![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben bijvoorbeeld een idealist, die er in gelooft dat het openen van een topic op een geel forum, waarin gezegd wordt dat VANDAAG om VIJF VOOR TWAALF op NEDERLAND 3 een verschrikkelijk boeiende documentaire komt over het hoe en wat van het kapitalisme, iedereen hier spontaan gaat kijken en overtuigd wordt van het nut van biologisch eten en SP stemmen.
En jij? Loop je, als je met je moeder aan het wandelen bent, expres langs die ene winkel met dat ene jurkje in de etalage - in de hoop dat zij 'm ziet en spontaan voor je koopt? Zet jij bier in de vensterbank, in de ijdele hoop dat iemand binnenkomt om samen met jou te drinken, zodat de eenzaamheid jou een avondje bespaard wordt? Zet je je goede cijfers groter in je agenda dan de slechte, omdat je in de veronderstelling bent dat de goede cijfers dan meer opvallen? Die documentaire waar ik het net over had begint overigens over acht minuten. ![]() Zet je je muziek extra hard, omdat je wil dat iedereen ziet wat voor een geweldige muzieksmaak je hebt? Post je extra veel drama op je LJ omdat je epoints wil? Overigens is dit het tweede deel van die documentaire. Het eerste deel is al geweest. De derde komt volgende week woensdag, zelfde tijd, zelfde zender. Praat je om, door en tussen de regels heen in de hoop dat je je luisteraars kunt hypnotiseren met het idee "er was iets met een VERTEL OP! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||