Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wil ik wel even doen hoor, toch reclame op tv. Maargoed, ik zeg dat ik ND saai vind klinken, DeadNation komt met zn altijd gevatte opmerkingen waarin ie bijvoorbaad alvast aanneemt dat ik GCF de meest geweldige hardcore band die er bestaat vind (lees je maar eens in in de GCF forum geschiedenis), ik reageer zoals de afgelopen 1200 keer weer t zelfde met dat er veel over GCF te zeggen valt maar dat het een geweldige live band is en niet per definitie een geweldige hc band, en jij komt met een ska band aan zetten. |
![]() |
|
Dus ik mag niet zeggen dat ik iets saai vind klinken omdat ik dan een paar hardcore muziekanten op hun pik trap?
Ik was in de veronderstelling dat as-ice er was voor de hc-gravers om jezelf klaar op te trekken en de rest van de wereld voor universeel onbegrip. Overigens wil ik met mijn " maar da's hardcore natuurlijk." alleen verduidelijken dat ik niet wil zeggen dat dit een slechte band oid is. En mocht je van mijn mening niet gedient zijn, dan lees je het simpel weg toch niet ![]() |
![]() |
|
Je suggereert dat hardcore van nature saai is met die zin. Of je vind dat gewoon of je bedoelt iets anders en heb je t simpelweg niet goed verwoord.
Waar je asice zin over gaat kan ik niet ontdekken, maar dat interesseert me verder eigenlijk niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
True.
Verder moet dat hele gekanker over kankeren op hardcore eens voorbij zijn. Alsof hardcore zo fantastisch is, kom nou. Kijk godverdomme eens langer dan je neus lang is. Dat mocht wel eens gezegd worden. Alleen op de manier hoe pruttelpot het doet is het irritant, aangezien hij het alleen maar doet om te provoceren.
|
![]() |
|
Het probleem met de mening van Pruttelpot is alleen dat ie net zoals die van Telegraaf-lezende, Hart-van-Nederland-kijkende volledig-Hollands-sprekende-camping-bezoekers volstrekt overbodig is.
En natuurlijk snap ik dat die mensen hun mening ook graag willen uiten, daar heb ik echt alle begrip voor, maar doe dat dan ook binnen je eigen kringen van onnozele zielen zodat je mensen met een groter denkraam niet lastig valt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Beste van Europa zou ik niet direct willen zeggen maar voor NL ga ik er mee akkoord. Nothing done vind ik ook supercool, vooral het nummer crackhead!
||
Citaat:
deze post van jou is net zo overbodig als een dubbele schutting in de achtertuin van je overburen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het wordt allemaal te veel gezegd. En te veel herhaling schaadt. Het is allemaal niet zo nodig. Herdenk, Herleef , Herinner, misschien. Maar daar past een niet woord als herzeg niet tussen.
Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 01:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Said And Done update: 7"/MCD preview / European trip / Distro update Malfunction | 13 | 21-05-2008 12:23 | |
Muziek |
Waar ga je heen? P.:NTIL | 470 | 02-06-2007 17:02 | |
Muziek |
Di 13 Maart @ GVH : Gang Green (USA), Nothing Done & Said And Done Malfunction | 15 | 07-02-2007 16:56 | |
Muziek |
16/5 Rotterdam - The Unseen / Nothing Done / A Wilhem Scream FaceTheTruth | 49 | 17-05-2006 20:46 | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
Next Friday, A STEP APART release show in Hengelo!!! FaceTheTruth | 74 | 05-02-2005 19:48 |