschrikkelijk als zoiets gebeurt. |
Wat een indrukwekkende beelden zag ik net,
"Voortaan staat we met zn 12en op het veld" J.P. de Jong |
Citaat:
|
Emotionele toespraak.
|
Wow, mooi afscheid. Heb het helaas gisteravond moeten missen, maar heb even het nieuws gekeken. Vooral dat stuk met die fakkels en "You'll never walk alone", toen kreeg ik wel een spreekwoordelijk brok in de keel.
Mooi, het ga je goed Di Tommaso |
RIP DITO!
zeer matig dit (n) hoop dat zijn vrouw het allemaal aankan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |