Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Waar let jij op? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1317781)

missjackie 09-12-2005 13:15

Waar let jij op?

Ik vroeg me af:
-Waar letten jongens op bij meisjes? en dan heb ik het over het uiterlijk..

-Waar letten meisjes op bij jongens?

Ik zelf houd er van als iemand een positieve uitstraling heeft, mooie ogen... hoeft niet perse een lekker ding te zijn, als hij maar 'iets' heeft;)

luchtballon 09-12-2005 13:17

ik hou zo van een negatieve uitstraling en lelijke ogen.

missjackie 09-12-2005 13:20

Gelukkig heb je dan ruim keus, er lopen genoeg van dat soort rond!;)

luchtballon 09-12-2005 13:23

Citaat:

missjackie schreef op 09-12-2005 @ 14:20 :
Gelukkig heb je dan ruim keus, er lopen genoeg van dat soort rond!;)
mja goed sorry, maar ik neem aan dat iedereen wat jij zei zei wel leuk vind.

maar dan echt: ik vind het leuk als hij wel enigszins stoer is en relaxed oogt. ook vind ik halflang haar leuk maar dat hoeft niet. Verder val ik op dingen die bij alle mensen op wie ik viel anders waren/zijn.

Paranoide 09-12-2005 13:28

Goed verzorgd lang haar, bakkebaarden en ik dig wipneuzen. En voor de rest blabla ogen blabla handen blaaa uitstraling blaaaaa.

B-Hooligan 09-12-2005 13:42

Ik let meestal erg goed op haar uistraling en haar gezicht...meestal zie ik dan wel of ze een beetje een goed karakter heeft of niet! En verder let ik ook een btje op (om het netjes te zeggen) haar derriere! Maar dat is iets wat alle jongens eigenlijk wel hebben...de ene let bij meiden meer op haar borsten en de andere op haar achterste!

Vice 09-12-2005 14:28

Als eerst het gezicht en daarna het figuur.

nare man 09-12-2005 14:31

Of ze een 'open' gezicht heeft. Ik hou van goedlachse en spontaan overkomende vlotte meisjes.

MevrouwM 09-12-2005 14:44

Hij moet gewoon iets hebben, vaak doen mooie bruine ogen het erg goed.
en ''vroeger'' keek ik altijd naar lengte (ik hield me ook voor dat ik van grote jongens hield).
Alleen heb ik nu een vriend die klein is. Haha... maar zijn ogen, daar kan niemand tegenop!!

catootje 09-12-2005 14:45

Als ik iemand voor de eerste keer zie (en eerste keren daarna) op het gezicht, spontaanheid, beweging.
Daarna op de rest van het uiterlijk, wat opvalt.

Silvie 09-12-2005 15:59

Een jongen valt bij mij meestal op door de uitstraling.
Vaak let ik er ook op hoe die jongen eruit ziet, want ik val gewoon meestal echt alleen op jongens met bruine haren. En daarbij moet hij echt niet patserig gaan doen want dan knap ik er al meteen op af.

woezel 09-12-2005 16:02

uitstraling, handen, en zn gedrag :p ( niet te luidruchtig, geen aandachtstrekker, beetje een "loner" zelfs)

davante 09-12-2005 16:30

ogen en gezicht. Dat is alles ;) ik denk dat je aan de ogen en het gezicht een beetje kunt zien hoe iemand is.

Iduna 09-12-2005 16:40

Ik let op alle mannen, vooral de (voor de meeste mensen) onopvallende mannen die er nonchalant maar netjes verzorgd uitzien en die af en toe een beetje ondeugend uit hun ogen kijken. :bloos:
- Kleur haar maakt me niks uit, als hij maar vol haar heeft.
- mooie ogen
- open houding
- lieve uitstraling
- verzorgd uiterlijk (mooie handen)
- lange mannen
- geen slank postuur
(y)

BrunetJuh 09-12-2005 17:24

Ik let meestal op de uitstraling en zijn ogen.

LOLA3000 09-12-2005 17:29

Waarom is er al een paar keer 'mooie handen' genoemd, daar let niemand toch serieus op?

gurl19 09-12-2005 18:21

Ik vind handen van jongens nooit echt mooi. Zo grof, zulke korte nagels, te veel eelt! Tenzij van jongens die kantoorbaan ofzo hebben. Maar bouwvakkers of vrachtwagenchauffeurs hebben geen mooie handen!

Verder let ik op uitstraling. Het moet een spontane en lieve uitstraling zijn. Glimlach vind ik ook belangrijk, Maar toch ben ik wel zo iemand die naar innerlijk kijkt. Ik vond mijn vriend in het begin niet echt bijzonder. Maar zijn karakter is geweldig. En hoe langer ik hem ken, hoe meer mooie uiterlijke dingen mij opvallen. Wat ik dus niet zag de eerste keer!

Iduna 09-12-2005 18:24

Citaat:

LOLA3000 schreef op 09-12-2005 @ 18:29 :
Waarom is er al een paar keer 'mooie handen' genoemd, daar let niemand toch serieus op?
Ik vind rouwrandjes echt. (n) Het moeten geen zachte vrouwenhanden zijn, maar van mij mogen ze wel een beetje moeite doen om hun handen te verzorgen. :)

woezel 09-12-2005 18:49

Citaat:

ik hou net wel van groffe handen

Warsocket 09-12-2005 19:46

uitelrijk eigelijk niet bijster veel

vooral of het uiterlijk en vooral gezich "open en karakteristiek" overkomt

mls je zon miss universe smoel hebt hoef je bij mij niet ana te komen

gewoon een leuk gezicht met iets eiges wat karakter uitstraalt

Kazet Nagorra 09-12-2005 19:48

Citaat:

missjackie schreef op 09-12-2005 @ 14:15 :
Ik vroeg me af:
-Waar letten jongens op bij meisjes? en dan heb ik het over het uiterlijk..

Ik val op mooie vrouwen.

BCR 09-12-2005 19:53

Oh, ik let heel erg op de manier van bewegen. Ik kan echt vallen op een bepaalde manier van lopen, bewegen en praten. Is moeilijk uit te leggen, maar sommige jongens hebben dat.

Verder let op het haar, schoenen en broek :D Ik val op een (quasi) nonchalante stijl (y)

langejongen 09-12-2005 20:08

Eerst het karakter en dan de rest.

nare man 10-12-2005 02:00

Karakter kun je natuurlijk door de buitenkant heen al ruiken als ze op straat loopt (y)

perseus 10-12-2005 12:51

Vooral mooi lang haar en een leuke glimlach. Een idioot geluid bij het lachen heeft in mijn oren ook altijd wel wat. ^_^

Chloe Siere 10-12-2005 12:56

Verzorging, ogen, uitstraling, lengte, lach... Echt die standaard dingen. Het is niet echt een standaard iets. Het is een combinatie van alles wat een persoon interessant maakt.

En innerlijk is zooo belangrijk. Een eerste contact kan me al laten afknappen.

Chloe Siere 10-12-2005 12:57

Citaat:

perseus schreef op 10-12-2005 @ 13:51 :
Vooral mooi lang haar
Dan zal mijn haar je vast wel bevallen :D :p

perseus 10-12-2005 12:59

Citaat:

Chloe Siere schreef op 10-12-2005 @ 13:57 :
Dan zal mijn haar je vast wel bevallen :D :p
Ja, inderdaad, maar duidelijke foto's zijn gewenst. ;)

Qamra 10-12-2005 13:09

Mooie ogen en een mooie, eerlijke en open lach. En mooie handen (echte mannen handen, grof en groot.. maar wel mooi verzorgt) en onderarmen.

Hmmja :o

Chloe Siere 10-12-2005 13:15

Citaat:

perseus schreef op 10-12-2005 @ 13:59 :
Ja, inderdaad, maar duidelijke foto's zijn gewenst. ;)
:D Dat is denk ik in het echt het beste te beoordelen.

perseus 10-12-2005 13:15

Citaat:

Chloe Siere schreef op 10-12-2005 @ 14:15 :
:D Dat is denk ik in het echt het beste te beoordelen.
Tja, dan houdt het op. :P

marzo 10-12-2005 17:09

ik let niet op speciale dingen.. sommige meisjes hebben "et" toch gewoon.... :bloos:

Freyja 10-12-2005 17:20

Citaat:

Jawel hoor, lelijke handen zijn een afknapper. Mooie slanke, stevige, grote handen (y)

En verder verschilt het per persoon wat ik nu precies aantrekkelijk aan hem vindt, dat lijkt mij logisch. Mooie ogen en mooie schouders/bovenarmen doen het echter bijzonder goed :P

Spiteful 10-12-2005 17:35

Citaat:

Chloe Siere schreef op 10-12-2005 @ 13:56 :
Een eerste contact kan me al laten afknappen.
Uiteraard. Ik heb eens ergens gelezen (in een artikel dat we moesten bespreken op school, dus zal wel iets van waar zijn) dat vrouwen al in de eerste 5 min. van een kennismaking met een man besloten hebben of hij een potentiële sekspartner is en maar zelden van dat besluit afwijken. Dus jongens, maak je maar alvast zenuwachtig voor de volgende keer dat je een meisje leert kennen.
Voor mannen geldt die regel totaal niet, mannen houden simpelweg zoveel mogelijkheden open als ze kunnen, want het is altijd de vrouw die kiest.
Tja, toch wat bedenkingen bij, ik maak nl. in de eerste 5 min. altijd een bedenkelijke indruk :p

on-topic: ik ben al voor vanalles en nog wat gevallen, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Maar ik denk toch dat ik een lichte voorkeur heb voor bruin/donker haar.

zow 10-12-2005 17:50

een uitstraling die je al gelijk op je gemakt stelt :)
bij sommige mensen voel je, je altijd zo onzeker :s
maar soms ontmoet je is iemand waarmee het gelijk klikt (y)
en of diegene nou donker, blond, bruin of zwart is dat maakt mij niks uit :p

al moet ik eerlijk zeggen dat ik krulletjes altijd wel leuk vind :bloos:
en iemand moet niet zo macho zijn, daar knap ik gelijk op af (n)

belleblaasbel 10-12-2005 17:54

bakkebaarden, lang(er) haar, uitstraling natuurlijk, humor en een beetje luidruchtigheid.

nietzijweer 10-12-2005 17:55

Citaat:

Paranoide schreef op 09-12-2005 @ 14:28 :
Goed verzorgd haar, bakkebaarden en ik dig wipneuzen. En bruine ogen :D

Dragon_Fly 10-12-2005 18:02

Citaat:

MevrouwM schreef op 09-12-2005 @ 15:44 :
Hij moet gewoon iets hebben, vaak doen mooie bruine ogen het erg goed.
en ''vroeger'' keek ik altijd naar lengte (ik hield me ook voor dat ik van grote jongens hield).
Alleen heb ik nu een vriend die klein is. Haha... maar zijn ogen, daar kan niemand tegenop!!

Ik deed dat eerst ook altijd, maar toen kreeg ik een heel lief vriendje die wel kleiner dan mij was.. Nu istie groter dus :o

ot: ik hou van lieve jongens.. die handen.. tsja.. moeten gewoon goed voelen, of het nou 'werk' handen zijn of niet :) ik weet het eigenlijk niet, gewoon, een lieve jongen. :)

Gwinnie 10-12-2005 18:12

Of het verzorgd is.
Gezellige/vriendelijke uitstraling.

Verder weet ik het eigenlijk niet precies. Ik denk dat ik het maar het best 'De X-factor' kan noemen..

gekkedoos 10-12-2005 20:21

tja... ook die X-factor he :)
Ik vind het echt heel moeilijk te beschrijven wat die nou inhoudt..
Maar meestal zijn het wel lange , donkere jongens die een soort van rust/nonchalance uitstralen..eigenlijk een beetje alsof het ze allemaal niks kan schelen, ( maardan stiekum toch wel haha)

naja...op zon soort jongens val ik dus ongeveer :s

duivelaartje 10-12-2005 20:49

Citaat:

*Juliah* schreef op 09-12-2005 @ 17:40 :
Ik let op alle mannen, vooral de (voor de meeste mensen) onopvallende mannen die er nonchalant maar netjes verzorgd uitzien en die af en toe een beetje ondeugend uit hun ogen kijken. :bloos:
- Kleur haar maakt me niks uit, als hij maar vol haar heeft.
- mooie ogen
- open houding
- lieve uitstraling
- verzorgd uiterlijk (mooie handen)
- lange mannen
- geen slank postuur
(y)

Ja!!

Kleine aanpassing: donker haar ;) en ze hoeven niet perse onopvallend te zijn, maar iig niet een die alle meisjes leuk vinden. Ook weer zo saai, ik vind iemand die wat meer 'bijzonder' is veel leuker. :bloos:

Iduna 10-12-2005 21:07

Citaat:

duivelaartje schreef op 10-12-2005 @ 21:49 :
Ja!!

Kleine aanpassing: donker haar ;) en ze hoeven niet perse onopvallend te zijn, maar iig niet een die alle meisjes leuk vinden. Ook weer zo saai, ik vind iemand die wat meer 'bijzonder' is veel leuker. :bloos:

(y)

Ik had ook altijd de voorkeur voor donker haar, maar de laatste tijd ben ik gevallen voor mannen met blond haar :bloos:

Nee, niet onopvallend, maar ze moeten niet te goed weten dat ze zeer aantrekkelijk zijn en andere vrouwen ook niet ja. :D

Vice 10-12-2005 21:56

Ze moet er overgens vrouwelijk uitzien. Dus niet een of ander manwijf.

pyres 10-12-2005 22:06

ik val meestal op blond (dat is me recent opgevallen na lang nadenken over alle jongens die ik ooit leuk heb gevonden, over het algemeen zijn ze blond) maar ik let niet zozeer op uiterlijk.

innerlijk is voor mij het belangrijkste aangezien je daar verder op moet gaan bouwen.

met andere woorden; weet je nou zeker dat je voor elkaar gemaakt bent als die andere persoon blauwe ogen heeft ofzo? (ik noem maar wat ;O)

Noelie 11-12-2005 18:31

Ik let er vooral op, of hij gespierde armen heeft.
Een mooi gespierd lichaam. (maar niet te erg he)
;) (y) :D

Ostentation 11-12-2005 19:29

Citaat:

woezel schreef op 09-12-2005 @ 17:02 :
uitstraling, handen, en zn gedrag :p ( niet te luidruchtig, geen aandachtstrekker, beetje een "loner" zelfs)
handen vind ik ook heel belangrijk ja, lange nagels vind ik echt IEHW.

en hij hoeft niet superknap te zijn, dan overtreft hij mij alleen maar.

Als ik makkelijk met hem kan praten vind ik het al gauw goed.

Sarah 11-12-2005 19:59

Echt zuiver uiterlijk? Donker haar, bij voorkeur halflang met een slag erin, groene ogen, symmetrisch gezicht, normale neus, mannelijke wenbrauwen (maar geen monobrauw), geen terugwijkende kin (maakt me niet uit of de kin smal of breed is zo lang dat niet extreem is), normale mond (geen erg dikke of dunne lippen, geen erg smalle of brede mond), normale lengte of misschien iets kleiner, normale bouw of misschien iets breder, normale hoeveelheid spieren (gewoon alsof-ie actief leeft en zo af en toe sport, maar geen bodybuildertype), niet dik of mager, en geen viesheid (vet haar, vieze kleren, etc).
Natuurlijk zijn dit geen eisen ofzo, dit is gewoon wat ik het mooist vind.

Belangrijker eigenlijk zijn andere dingen die je ook waarneemt in de eerste minuut dat je iemand ziet; dat iemand wel sociaal overkomt maar toch wat terughoudend, goedlachs is, een leuke lach heeft, een beweeglijk gezicht (dus geen star masker), zich open opstelt tegenover mensen, dat vind ik belangrijker. Dus dat is waar ik echt op lét.

duivelaartje 11-12-2005 20:36

Citaat:

*Juliah* schreef op 10-12-2005 @ 22:07 :
Nee, niet onopvallend, maar ze moeten niet te goed weten dat ze zeer aantrekkelijk zijn en andere vrouwen ook niet ja. :D
Inderdaad. :D

ZerO 11-12-2005 20:50

ik rij tegen mannen op zodat ik kan voelen wat ze in huis hebben :)

Mr.Oizo 11-12-2005 21:11

Wat ze uitstraalt is belangrijk. Verder kijk ik eigenlijk naar het geheel: het figuurtje en het koppie. En bij het koppie vooral naar haar ogen en haar (ik vind lang haar supermooi, kortgeknipt jongensachtig haar vind ik niks (n) ). Ook kijken of ze niet al te ordinair gekleed is en zo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.