Advertentie | |
|
![]() |
|
ik let bij het kopen van kleding vooral of het mij staat.
vaak dan vind ik bijv. een broek echt super mooi, maar staat hij mij gewoon niet.. verder vind ik merk niet belangrijk, maar vaak zit er aan merk wel kwaliteit verbonden en dat vind ik toch wel belangrijk ( dit ligt er maar net aan in welke prijs klasse ik op dat moment iets wil kopen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik let vooral op of het goed te combineren is en of het origineel is,verder mag ik er absoluut nog niemand anders in hebben zien lopen,prijs doe ik niet zo moeilijk over,tot op zekere hoogte (ik heb grenzen gesteld per kledingstuk,maar die gaan steeds iets hoger liggen). |
![]() |
|
Laatste tijd voornamelijk op prijs.
Koop basisdingen zoals shirtjes en troep gewoon bij de h*m. Vind het belachelijk om veel geld uit te gaan geven voor een simpel tshirtje omdat er toevallig Evisu of weet ik 't op staat. Broeken zijn wel duur, omdat die heel lang mee moeten, dus dan voornamelijk op kwaliteit. En dan kom je toch vaak in wat duurdere zaken uit. Schoenen moeten lekker zitten, en mooi zijn. Verder ach wat, als het me niet bevalt verbouw ik 't zelf. Ik ga geen kleding niet meer aan trekken omdat toevallig iemand anders dat ook heeft. Daar moet je maar boven staan, kleding is een massaproduct dus dat risico heb je van te voren.
|
1. IK moet het mooi vinden, ik laat me niks aansmeren door andere mensen.
2. het moet wel qua onderwerp/kleur bij de rest van mijn kast inhoud passen. 3. als het meer dan 100 euro kost koop ik het niet zelf. 4. ik koop nooit 2e hands. 5. merk? band shirts hebben niet echt een merk. Broeken moeten wel goed passen heb ik geen vast merk bij, als ze maar een beetje wijd zitten. Bij schoenen heb ik ook geen vast merk, ze moeten wel bij de rest van mijn kleding passen. 6. ik let ook op of er niet teveel mensen zijn die het hebben. ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik ga shoppen weet ik vantevoren al wat ik wil hebben. Dingen zoals kleur en model staan al vast en dan maar zoeken in de winkel of ze het ook hebben. Dit is dan vooral bij broeken zo. Verder koop ik natuurlijk ook wel vaker iets "spontaan" maar dan moet het er echt leuk uitzien. Wat merk betreft boeit het me niet zo. Ik draag wel veel merkkleding, maar dan van allemaal verschillende merken. En de prijs hoef ik nooit o pte letten, want er wordt voor me betaald.
![]() |
![]() |
|
![]() |
-Het moet perfect passen natuurlijk
-Juiste kleur, ook in combinatie met andere kledingstukken -Prijs -Kwaliteit, dus meestal merk, vooral broeken -ook heel soms wasvoorschriften, dat doe ik sinds ik een keer een broek heb gekocht die alleen met koud water in de handwas mocht ![]()
|
- goede vorm
- moet matchen met iets anders uit mijn kast (soms maak ik een uitzondering en koop nóg iets wat erbij past ![]() - moet geen 'lastig stofje' zijn, dus niet iets wat je niet mag wassen ofzo (maar ik kijk niet op het labeltje hoor) - de prijs - of mijn vriendje en vriendinnen het leuk zouden vinden
|
Op prijs, kwaliteit en merk. En natuurlijk op originaliteit, net als ik ben.
Om ook maar even wat uitgebreider te reageren. Ik kijk meestal eerst naar hoe het er uit ziet, en of het bij mij/m'n andere kleren zal staan. Dan kijk ik naar de prijs en of het dan nog net zo leuk is. Ik weet van te voren eigenlijk al wat ik wil hebben als ik iets eenmaal in m'n hoofd heb. Dus het zoeken naar wat die schildknaap van een ridder boven me zegt naar de perfecte versie daar van is dan enkel nog het te overkomen obstakel.
|
Ik let op de kwaliteit, de prijs, of het gemakkelijk te combineren is met de kleren die ik al heb, of het goed zit, en of het me wel staat.
Soms koop ik gewoon iets als ik het zie hangen en ik het leuk vind. Maar soms heb ik ook al van te voren iets in m'n hoofd wat ik wil hebben, waarnaar ik dan op zoek ga. Dan maakt de prijs ook wat minder uit. Ik let maar af en toe op het merkje. Ik heb wel dingen van merken in m'n kast liggen, maar dat komt dan doordat ik de kwaliteit erg goed vond of omdat het er verder niet was. Ik soms op de orginalitiet, en koop niet gauw dingen waar iedereen al in loopt. Als iedereen met een bepaald iets loopt, dan koop ik iets wat er op lijkt (en dus wel modern is) maar net ff iets anders is.
|
Ik let op prijs, merk, kwaliteit en ja tuurlijk moet t leuk staan. Voor basisdingetjes koop ik heel veel bij H&M, niet origineel dus. Verder probeer ik wat origineler te zijn maar dat is best moeilijk.
en oja het is ook wel handig als het te combineren is met iets wat ik al heb, als dat niet t geval is zoek ik net zo lang tot ik iets gevonden heb wat er bij past.
||
Citaat:
En bij broeken/rokjes even testen of ik er mee kan fietsen, of in kan bukken. En dan inpakken ![]()
||
Citaat:
![]() en voor de laatste keer: MIJN HAAR IS NIET SLIERTIG EN VETTIG!!! zo ![]()
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() "Men uit zijn/haar metalheid niet louter door het haar." Nou ja, er zijn natuurlijk gasten van 40+ met nog lang haar en patches en bandshirts. En dat zijn bijna zonder uitzondering allemaal coole d00dz dusja wie weet. |
![]() |
|
Hoe fouter het eruitziet volgens de mensen bij mij op school dan. Hoe beter. Superwijde paarse/ geruite/ spijkerbroeken, bandshrts of shirtjes van de markt met superfoute kleuren of prints. meestal lange jas dragend. Okee zomers een zeiljas dan vooruit. *jup ik ben scout voor je het vraagt* Schoenen zijn meestal kisten, Dr martens, skateschoenen en dat soort gedoe. Veder let ik totaal niet op merken, dat boeit me nix.
|
Ik let erop of ik het kan hebben en of ik thuis nog kleren heb die erbij passen. Ik let ook heel erg op de prijs want ik heb niet veel geld en krijg ook geen geld van pappie en mammie zoals de meesten. Het moet goed passen en lekker zitten, geen klote merken zoals esprit of andere boring casual v&d troep. Een beetje bizar is hip
![]()
|
Verwijderd
|
zwart overheerst mijn garderobe...zwart met rood, of roze of groen is okay, maar met teveel kleur voel ik me zo kleuterig.
het zwarte heeft bij mij weinig met muzieksmaak te maken, zwart is stijlvol, en ja, zeer makkelijk. als het iets met kleur is, zoals mijn knalrode adidasrok, moet ie el ergens bij passen. ik ga geen gekleurde kleding kopen die nergens bij aan kan. soms probeer ik expres zoveel ogenlijk kleur te doen, maar juist dan beland ik met alleen maar zwarte dingen in het pashokje. verder let ik op de prijs, of broeken wel uitlopende pijpen heeft, misschien een beetje baggy is, je zult me nooit met toelopende broeken zien. en de prijs. stja, ik wil altijd zoveel mogelijk kopen, dus erg veel duur spul heb ik niet echt |
![]() |
|
vooral of het lekker zit en of ik er niet dik in lijk
![]() verder combineren wel, ik koop meestal kleren die makkelijk overal mee te combineren zijn. ik let ook erg op wat ik al heb, als ik bijvoorbeeld een rood leuk truitje zie maar ik heb al zoveel rood koop ik liever een andere kleur. en het moet er wel een beetje van goede kwaliteit [stof en evt. print goed gedrukt] uitzien.
|
![]() |
ik hou van afwisseling..
dus kosten m`n kleren niet zo veel.. er schiet wel eens wat uit.. maar omdat ik dus graag afwissel is het meestal wat goedkoper maar daardoor heb ik wel meer verschillende soorten dingen in m`n kast hangen... ik let er wel goed op dat ik iets koop wat ik ook echt kan combineren met wat ik al heb.. denk bijvoorbeeld aan schoenen die ik al heb en er onder moet dragen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kleding Angeloes | 55 | 14-03-2005 21:01 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
Waar let jij op bij het kopen van een kledingstuk? Verwijderd | 39 | 14-07-2002 12:32 |