Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar dan echt: ik vind het leuk als hij wel enigszins stoer is en relaxed oogt. ook vind ik halflang haar leuk maar dat hoeft niet. Verder val ik op dingen die bij alle mensen op wie ik viel anders waren/zijn.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder verschilt het per persoon wat ik nu precies aantrekkelijk aan hem vindt, dat lijkt mij logisch. Mooie ogen en mooie schouders/bovenarmen doen het echter bijzonder goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor mannen geldt die regel totaal niet, mannen houden simpelweg zoveel mogelijkheden open als ze kunnen, want het is altijd de vrouw die kiest. Tja, toch wat bedenkingen bij, ik maak nl. in de eerste 5 min. altijd een bedenkelijke indruk ![]() on-topic: ik ben al voor vanalles en nog wat gevallen, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Maar ik denk toch dat ik een lichte voorkeur heb voor bruin/donker haar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik hou van lieve jongens.. die handen.. tsja.. moeten gewoon goed voelen, of het nou 'werk' handen zijn of niet ![]() ![]()
||
Citaat:
Kleine aanpassing: donker haar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had ook altijd de voorkeur voor donker haar, maar de laatste tijd ben ik gevallen voor mannen met blond haar ![]() Nee, niet onopvallend, maar ze moeten niet te goed weten dat ze zeer aantrekkelijk zijn en andere vrouwen ook niet ja. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en hij hoeft niet superknap te zijn, dan overtreft hij mij alleen maar. Als ik makkelijk met hem kan praten vind ik het al gauw goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Waar hecht jij waarde aan? Afrodiete | 8 | 21-09-2012 17:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe goed kun jij met geld omgaan? Iduna | 68 | 07-11-2005 19:25 | |
Lifestyle |
Waar let je op bij het kopen van kleding? Verwijderd | 61 | 27-03-2004 12:10 | |
Algemene schoolzaken |
waar zou jij opletten als er een misschien wel nieuwe huisgenoot komt kijken? Verwijderd | 12 | 05-12-2003 14:58 | |
Seksualiteit |
lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet! sherine | 45 | 30-03-2003 22:43 | |
Muziek |
Waar let jij op bij muziek??? stay asleep | 43 | 12-12-2002 11:36 |