![]() |
|
![]() |
zelfgemaakt met mijn bandje cp and the fon
luister, oordeel, kritiek, alles, zeg het hier het liedje cope is nog niet af kwa zanglijn, tekst, structuur, alles eigenlijk, we zitten nog een beetje te puzzelen met al onze cope-puzzelstukjes http://home.planet.nl/~kuhlm015/blacklight.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/sailcat.mp3 http://home.planet.nl/~kuhlm015/cope.mp3 en we hebben een nieuwe zanger nodig, maarja, enjoy enzo voor drie andere liedjes (de demo voor deze demo) moet je hier naar toe gaan: www.cpandthefon.nl -> media -> demo 3 Laatst gewijzigd op 16-12-2005 om 19:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ben dan wel benieuwd naar wat jij zoal luistert |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een van mn favoriete bands ook |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nonetheless ga ik het wel even luisteren. Mening volgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Black Sabbath, Led Zeppelin, AC/DC, Alice in Chains, Bauhaus, Nine Inch Nails, Ministry, Tool, John Coltrane, Miles Davis, Frank Zappa, B.B. King, Eric Clapton, Jimi Hendrix. En ik vergeet ongetwijfeld dingen.
||
Citaat:
![]() Steekproefje houden? Kijken of de TS Ildjarn kent, of Sadistik Exekution, of Venetian Snares, of Armagedda, of Merzbow, of Masonna? Ik verwacht eerder vliegende varkens te zien.
|
![]() |
||
Citaat:
Btw check je hiphoptopic eens.
|||
Citaat:
Ten eerste snap je niet wat ik zeg. Citaat:
Ten tweede weet ik niet waarom je zou denken dat je 1337 bent door te zeggen dat je vrij zeker weet dat ik de bands die je noemt niet ken...
||
Citaat:
Leer eerst eens lezen voordat je mij probeert te dissen.
||
Citaat:
Mja, het lijkt soms (met name intro stukje en sommige dubbele zang stukjes) wel erg op SoaD. Het heeft ook wel een beetje Z gehalte (dweezil/ahmet zappa) Zang is een beetje soft gezongen, zit niet echt overtuiging in, mag beter ![]() Geen woorden op aaahhh.. je wil geen James Hetfield worden ![]() Maar dat zal misschien een kwestie van smaak zijn. Het is zeker strak ingespeeld. Mix niet top, hoewel je aan zo'n relatief saaie basslijn niet te veel aandacht moet besteden. Mix tijdens de dubbelsolo is ook erg beroerd, die tweede lijn drukt de eerste weg. Het had met zo weinig variatie ook wel wat korter gemogen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Beter leren lezen? Leer jij eerst maar eens inhoudelijk reageren.
||
Citaat:
Edit: dan zal ik deze keer voor jou wat uitwijden, aangezien je niet zo snel bent. Hiermee bedoel ik dat ik jou een bespottelijk zielig mannetje vind dat mijn tijd niet waard is, waar ik dus geen moeite aan ga besteden. Zo duidelijk? Kun je het nog volgen?
||
Citaat:
|
|