![]() |
Wat voor lifestyle-verantwoorde truukjes heb jij?
Ik ben bijvoorbeeld een idealist, die er in gelooft dat het openen van een topic op een geel forum, waarin gezegd wordt dat VANDAAG om VIJF VOOR TWAALF op NEDERLAND 3 een verschrikkelijk boeiende documentaire komt over het hoe en wat van het kapitalisme, iedereen hier spontaan gaat kijken en overtuigd wordt van het nut van biologisch eten en SP stemmen.
En jij? Loop je, als je met je moeder aan het wandelen bent, expres langs die ene winkel met dat ene jurkje in de etalage - in de hoop dat zij 'm ziet en spontaan voor je koopt? Zet jij bier in de vensterbank, in de ijdele hoop dat iemand binnenkomt om samen met jou te drinken, zodat de eenzaamheid jou een avondje bespaard wordt? Zet je je goede cijfers groter in je agenda dan de slechte, omdat je in de veronderstelling bent dat de goede cijfers dan meer opvallen? Die documentaire waar ik het net over had begint overigens over acht minuten. :) Zet je je muziek extra hard, omdat je wil dat iedereen ziet wat voor een geweldige muzieksmaak je hebt? Post je extra veel drama op je LJ omdat je epoints wil? Overigens is dit het tweede deel van die documentaire. Het eerste deel is al geweest. De derde komt volgende week woensdag, zelfde tijd, zelfde zender. Praat je om, door en tussen de regels heen in de hoop dat je je luisteraars kunt hypnotiseren met het idee "er was iets met een VERTEL OP! :) |
paar dagen voor Sinterklaas zei ik tegen mn moeder: 'het nieuwe harry potter boek schijnt toch wel erg leuk te zijn.'
oftewel koop die! |
ik zet de muziek extra hard en steek een sigaret op als me dat wel lifestyle verantwoord lijkt. :(
|
Ik zei laatst ook zoiets tegen mijn moeder, ik zei, "Mam, Michael Moore maakt best wel leuke documentaires die om vijf voor twaalf, op woensdag 7, 14 en 21 december te zien zijn, op Nederland 3. Wist je dat? :)"
Maar ze vatte die hint niet echt op, geloof ik. :( |
Nee. Tenzij er kids/metalheads langs m'n kroeg lopen, dan gaat het volume wat harder en draai ik muziek om ze binnen te krijgen.
|
jedi mind trick uhuhuh
|
Als ik een chocomelvlag had, zou ik hem aan mijn huis hangen.
Verder doe ik aan fototechnische trucjes in fototopics, en wink ik onophoudelijk naar huisgenoten als ik hulp nodig heb. Vervolgens spreek ik ze weken niet, (Y). |
mwah, mn muziek is regelmatig aan de overzijde van de straat nog te horen, maar dat komt omdat ik van harde muziek geniet
|
mijn hele leven hangt af en is gebaseerd op zulke momenten. :(
|
Citaat:
|
Paranoide je maakt wel moeilijke topics hoor. :(
Als ik een cd die ik gekopieerd heb origineel koop, dan geef ik de kopie aan een vriend en op die manier dwing ik iedereen mijn muzieksmaak op. Ik heb zelfs wel eens een gekopieerde cd in de trein laten liggen met een briefje erbij VOOR DE EERLIJKE VINDER GENIET ERVAN en ik was van plan om een landelijk platform op te gaan richten dat zich hiermee bezig houdt. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij ben ik niet zo sneaky.
|
huu
|
Ja gister nog, "pap ik ga een bus abonnement vragen voor mn verjaardag" en dan weet ik al dat hij dat onzin vind en ik het gewoon krijg :o.Nu draai ik heel hard oversekste nummers om de schoonmaakster snel weg te krijgen I WANNA LICK YOU SO BAAAD
|
vette docu idd... en nee ik heb het niet gekeken omdat jij het in dit topic poste.. :p het heeft mijn intresse, en ik doe er een studie naar :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is wel gaaf.
|
jeuj (y)
|
lala
|
:d
|
huh?
|
we're building an army!
|
Citaat:
PRIKKELS. |
Ik verander weleens van nickname zodat mensen mij vernieuwend en interessant vinden :) :) :)
|
Meestal als ik met mijn ma in de stad loop begin ik veel over dat ene truitje te lullen in de hoop dat ik die van d'r krijg. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |