![]() |
Jonko'z
hoeveel van deze goeie knakkers smooque jij er per week?!?! :rolleyes:
|
dunno, paar geeltjes per week ofzo
|
0,000000000000000000000000000000000000000
duidelijk? Blijkbaar vind je roken stoer Yo! Hoeveel van deze goeie knakkers smoque jij per week YO! :cool: :D (n) Ik zou er niet trots op zijn als ik zou roken om eerlijk te zijn :rolleyes: |
Citaat:
en de TS ook |
Citaat:
|
Tering he, kan er geen verplichte IQ test komen voordat je je hier mag registreren?
|
Citaat:
Zo het kleine pré pubertje denkt een filantroopje te zijn :D Ach ja 14 jaar, dat gevalletje barst nog van de ontwetendheid... :D |
ha ha ha :D :nono: (n)
Roken is slecht voor je, dat weet iedereen. De foutheid van zo'n "goeie knakker" kent toch iedereen? Dus noem ze alsjeblieft geen goeie knakker alsof je er trots op bent dat je rookt. Dat is nogal onvolwassen ;) |
Haha, ok jij je zin :p
Maar jonko'z zijn wel de bomb, je zou er ook eens eentje moeten proberen :cool: |
Nee dank je, mijn longen zijn me iets teveel waard ;)
|
ok, zeker net genotsmiddelen voorlichting gehad?! ;)
|
Nee sorry, dit is gewoon mijn mening :) Gek hè! :eek: 14-jarige mensen kunnen verstandiger zijn dan meerderjarigen!! WOW!
|
ik ben niet meerderjarig :D :cool:
ISZZZNOGUUUT :D |
Jij niet nee, maar Zeehond wel...
En volgens mij had ik dat al door want als je zogenaamd "stoer" wil zijn met het feit dat je rookt..Hoe oud moet je dan wel niet zijn! :eek: Maar ach, sommige mensen leren het nooit ;) Ooit, als je met pensioen bent dan... En ohjaa, vertaal dit even voor me, wil je? Citaat:
|
Citaat:
Zo hé jij hebt een zeer goede kijk op het leven. Zeker alle epitomen uit je hoofd geleerd ;) Maar ieder zo zijn eigen ideologie. Ik zie het meer als genot als kwaad. Maar ja die kinders van tegenwoordig zijn zo makkelijk om te praten wat betreft die genotsmiddelen......... *zucht* :nono: |
zeker een evangelisch kind ofniet?
|
Nee, een agnost ;) Of antheist, hoe je me ook wilt noemen
|
Citaat:
ON topic Helaas veel te veelergens tussen de 30 en de 50 ofzo..(wel dunne want ik besteed er 20-25 per week aan, niet bij de shop ook dus 2 keer zo goedkoop) nog iets, ALLES is slecht voor je, vooral de leuke dingen, denk niet dat blowers/andere drugs gebruikers niet weten dat het slecht voor je is, het kan ze gewoon niet schelen. Plezier>gezondheid voor deze mensen. ow en alcohol=gevaarlijker en vele malen slechter voor je dan marijuana, dus ik zou dan ook maar niet drinken als ik jou was.. zo gezond mogelijk leven is vaak ook zo saai mogelijk leven |
Citaat:
|
Beweer ik dat? Oh sorry ik zal het "explainen"
Mugmuzzmugmuzz (ofzoiets) die komt over alsof hij het stoer vindt dat hij rookt. En geloof me, dat vind ik het minst stoere op aarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een bijdehante schurftsnol voor het professioneel verneuken van een topic met potentiaal. Hoe durf jij in godsnaam (haha) de aandacht op zo'n negatieve wijze naar je toe te trekken? Ben je herhaaldelijk verkracht vandaag ofzo dat je zoveel erkenning om niks wilt hebben? Bleh. Ik sluit me aan bij Mephisto. Mag dit topic asjeblieft dicht? |
zo de kanker :|
|
Citaat:
:p |
Citaat:
en mensen roken niet omdat het stoer is, maar omdat ze verslaafd zijn "ik vindt het lekker" ben begonnen met roken omdat het stoer is=P in groep 8 was dat nog stoer, maar gelukkig is de mentaliteit van de erg jonge jeugd qua dat veranderd. |
Daarom, en ik denk dat mugger nog in die mentaliteit geloofd.
En was dit topic niet voorbestemd gesloten te worden? Net als die 2 topics toevalligerwijze geopend door dezelfde persoon? Ik geef gewoon mijn mening over het roken (van sigaretten of joints) en de manier waarop mugger hierover praat en dan ben ik een aantal keren verkracht vandaag? Kom op, het is kerst dus deze week geen sgijt aan de rest! |
mensen eten geen kaas omdat het geel is, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker"
mensen drinker geen bier omdat het praktisch is, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker" mensen dragen geen jarretelles omdat ze goedkoop zijn, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker" :rolleyes: ze, en dan nu een lekker sigretje reauken edit// Citaat:
|
waarom locken?
sidetracked discussies zijn altijd leuk! trouwens niemand van jullie heeft nog echt geantwoord.. 30-50 joints/week(met meerdere personen!) lol! nooit gedacht aan stoppen met roken? moet je is proberen! is kut hoor... goed idee! ff peuke doen <---15 keer geprobeerd te stoppen record=7 dagen =S |
ik rook denk ik 10 joints per week(end)
|
Stoppen is easy, gewoon niet beginnen met reauken 's ochtends. (nicotineverslaving bedoel ik hier)
Punt is alleen dat ik roken te lekker vind en al zo weinig rook dat geen verdere zwaarwegende aanleiding zie te stoppen ;) Met wiet stoppen is ook niet 'moeilijk' maar ook hier vind ik geen zwaarwegende redenen voor. Hoeveel joints per week.... zou ik moeten bijhouden. Antwoord volgt op 31 december om 22:07. Aangezien deze steeckproef in de kerst valt zal ik t in t nieuwe jaar nog s herhalen. ;) |
Citaat:
1 p week, soms 2. Zou vaker willen, maar ik kan niet leren met THC in mn lijf |
ehm laatste tijd iets minder iets van 10 per week ofzo eerst wel 25/30 met meerdere lui
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...a_cucumber.jpg |
Als het toch zeemeuk word, doen dan deze:
http://www.o-negative.nl/data/public...176e2c5_CM.jpg dan verdient ze wel |
Citaat:
ze moet gebaft worden door dit schatje: http://www.deskpicture.com/DPs/Natur...GreatWhite.jpg |
Citaat:
laterz |
Why won't it stop hurting? :(
|
Omg...
Waar zijn huilsmileys als je ze nodig hebt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |