Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2005, 10:24
Verwijderd
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...4583/sc=dcbf2e

FC Utrecht-verdediger Di Tommaso (26) overleden

29/11/2005 11:06

David Di Tommaso is de nacht van maandag op dinsdag overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.
Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar.

De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

------

Damn... meer kan ik er niet over zeggen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2005, 10:25
Master HJ
Master HJ is offline
wtf
Oud 29-11-2005, 10:27
Ketjing
Ketjing is offline
Hoe erg is dit, wtf damn
Oud 29-11-2005, 10:27
Verwijderd

benieuwd wat de utrechters ervan vinden als wij nou waar is david nou gaan zingen, zoals hun toen bij ons deden bij ferry,,,

maar goed,

RIP
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:28
The 1 and only
The 1 and only is offline
Ongelofelijk Echt te erg gewoon
Oud 29-11-2005, 10:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Helaas gebeurt het. Heel erg, het was ook nog eens een echt goede voetballer, imho.

Oh en vijf: als je het maar laat
Oud 29-11-2005, 10:40
Ketjing
Ketjing is offline
Hopen dat Vitesse vanavond een minuut stilte houdt, ook al is het niet van je eigen club, minuut stilte is op zn plaats
Oud 29-11-2005, 10:42
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 29-11-2005 @ 11:40 :
Hopen dat Vitesse vanavond een minuut stilte houdt, ook al is het niet van je eigen club, minuut stilte is op zn plaats
Ik neem aan dat alle clubs dat vanavond en morgen even doen ja.
Oud 29-11-2005, 10:44
Supreme Dutch
Jah.. en dan is een 1-0 overwinning tegen Ajax ineens niet meer zo belangrijk..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:45
Mikado
Mikado is offline
Ik ben utrecht supporter, woon vijf minuten van het stadion en heb hem dus vaak zien spelen. Hij was een goede verdediger, en naar wat ik heb gehoord een goed mens. Voetbal is dit seizoen niet meer zo belangerijk in utrecht.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 11:14
Supreme Dutch
Ja, als ie speler van het seizoen is geworden.. Dat geeft toch wel aan hoe belangrijk zo'n jongen is.. maar om nou te zeggen dat voetbal niks meer uitmaakt..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 11:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
pff, schokkend

Ik ben er van overtuigd dat de Utrechters hem een prachtig afscheid geven. Requiem In Pace
Oud 29-11-2005, 11:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik hoop op een gepaste minuut stilte bij de komende wedstrijd van Utrecht.

R.i.v.
Oud 29-11-2005, 11:57
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:05
Tiño
Tiño is offline
heel erg,
lijkt mij logisch dat de komende competitie/bekerronde standaard een minuut stilte komt.

R.I.P.
Oud 29-11-2005, 13:53
nochtans
nochtans is offline
heel erg, toen ik het las wist ik niet wat ik moest zeggen. t was ook gewoon een goede voetballer. RIP
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:26
Barbera
Barbera is offline
What can you say about this...

R.I.P David
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:33
Verwijderd
Het bestuur van FC Utrecht heeft geschokt gereageerd op de dood van David Di Tommaso. De verslagenheid over zijn plotselinge vertrek was groot. De Franse verdediger overleed afgelopen nacht op 26-jarige leeftijd in zijn slaap.
'David was een voorbeeld voor de jongere spelers, hij was een sieraad voor de club', aldus voorzitter Jan Willem van Dop, die de publiekslieveling roemde om zijn inzet en snelle aanpassing. 'Hij sprak al behoorlijk Nederlands.'

Clubarts Frank van Hellemondt vertelde dat er geen aanleiding voor ongerustheid was. 'We waren niet op de hoogte dat hij iets mankeerde. David heeft maandag nog gewoon uitgelopen en is 's avonds uit eten geweest. Hij vermoedde dat hij iets teveel gegeten had en is wat eerder naar bed gegaan.'

Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 14:45
graag gedaan
graag gedaan is offline
dat is wel heel slecht
Oud 29-11-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-11-2005 @ 11:31 :
Helaas gebeurt het. Heel erg, het was ook nog eens een echt goede voetballer, imho.

Oh en vijf: als je het maar laat
ik zal het ook niet doen hoor gmb, maar toen utrecht dat destijds deed vonden ze het gek dat hun bussen na afloop bestormd werden en ze bekogeld met stenen werden...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 15:03
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 29-11-2005 @ 15:53 :
ik zal het ook niet doen hoor gmb, maar toen utrecht dat destijds deed vonden ze het gek dat hun bussen na afloop bestormd werden en ze bekogeld met stenen werden...
Toch zijn dat geen dingen om nu te memoreren. Heel lullig dat Utrecht dat toen deed, maar daar sta je hopelijk boven.
Oud 29-11-2005, 15:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-11-2005 @ 16:03 :
Toch zijn dat geen dingen om nu te memoreren. Heel lullig dat Utrecht dat toen deed, maar daar sta je hopelijk boven.
Uiteraard, ik verwacht dat het NAC publiek zich wel keurig zal gedragen maar toen ik dit bericht las dacht ik als eerste aan dat ding met Utrecht destijds over Ferry, dat bedoelde Vijf ook denk ik.
Oud 29-11-2005, 15:54
Cola
Cola is offline
wow, ik vond de nederlaag tegen utrecht erg.
maar dit kan je gewoon niet begrijpen, zo'n jong iemand, 26 jaar.
Ik kreeg serieus gewoon kippenvel toen ik dit las :

Amsterdam, 29 november 2005
Geschokt heeft Ajax kennisgenomen van het plotselinge overlijden van David di Tommaso, speler van FC Utrecht.

Ajax wenst alle naasten en FC Utrecht heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Niet alleen een groot verlies voor het nederlands voetbal en FC-Utrecht, maar ook voor zijn gezin en vrienden,

R.I.P
Oud 29-11-2005, 16:04
Shox
Shox is offline
how bizar...

R.I.P.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 16:25
The 1 and only
The 1 and only is offline
Di Tommaso zou weer vader worden

UTRECHT - De plotselinge dood van David di Tommaso krijgt een extra tragisch accent; zijn vrouw Audrey is zwanger van hun tweede kindje. Een buurtbewoonster aan de Molenpolder in De Meern zag hoe ze vanochtend werd opgehaald. ,,Ze was totaal in de war. Begrijpelijk, zwanger van hun tweede kindje en dan dit. Heel triest.’’

Ook bij tabakszaak Vivant aan de Molenpolder is het ’t gesprek van de dag. ,,Al die voetballers komen hier geregeld. Grandel, Fortuné van FC Utrecht en Sneijder van Ajax.

David di Tommaso woonde pal boven het Julius Gezondheidscentrum in Veldhuizen. Op één hoog. Bij de brievenbussen van de flat geen naambordjes. Ook het moderne zoeksysteem bij de deur levert geen naam op. Collega-voetballers staan niet vermeld.

,,Mensen wonen hier vrij anoniem,’’ weet de bloemist van het winkelcentrum onder de flat te vertellen. Er zullen volgens hem derhalve weinig FC-supporters zijn die weten dat Di Tommaso hier woonde, een patatje at bij snackbar De Vork en z’n boodschappen deed in de Plus.

Daarom ook geen bloemen bij de entree van de flat, waar twee bewoonsters net naar buiten komen. Ze hebben de onheilstijding op de radio gehoord. Vanochtend zagen ze twee ambulances voor het appartementencomplex. Of ze de voetballer kenden? Gewone, verder onopvallende man, zegt een van hen. Zei gewoon goeiedag in de lift. ,,Verschrikkelijk is het.’'

Oud 29-11-2005, 17:08
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wtf.
Oud 29-11-2005, 17:29
Guissie
Guissie is offline
Damn hé, ik las het net. Echt vet raar, ook zomaar opeens. Echt heel erg voor zijn naasten en FC Utrecht.

RIP
Oud 29-11-2005, 18:43
Cola
Cola is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-11-2005 @ 16:52 :
Uiteraard, ik verwacht dat het NAC publiek zich wel keurig zal gedragen maar toen ik dit bericht las dacht ik als eerste aan dat ding met Utrecht destijds over Ferry, dat bedoelde Vijf ook denk ik.
ach ja, je kan een voetbalclub niet op zijn supporters afschraffen
Oud 29-11-2005, 19:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Heel bizar, echt.
Oud 29-11-2005, 19:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Verschrikkelijk. Zo maar plots ineens. Totaal geen woorden voor.
Oud 29-11-2005, 20:16
Dennis05
Dennis05 is offline
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:22
Wammus
Wammus is offline

rip
Oud 29-11-2005, 21:59
Mikado
Mikado is offline
Aaah shit man, zijn vrouw was ook nog zwanger. Wat een hel moet zij door ey.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 10:22
Gimme more beer
Citaat:
nick roozeboom schreef op 29-11-2005 @ 19:43 :
ach ja, je kan een voetbalclub niet op zijn supporters afschraffen
Dat zou ik ook zeggen als ik voor ajax was.
Oud 30-11-2005, 10:54
McDuck
McDuck is offline
Rust in vrede

Meer valt er niet te zeggen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 13:19
fractuur
fractuur is offline
Vrouw en zoontje achtergelaten..

In Utrecht is het seizoen nu niet heel leuk meer..
Oud 30-11-2005, 14:08
one.
one. is offline
Zonde, het was een goede voetballer.

r.i.p.
Oud 30-11-2005, 15:09
Verwijderd
Rest In Peace
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:30
Mikado
Mikado is offline
ben net bij het stadion geweest, er liggen heel veel bloemen maar ook sjaaltjes van andere clubs (heb den bosch, nec, sparta, feyenoord gezien).
echt klasse van Wesley Sneijder (werd zondag uitgefloten-scholden) dat hij langs kwam.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:43
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mikado schreef op 30-11-2005 @ 16:30 :
ben net bij het stadion geweest, er liggen heel veel bloemen maar ook sjaaltjes van andere clubs (heb den bosch, nec, sparta, feyenoord gezien).
echt klasse van Wesley Sneijder (werd zondag uitgefloten-scholden) dat hij langs kwam.
ja toen ik vanmorgen die foto zag zat ik ook wel te denken, op het moment dat die utrechtsupporters sneijder dat ziendoendenk ik toch dat ze zich stilletjes kapot schamen

begrijp me verder niet verkeerd hoor....k kreeg ook kippenvel toen ik het hoorde gisterochtend
Oud 30-11-2005, 17:01
Cola
Cola is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-11-2005 @ 11:22 :
Dat zou ik ook zeggen als ik voor ajax was.
iig Ado Den Haag en FC utrecht supporters maken zich vaker ten schande dan Ajax supporters,

Denk bij Ado bijv. aan: Silvie is de hoer van Amsterdam

Denk bij Utrecht bijv. aan: Hamas, Hamas alles joden aan het gas
Oud 30-11-2005, 17:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 30-11-2005 @ 18:01 :
iig Ado Den Haag en FC utrecht supporters maken zich vaker ten schande dan Ajax supporters,

Ze ontlopen elkaar zeker niet veel.
Oud 30-11-2005, 18:29
Rohit
Rohit is offline
Echt zwaar verrot
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 14:16
Verwijderd
Bon voyage DiTo!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:31
Gimme more beer
Citaat:
nick roozeboom schreef op 30-11-2005 @ 18:01 :

Gast, je snapt er echt niets van he?

Anyway, ik ben gisteren nog bij het Utrecht stadion geweest onderweg naar Nijmegen met een vriend van me. Best indrukwekkend. Hij wilde een sjaaltje achterlaten, dat heb ik toen ook gedaan. Je wilt toch even wat van je laten horen of zien, het is verschrikkelijk als zoiets gebeurt.
Oud 01-12-2005, 21:06
Ketjing
Ketjing is offline
Wat een indrukwekkende beelden zag ik net,

"Voortaan staat we met zn 12en op het veld"
J.P. de Jong
Oud 01-12-2005, 23:43
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 01-12-2005 @ 22:06 :
Wat een indrukwekkende beelden zag ik net,

"Voortaan staat we met zn 12en op het veld"
J.P. de Jong
Ook een fantastisch gebaar dat nr. 4 voortaan niet meer gebruikt wordt. Ik had echt kippenvel bij die speech van de Jong. Ook prachtig hoe het publiek de rouwstoet begeleide.
Oud 02-12-2005, 07:19
Wawl
Wawl is offline
Emotionele toespraak.
Oud 02-12-2005, 15:33
DSaj
DSaj is offline
Wow, mooi afscheid. Heb het helaas gisteravond moeten missen, maar heb even het nieuws gekeken. Vooral dat stuk met die fakkels en "You'll never walk alone", toen kreeg ik wel een spreekwoordelijk brok in de keel.

Mooi, het ga je goed Di Tommaso
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 15:36
Verwijderd
RIP DITO!

zeer matig dit hoop dat zijn vrouw het allemaal aankan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten