Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en de TS ook
||
Citaat:
||
Jij niet nee, maar Zeehond wel...
En volgens mij had ik dat al door want als je zogenaamd "stoer" wil zijn met het feit dat je rookt..Hoe oud moet je dan wel niet zijn! ![]() ![]() Ooit, als je met pensioen bent dan... En ohjaa, vertaal dit even voor me, wil je? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zo hé jij hebt een zeer goede kijk op het leven. Zeker alle epitomen uit je hoofd geleerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ON topic Helaas veel te veelergens tussen de 30 en de 50 ofzo..(wel dunne want ik besteed er 20-25 per week aan, niet bij de shop ook dus 2 keer zo goedkoop) nog iets, ALLES is slecht voor je, vooral de leuke dingen, denk niet dat blowers/andere drugs gebruikers niet weten dat het slecht voor je is, het kan ze gewoon niet schelen. Plezier>gezondheid voor deze mensen. ow en alcohol=gevaarlijker en vele malen slechter voor je dan marijuana, dus ik zou dan ook maar niet drinken als ik jou was.. zo gezond mogelijk leven is vaak ook zo saai mogelijk leven Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 20:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een bijdehante schurftsnol voor het professioneel verneuken van een topic met potentiaal. Hoe durf jij in godsnaam (haha) de aandacht op zo'n negatieve wijze naar je toe te trekken? Ben je herhaaldelijk verkracht vandaag ofzo dat je zoveel erkenning om niks wilt hebben? Bleh. Ik sluit me aan bij Mephisto. Mag dit topic asjeblieft dicht?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en mensen roken niet omdat het stoer is, maar omdat ze verslaafd zijn "ik vindt het lekker" ben begonnen met roken omdat het stoer is=P in groep 8 was dat nog stoer, maar gelukkig is de mentaliteit van de erg jonge jeugd qua dat veranderd. |
![]() |
|
Daarom, en ik denk dat mugger nog in die mentaliteit geloofd.
En was dit topic niet voorbestemd gesloten te worden? Net als die 2 topics toevalligerwijze geopend door dezelfde persoon? Ik geef gewoon mijn mening over het roken (van sigaretten of joints) en de manier waarop mugger hierover praat en dan ben ik een aantal keren verkracht vandaag? Kom op, het is kerst dus deze week geen sgijt aan de rest!
||
mensen eten geen kaas omdat het geel is, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker"
mensen drinker geen bier omdat het praktisch is, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker" mensen dragen geen jarretelles omdat ze goedkoop zijn, maar omdat ze verslaafd zijn: "ik vind het lekker" ![]() ze, en dan nu een lekker sigretje reauken edit// Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
waarom locken?
sidetracked discussies zijn altijd leuk! trouwens niemand van jullie heeft nog echt geantwoord.. 30-50 joints/week(met meerdere personen!) lol! nooit gedacht aan stoppen met roken? moet je is proberen! is kut hoor... goed idee! ff peuke doen <---15 keer geprobeerd te stoppen record=7 dagen =S |
![]() |
|
Stoppen is easy, gewoon niet beginnen met reauken 's ochtends. (nicotineverslaving bedoel ik hier)
Punt is alleen dat ik roken te lekker vind en al zo weinig rook dat geen verdere zwaarwegende aanleiding zie te stoppen ![]() Met wiet stoppen is ook niet 'moeilijk' maar ook hier vind ik geen zwaarwegende redenen voor. Hoeveel joints per week.... zou ik moeten bijhouden. Antwoord volgt op 31 december om 22:07. Aangezien deze steeckproef in de kerst valt zal ik t in t nieuwe jaar nog s herhalen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1 p week, soms 2. Zou vaker willen, maar ik kan niet leren met THC in mn lijf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ze moet gebaft worden door dit schatje: ![]()
||
Citaat:
laterz |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het nieuwste Jonko topic mumumumumugen | 155 | 18-01-2006 08:16 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over drugs ??? Tieneke | 399 | 12-01-2006 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
jonko'zzzzzz van homiey sztefan zijn tan2 chill mumumumumugen | 6 | 27-12-2005 15:25 | |
Drugs & Alcohol |
Wederom een IZSADC-topic coopergirl | 500 | 25-12-2005 13:40 | |
Drugs & Alcohol |
Het nieuwe Jonko'z topic! mumumumumugen | 15 | 23-12-2005 08:44 | |
Drugs & Alcohol |
hebb pas doekoee..... mumumumumugen | 13 | 14-12-2005 10:05 |