Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Karten voor meisjes?!?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=131611)

Nummer10 18-06-2002 13:46

Karten voor meisjes?!?!

Tja tis weer het einde van het jaar en dan gaan we bijna altijd karten. Nu vroeg ik me af wat meisjes hiervan vinden? Normaal ging ik alleen met jongens maar omdat ik een meisje leuk vind en de andere jongens vinden die vriendinnen van haar ook wel leuk wilden we die dus meevragen maar we vragen ons af of het wel iets is? Wat zouden jullie (meiden) ervan vinden? Te duur of te gevaarlijk of weet ik veel

miro 18-06-2002 13:48

Ik vind t supergaaf! Wil binnenkort ook weer ns gaan, alleen ik vlieg altijd uit de bocht (dan krijg ik n waarschuwing :( ) naar maar tis dus gaaf :D

Kubstudent 18-06-2002 14:00

Citaat:

Nummer10 schreef:
Tja tis weer het einde van het jaar en dan gaan we bijna altijd karten. Nu vroeg ik me af wat meisjes hiervan vinden? Normaal ging ik alleen met jongens maar omdat ik een meisje leuk vind en de andere jongens vinden die vriendinnen van haar ook wel leuk wilden we die dus meevragen maar we vragen ons af of het wel iets is? Wat zouden jullie (meiden) ervan vinden? Te duur of te gevaarlijk of weet ik veel
Ik zie niet helemaal het verband met R&L, misschien beter Lifestyle ofzo???

Maar vraag gewoon aan die meiden of ze dat leuk zouden vinden... Er zijn meiden die vinden het niets om met hoge snelheid door zo'n smal circuit te rijden... :D

Nummer10 18-06-2002 14:09

lifestyle?? ik kart net 4 of 5 x per jaar haha maar het ging eigenlijk om het uitvragen en dat vind ik toch bij liefde & relaties horen

Kubstudent 18-06-2002 14:10

Citaat:

Nummer10 schreef:
lifestyle?? ik kart net 4 of 5 x per jaar haha maar het ging eigenlijk om het uitvragen en dat vind ik toch bij liefde & relaties horen
Ach, voordeel is... het aan de forumbazen om te beslissen...

Maar vraag het die meiden gewoon... ;) Misschien dat de meiden het hier een wereldidee vinden, maar dat die dames het een k*t idee vinden...

Nummer10 18-06-2002 14:33

Dan ga ik haar maar eens bellen......

Dark Angel 18-06-2002 15:14

Ik vind het reuzetof :D

Mark 18-06-2002 15:34

Hetzelfde ga ik dit jaar doen. :)

Met z'n 8én karten, ook een aantal meiden erbij.. (y) en die vinden het helemaal te gek denk ik... :)

Nummer10 18-06-2002 15:52

Denk je? ;)

Maarja ze gaat dus mee ze weet alleen nog niet of ze al haar vriendinnen meeneemt (kan er max 8 meenemen in mn auto). Denk dat ik toch maar een beetje rustig rijd haha normaal duw ik mn vrienden wel eens de banden in maar iedereen heeft een helm op dus misschien ram ik wel de verkeerde eraf :D

ilsy 18-06-2002 16:11

Karten is supertof dus waarom niet voor jongens én meiden!?!
Denk dat het meer aan je karakter ligt of je dit wel/ niet leuk vind om te doen..maar ik persoonlijk zou het totaal niet erg vinden als een jongen vroeg of ik mee wilde karten!! :D

Freyja 18-06-2002 16:11

Donders cool :D:D:D

Te gevaarlijk?!? :rolleyes: Wie het niet durft is een mietje, of het nou een jongen of een meid is. Mijn moeder durft het nog (ok, das dan ook een snelheidsmaniak, maar goed).
Te duur? Hmjah, dat wel, maar dat heb ik er wel voor over :D

zeep007 18-06-2002 18:10

Karten is juist superkewl :d :d :d

Roos 19-06-2002 07:45

Citaat:

Nummer10 schreef:
lifestyle??
Nee joh, wat heeft karten nou met je lifestyle te maken, dit is meer kantine denk ik

Mij lijkt het supercool om een keer te karten :)

ABgirl 19-06-2002 19:04

Heel leuk!!!!!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.