![]() |
Vaginaal -vs- Anaal
Beste lezer
Ik vroeg me het volgende af: Dames, wat vinden jullie lekkerder kwa gevoel. Anaal of Vaginaal neuken, en waarom? Heren, wat vinden jullie lekkerder? Anaal of Vaginaal neuken? en waarom? Graag alleen serieuze reacties, een onderbouwing wordt gewaardeerd. Ik ben vooral geinteresseerd in de uitslag van de poll, en de ervaringen tussen jij er je partner, als het gaat om anale seks tegenover vaginale seks. het zou minder leuk zijn als er lange discussies tussen personen kwamen in dit topic. alvast bedankt voor het reageren! Grts. midget |
Dus de mogelijkheid dat je het wel vaginaal maar niet anaal gedaan hebt en ook niet nieuwsgierig bent naar anaal bestaat niet?
Hoe dan ook, beetje kansloos, ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die anaal preferen boven vaginaal. Ook niet veel mannen trouwens. Ik heb em nog nooit in een kont gestoken en ben dat ook zeker niet van plan. |
Wel handig dat je er gelijk maar vanuit gaat dat je of beide wel of beide niet gedaan hebt.
Citaat:
|
je moet het misschien anders lezen
ik heb beide niet gedaan (dus niet niet alle 2) dus dan kun je 1 van de 2 nog wel hebben gedaan, alleen niet beide. zo bedoel ik het anyway daar gaat het niet zo om :) |
Ik mis de optie ik ben vrouw en heb alleen nog vaginaal gedaan. :o
|
dus heb je beide...
vaginaal + anaal niet gedaan? dan vul je dat toch in die optie is er dus wel min of meer ;) tis ingewikkeld :) ik ga er dus vanuit dat je geen maagd bent want als je wel maagd bent denk ik niet dat je bijdrage relevant genoeg is |
Ik snap werkelijk geen biet van wat je net zei.
|
nee, sorry mijn fout
ik heb het onmogelijk opgeschreven iig, waar het om gaat is wat je lekkerder vind als je het nog nooit anaal gedaan hebt en je hebt er ook geen behoefte aan kun je net zo goed niet reageren het is vaginaal tegenover anaal wat is het lekkerst |
Midget wil er volgens mij een gedicht van maken :D
|
Citaat:
Moet je lezen als Ik ben een man/vrouw en heb ik heb nog niet allebei gedaan maar ik ben wel nieuwsgierig Zoals het er staat lijkt het juist wel of je nog maagd moet zijn, wat me een beetje vreemd lijkt, want de meeste mensen proberen waarschijnlijk eerst vaginaal voordat ze anaal proberen :o |
eerste iets meer inhoudelijke reactie dan maar?
ooit was er een jongen die bij mij een poging deed om me anaal..., nou ja, heel ver is ie niet gekomen, want ik werd van de eerste twee milimeter al niet echt heel blij.... |
ik heb met zulke polls altijd zin om op de meest onwaarschijnlijke optie te kiezen.. In dit geval : Vrouw en ik hou het meest van anaal :)
|
Er mist een optie:
Ik ben een vrouw en ik heb het nog nooit anaal gedaan, maar vaginaal vind ik lekker. Dat wou ik dus kiezen. Maar nu heb ik "ik hou meer van vaginaal" :) |
Citaat:
En ik vind het niet te vergelijken. |
nog nooit anaal gedaan
magoed miss probeer ik het nog wle ene keer als de zin daar is en mijn partner het wil |
Anaal nog nooit gedaan, maar ben opzich wel nieuwsgierig. Maar vaginaal is (y) hoor.
|
Nog nooit anaal gedaan,
ik hoef niet in de bips. |
En wat nu als ik het nog nooit anaal gedaan heb? Tenminste... Nee eigenlijk niet. Tot die tijd prefereer ik toch echt vaginale seks als je het niet heel erg vind... (y)
En ik houd van dingen aankruisen, dus of je poll resulataten nog heel waarheidsgetrouw zijn weet ik eigenlijk niet. :) |
alle meisjes die nog nooit anaal hebben geneukt zouden het eens moeten proberen!!
geen dank boyfriends |
:d :d
|
Nog nooit anaal gedaan en daar heb ik ook absoluut geen zin in. (n)
|
vind het ook niet echt goed te vergelijken, heb liever vaginaal maar op ze tijd is anaal gewoon (y) :p
|
nee anaal word ik een beetje naar van denk ik
|
Tis een beetje appels met peren vergelijken. En ik zeg nu dan ook wat ik in dat geval ook zeg: Soms heb ik zin in een appel, en soms in een peer!
|
1 keer ''gedaan'' bij nu een ex van me.. alleen ook geen succes.. ze begon gelijk te kermen van de pijn :eek:
|
Het lijkt me voor een vrouw een ervaring van enorm veel poep-deja-vu -en.
|
je naam zegt eigenlijk al genoeg... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Het heeft eigenlijk weinig met p00p te maken maar toch zal dat altijd in het achterhoofd blijven.
|
ik prefereer vaginaal :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar naar de reactie van Chloe Sierre: Ik mis de optie ik ben vrouw en heb alleen nog vaginaal gedaan. |
heb alleen nog maar anaal gedaan.
En zal altijd zo blijven :D |
Citaat:
|
wat een redenatie :confused:
|
Citaat:
|
moet je niet willen, nergens voor nodig
|
nog nooit anaal gedaan, ben er wel voor te porren om het eens te proberen maar ja, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat voor BEIDE personen een pijnlijke ervaring gaat worden...
het doet mezelf al auw als ik een veel te dikke keutel eruit pomp, maar ja, dat voel ik dan zelf niet... wel ben ik te vergelijken met een dikke keutel en dan voel ik het dus wel! hmmmm.... toch maar wel eens proberen, want wie niet waagt.... en niet geschoten is... en etc etc |
Ben een vrouw en vind vaginaal het lekkerst. Voor mij absoluut geen anaal, is mij te pijnlijk!
|
LATEN WE VAN MIJN STERRETJE GEEN RONDJE MAKEN ! :o
|
een gapend gat wel goed?
(y) |
ik heb nog nooit aan anale seks gedaan en dat is ook niet iets dat ik ooit zou willen proberen.
er is helemaal niks mis met vaginale seks :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja...
Ik vind het het lekkerst om een meisje anaal te neuken, doggystyle met haar kontje in de lucht. Langdurig & met diepe halen. D'r zit wel een 'maar' aan: ik doe t niet als het niet iets is wat ZIJ zeer opwindend vind, of graag eens wil proberen als ze het niet eerder heeft gedaan. Ik vind een meid opwindend op dat gebied als ze aangeeft dat te willen en er duidelijk plezier van heeft. En trouwens: alleen met flink veel olie of wat glijmiddel...dr zijn zat truckjes, speeltjes en technieken om te voorkomen dat het voor haar een pijnlijke ervaring is. James |
Bij mezelf anaal als ik me gewassen heb :)
|
Nee nooit. Anaal dus, vaginaal is ruim voldoende
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |