![]() |
vertaling
Kmoet voor frans zinnen vertalen en het onderwerp van de les is emploi des auxilaires maar kzit nu op een andere school en in mijn vorige school hebk dus nooit zinnen moeten vertalen en nu wel dus das wel effe van wauw...!
als iemand me zou kunnen helpen met volgende zinnen : *het is ons gelukt alle waren van de hand te doen. *hij heeft vergeten de klok op te winden *bent u vergeten wat ik u gezegd heb ? *vader is vanmorgen de vaart overgezwommen *hij heeft myn goede raad gevolgd *dat is me verdacht voorgekomen *ik ben alles vergeten als er aub een talenknobbel my zou kunnen helpen ! PLEASE ! thanks |
Citaat:
|
Citaat:
* il a oublié de (?) l'horloge. * avez-vous oublié ce que je vous ai dit? * ce matin, mon père a nagé (?) * il a suivi mon bon conseil. * ça m'a paru (?) * j'ai tout oublié bij het eerste vraagteken moet het werkwoord opwinden gewoon in de infinitief/noemvorm staan, zoek het gewoon op. derde vraagteken: zoek gewoon het woord verdacht op en plaats het in de zin. de eerste zin weet ik helemaal niet. bij het tweede vraagteken moet de vaart komen, maar dat kan k niet vertalen (zoek op) en nager is gewoon zwemmen, niet overzwemmen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. succes ermee en als je nog hulp nodig hebt, mail je me maar! liefs, Emilia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |