![]() |
Nothing Done Release show!
|
Wat een verrassing, Hengelo. Randstad releaseshow ook nog ergens? De Bilt ofzo? ;)
|
oorspronkelijk was de ACU de bedoeling ofzo.
maar ach deze show stond al, dus hoeven we niks te regelen ofzo. |
Precies, en te vaak in NL spelen is ook maar kut!
|
Hoe erg gaan die Amerikaanse bands niet aanslaan in Europa? LOJ trekt misschien nog wat Duitsers en een handjevol Nederlanders maar verder...
Wel siked voor de ND lp. 1,5 jaar na je eerste echte show een full uitbrengen, netjes. |
RNR kan ik ook niet veel mee maar wat ik van LOJ gehoord heb kan me wel bekoren.
|
Ik hoop erbij te zijn.
|
LOJ is dan WEL weer cool.
|
nummer klinkt wel aardig, alleen zo verdomd kort.
|
Toffe zang, verder beetje saai, maar da's hardcore natuurlijk.
|
Ach ja het is geen Good Clean Fun he...
|
Haha, over GCF kan je zeggen wat je wilt, maar t is een geweldige live band, altijd een groot feest.
|
ja bij the palookas ook, dus wat is je punt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil ik wel even doen hoor, toch reclame op tv. Maargoed, ik zeg dat ik ND saai vind klinken, DeadNation komt met zn altijd gevatte opmerkingen waarin ie bijvoorbaad alvast aanneemt dat ik GCF de meest geweldige hardcore band die er bestaat vind (lees je maar eens in in de GCF forum geschiedenis), ik reageer zoals de afgelopen 1200 keer weer t zelfde met dat er veel over GCF te zeggen valt maar dat het een geweldige live band is en niet per definitie een geweldige hc band, en jij komt met een ska band aan zetten. |
samenvatting die altijd wel geldig is:
deadnation is de hardcore en gitaargod, jij snapt het totaal niet, ik luister de hele dag de descendents en arjan en jasper spelen in de beste straightedge band van europa. |
Gitaargod? Dat word afgaan als een gieter.;)
Ach weet je wat het is. Opmerkingen als: Citaat:
|
Dus ik mag niet zeggen dat ik iets saai vind klinken omdat ik dan een paar hardcore muziekanten op hun pik trap?
Ik was in de veronderstelling dat as-ice er was voor de hc-gravers om jezelf klaar op te trekken en de rest van de wereld voor universeel onbegrip. Overigens wil ik met mijn " maar da's hardcore natuurlijk." alleen verduidelijken dat ik niet wil zeggen dat dit een slechte band oid is. En mocht je van mijn mening niet gedient zijn, dan lees je het simpel weg toch niet :) |
Je suggereert dat hardcore van nature saai is met die zin. Of je vind dat gewoon of je bedoelt iets anders en heb je t simpelweg niet goed verwoord.
Waar je asice zin over gaat kan ik niet ontdekken, maar dat interesseert me verder eigenlijk niet. |
may b
|
powertrip: ik had het als buitenstaander 1 van de gaafste hc songs van het moment gevonden!
|
Citaat:
|
ik hou van dit soort topics
|
True.
Verder moet dat hele gekanker over kankeren op hardcore eens voorbij zijn. Alsof hardcore zo fantastisch is, kom nou. Kijk godverdomme eens langer dan je neus lang is. Dat mocht wel eens gezegd worden. Alleen op de manier hoe pruttelpot het doet is het irritant, aangezien hij het alleen maar doet om te provoceren. |
Oja, voor de rest gewoon verder ontopic?
no flame intented natuurlijk.;) |
MARTIJN GODVERDOMMESE INDIE HUMEAUX!!!
zo, tijd om te gaan slapen |
Het probleem met de mening van Pruttelpot is alleen dat ie net zoals die van Telegraaf-lezende, Hart-van-Nederland-kijkende volledig-Hollands-sprekende-camping-bezoekers volstrekt overbodig is.
En natuurlijk snap ik dat die mensen hun mening ook graag willen uiten, daar heb ik echt alle begrip voor, maar doe dat dan ook binnen je eigen kringen van onnozele zielen zodat je mensen met een groter denkraam niet lastig valt. |
Een goede discussie is natuurlijk altijd mogelijk, alleen niet als pruttelpot eraan meedoet.
Die gozer haalt je echt het bloed onder de nagels vandaan, en ik snap echt niet hoe 'ie het doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beste van Europa zou ik niet direct willen zeggen maar voor NL ga ik er mee akkoord. Nothing done vind ik ook supercool, vooral het nummer crackhead! |
hippe flyer [/loze toevoeging]
|
neuken?
|
Citaat:
deze post van jou is net zo overbodig als een dubbele schutting in de achtertuin van je overburen. |
:)
Overigens hoort dit in Eigen Muziek thuis. |
dat is zowiezo een grijs gebied en doet verder ook niet echt terzake.
wat wel terzake doet: balen dat het in Hengelo is anders was ik present geweest (y) komt er nog een release show wat meer richting het zuiden? |
Op maandag kan ik niet
|
Citaat:
|
Pruttelpot :nono:
|
metal, ik wil nog een verklaring voor je ebay post ;)
|
je bedoelt dat topic op lifestyle?
dat ik aangaf dat jij de ebay kenner bent? dat is toch ook zo?:D |
het schijnt.
ik las nu op lifestyle dat ik te koop sta op ebay voor 150 euro ofzo. http://i9.ebayimg.com/03/i/05/b0/ae/01_1_b.JPG is mijn 2e keer. na een shirtje met mijn hoofd erop, die voor 100 euro weg is gegaan |
Iemand enig idee hoe laat dit is afgelopen? Misschien kom ik wel even kijken.
|
Citaat:
Het wordt allemaal te veel gezegd. En te veel herhaling schaadt. Het is allemaal niet zo nodig. Herdenk, Herleef , Herinner, misschien. Maar daar past een niet woord als herzeg niet tussen. |
Tijd dat je edge word friso ;)
|
Hengelo pauperstad. Waarom altijd in die uithoek, malle edgers ook altijd. De dampen van de watervaste stift zijn ze naar het hoofd gestegen, zo blijkt maar weer.
|
Omdat daar kids wonen die iets willen organiseren en er moeite voor doen. Jammer voor ons randstedelingen die niet altijd de mogelijkheid hebben af te reizen naar Hengelo, maar respect moet je hebben voor die iniatieven.
|
jammer dat in de randstad bijna alle shows sucken!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |