Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
* il a oublié de (?) l'horloge. * avez-vous oublié ce que je vous ai dit? * ce matin, mon père a nagé (?) * il a suivi mon bon conseil. * ça m'a paru (?) * j'ai tout oublié bij het eerste vraagteken moet het werkwoord opwinden gewoon in de infinitief/noemvorm staan, zoek het gewoon op. derde vraagteken: zoek gewoon het woord verdacht op en plaats het in de zin. de eerste zin weet ik helemaal niet. bij het tweede vraagteken moet de vaart komen, maar dat kan k niet vertalen (zoek op) en nager is gewoon zwemmen, niet overzwemmen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. succes ermee en als je nog hulp nodig hebt, mail je me maar! liefs, Emilia
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vertalen met de vertaling erbij Dynamico | 10 | 03-03-2004 21:22 | |
Zijn er een paar mensen die spaans kunnen en een paar zinnetjes willen vertalen? Dr_Love | 12 | 23-05-2002 14:26 | |
Software & Hardware |
Hoe maak ik zelf vertaal proggies? Tiger_Wolf | 5 | 02-01-2002 10:05 | |
De-Hoe-Vertaal-Ik-Een-Latijnse-Zin-Tutorial(-Deel-1?) John-17 | 3 | 31-12-2001 18:51 | |
Site voor Grieks Pallas deel 3 vertalingen? LilPrincess | 5 | 23-06-2001 17:04 | |
Catullus vertalingen op nieuwe vertalingen homepage MV uit E | 1 | 04-02-2001 17:14 |