![]() |
3 rockliedjes speciaal voor jullie om naar te luisteren en oordelen
zelfgemaakt met mijn bandje cp and the fon
luister, oordeel, kritiek, alles, zeg het hier het liedje cope is nog niet af kwa zanglijn, tekst, structuur, alles eigenlijk, we zitten nog een beetje te puzzelen met al onze cope-puzzelstukjes http://home.planet.nl/~kuhlm015/blacklight.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/sailcat.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/cope.mp3 en we hebben een nieuwe zanger nodig, maarja, enjoy enzo voor drie andere liedjes (de demo voor deze demo) moet je hier naar toe gaan: www.cpandthefon.nl -> media -> demo 3 |
Even blacklight geluisterd, de rest komt een andere keer denk ik.
De zanger moet wat minder nederlands zijn, ik vind zijn uitspraak uiterst iritant. En de solootjes van de gitaar mochten wel wat 'dikker'. De akkoord stukjes zijn prima, eigenlijk leuk zelfs. Die dubbelsolo is een heel leuk idee. Voor de rest zit er een leuke stijgende lijn in het nummer. Ik zou er nou zelf geen cd van kopen ofzo, maar het is een leuk iets, ik moet tijdens het luisteren steeds denken aan system of a down. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk best wel vet. (y)
|
K vind het echt vet!!
|
het is vrij strak gespeeld (Y)
het zit niet slecht in elkaar (Y) alleen vind ik de muziek wel echt exteem kut :( kan met smaak te maken hebben |
Citaat:
ben dan wel benieuwd naar wat jij zoal luistert |
Citaat:
een van mn favoriete bands ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelen jullie al lang samen?? (A) Ik vind het echt heel knap, helemaal mijn stijl :P
|
Citaat:
Nonetheless ga ik het wel even luisteren. Mening volgt. |
Die eerste track doet me denken aan de Efteling.
|
Ik zal verder niets meer vragen/ zeggen hierover maar, waarom zou het kut zijn als ik het mooi vind?? :s
|
Jezus wat een bagger :s
Edit: Sailcat dus. Edit 2: Fuck dat, het is allemaal bagger. |
Citaat:
|
Doet me denken aan System of a Down, maar verveelt sneller.
|
Citaat:
|
ik ben dan wel benieuwd waar de mensen die het bagger vinden naar luisteren...
kunnen zij dat ook ff vermelden aub? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Black Sabbath, Led Zeppelin, AC/DC, Alice in Chains, Bauhaus, Nine Inch Nails, Ministry, Tool, John Coltrane, Miles Davis, Frank Zappa, B.B. King, Eric Clapton, Jimi Hendrix. En ik vergeet ongetwijfeld dingen. |
Oh, en verder vind ik het EO-jongerendag rock. En dat is in veel gevallen geen compliment. (Overigens wel goed uitgevoerde eojongerendagrock)
|
Citaat:
Steekproefje houden? Kijken of de TS Ildjarn kent, of Sadistik Exekution, of Venetian Snares, of Armagedda, of Merzbow, of Masonna? Ik verwacht eerder vliegende varkens te zien. |
|
Citaat:
Btw check je hiphoptopic eens. |
Citaat:
Ten eerste snap je niet wat ik zeg. Citaat:
Ten tweede weet ik niet waarom je zou denken dat je 1337 bent door te zeggen dat je vrij zeker weet dat ik de bands die je noemt niet ken... |
Citaat:
Leer eerst eens lezen voordat je mij probeert te dissen. |
Citaat:
Mja, het lijkt soms (met name intro stukje en sommige dubbele zang stukjes) wel erg op SoaD. Het heeft ook wel een beetje Z gehalte (dweezil/ahmet zappa) Zang is een beetje soft gezongen, zit niet echt overtuiging in, mag beter :o Mede daardoor klinkt-ie af en toe erg vals. Geen woorden op aaahhh.. je wil geen James Hetfield worden :nono: Dat softe geldt ook wel voor de drums. Maar dat zal misschien een kwestie van smaak zijn. Het is zeker strak ingespeeld. Mix niet top, hoewel je aan zo'n relatief saaie basslijn niet te veel aandacht moet besteden. Mix tijdens de dubbelsolo is ook erg beroerd, die tweede lijn drukt de eerste weg. Het had met zo weinig variatie ook wel wat korter gemogen. |
Sailcat
Baggergeluid op de drums, zeker in de intro, erg ongedefinieerd (kwa geluid). Ook hier een hoog soort van noem-het-maar soft-SoaD gehalte. Ik zou die zanger kicken :D en ook hier mist eigenlijk de variatie om het leuk te maken. Hmmz, ik typ dit en ineens de solo, die klinkt eigenlijk wel leuk, verfrissend op die plaats. Toch staat het grootste gedeelte van het ritmische gitaarwerk me niet aan. |
Citaat:
Citaat:
Beter leren lezen? Leer jij eerst maar eens inhoudelijk reageren. |
Citaat:
Edit: dan zal ik deze keer voor jou wat uitwijden, aangezien je niet zo snel bent. Hiermee bedoel ik dat ik jou een bespottelijk zielig mannetje vind dat mijn tijd niet waard is, waar ik dus geen moeite aan ga besteden. Zo duidelijk? Kun je het nog volgen? |
Citaat:
|
Over muziek lullen is op dit forum echt een uitzondering he? :rolleyes:
|
Milan Dado Over muziek lullen is op dit forum echt een uitzondering he?
Dat wou ik net zeggen... |
@ Gubbe: Open het topic maar opnieuw.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |